3

5.7K 269 94
                                    

Uyandığımda saat dokuz buçuktu kalkıp duş alıp üzerimi giyindim

Uyandığımda saat dokuz buçuktu kalkıp duş alıp üzerimi giyindim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üzerime bir tanede hırka aldım. Eğer öyle gidersem sırtımdaki yaralar belli olur. İnş konserde bana çok açık şeyler giyindirmezler. Giyinemem ki valla pd'yi ararım. Çantami alıp aşağıya indim dün olanlardan sonra. Bugün ne olur bilmiyorum inş beni dövmezler. En iyisi onlardan uzak durmak zaten uzağım ama buna x2 eklenmesi lâzım. Aşağıya indiğimde herkes hazırdı.

Jk. Tanrım ne salak bir kız bu ya...bu sıcakta hırka mı giyinilir?

S-sanane.

Nj. Dün olanları unuttuk sanma.

Öyle sanmamıştım zaten.

Jin. Düne göre iyi misin?

Peki senin umrunda mı?
Dememle herkes jine bakmıştı.

Jin. A-artik e-evet. Şaşırmıştım.

Tae. Hyung ateşin falan mı var senin ya şu sürtüğe dediğin şeylere bak!

Evet sonuçta ben sizin küçük sürtüğünüzüm dimi?...bu gece hanginizle yatsam acaba
Hımmm buldum...Jiminle ha? Akşam boşsundur umarım diyip kahkaha attım hepsi bana garip bakıyordu. Bende yine kahkaha atıp evden çıktım ve arabada en arkaya yerleşip ayaklarımı uzattıp. Müzik dinleyerek biraz kestirmeye başladım.

Suga'dan

O sürtükten cidden nefret ediyorum!!! Jimin'e tokat attı!!!(yoonmin)  sen kimsin lan köpek!! Bok böcüğü aishhh. Sinirle gidip uyumaya başladım sakinleşmek için en iyi yöntem buydu çünkü sinirden gidip onu öldürebilirim!!!
.
.
.
.
Sabah bize dediklerinden sonra cidden onun tam bir sürtük olduğunu anlamıştım. Onu en kısa zamanda ortadan kaldırmam lâzım.

Eun'dan

Konser alanına gelmiştik. Makyajım yapılıyordu. İçeriye stilist girdi ve elinde bir kıyafet vardı umarım o benim için değildir.

Stilist(S yazacağimm).

S. Eun gel hemen bunu giyin.

Efendim daha kapalı birşey verebilir misiniz?

S. Eun saçmalama hemen giyinip gel!

Efendim bari üst tarafı kapalı olan birşey verseniz.

Menejer(M yazacagim)

M. Ne oluyor

Ya Hyung bana üst tarafı daha kapalı birşey verin diyorum ama hayır diyor.

S. Ama konsept bu.

Nj. Yine ne oluyor ya!

M. Birşey yok Namjoon sen içeriye geç

Nj. Tamam Hyung dedi ve geçti.

BTS&YENİ ÜYEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin