-Eun'dan-
Lavabodan çıkıp bizim pratik odasina girdim ve eşyalarımı aldım tam çıkacakken önümü jimin kesti.
Ne var yine?
Jm. Akşam bir parti varmış k-pop grupları arasında seni almaya geldim.
Benim ayaklarım yok mu gelebilirim dimi? Dedim ve hızla ayrılıp özel araca bindim Jimin'de gelince ilerlemeye basladik.
Ajdjakskam süre sonra.
Yurda gelince odama çıkıp kapiyi kilitledim ve duşa girdim parti akşam saat 20:30'da başlayacakmış saat şuan 19:20 yetişirim bence.
Duştan çıkınca hemen üzerimi giyindim(Üzerindeki cekette var)
Biraz koyu bir makyaj yaptım. Artık bunu yaparsam iyice gözlerine batar miyim diye düşünmeyeceğim en iyisi bu değil mi zaten? Elime bir tane küçük çanta alıp içine telefonumu ve peçete koyup aşağıya indim saat 19:55 olmuştu bu kadar hizli hazirlandigima şaşırdim. Aşağıya indigimde üyelerde kapının orda menejer ile konuşuyorlardı Jungkook beni görünce bana bakmaya başlamıştı yemin ederim ağzına sinek girecek.
Mj. Woahh Eun çok güzel olmuşsun.
Teşekkür ederim hyung.
Nj. Güzel olmuşun dedi sessizce ama ben hiç iplemedim.
Sg. D-daha açık giyisin yok muydu?
Seni ilgilendiriyor mu?
Sg. Hayır yani başına birşey gelirse diye dedim.
Kendimi koruyabilirim.
Jh. Karnına ne oldu? Demesiyle hemen oraya baktım siktir!!! Hemen ceketin önünü çektim.
Birşey olmadi.... ne zmn çıkıcaz gecikeceğiz.
Tae. Aynen çıkalım. Dedi ve önden ilerledi jin hyung'da koluma girdi ona şaşkınca baktım.
Jin. Rahatsız ettiysem üzgünüm.
Ah hayır bir an şaşırdım hyung.
Jin. Artık alişsan iyi edersin küçük fare dedi ve burnumu sıktı. Sanırım ilk kez mutlu oldum
Sjshsmjs süre sonra.
Bir saattir partideydik üyeler kendi aralarında eğleniyordu bende masada oturmuş içki içiyordum yanima Yeonjungil geldi.
Kai. Selam noonaaaa~
Selam kaiiii~~
Beomgyo. Napıyorsun tek başına dedi bende bardağı gösterdim.
Taehyun. Çok içme zararlı.
Oyşşş Noonasinida düşünürmüş~
Soo bin. Noona çok güzel olmuşun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS&YENİ ÜYE
Short StoryBelkide onlarla mutlu olabilirdim 7 muhteşem adamla...Ama onlar bana zarar vermekten başka hiçbir şey yapmadılar. Jm: Grubumuzda bir sürtük istemiyoruz Ben sürtük değilim. Nj: İlk önce hangimizi avlayacaksın? öyle bir niyetim yok. Sg: o zaman b...