Jin. Ben senin abinim.
_________♡♡♡♡♡_________N-ne?
Bk. canım kızım bende senin yaşadığını daha 1Hafta önce öğrendim.
Yaşadığım?
Bk. (Olayları anlatir)
Jm. Ayy kızı bunalttınız daha yeni uyandi zaten dedi ve yanima gelip elini kaldirmişti bende refleks olarak gözlerimi kapattim ama elini saçımda hissettim.
Pd. Çocuklar konserler iptal oldu biliyorsunuz Eun iyileştikten sonra çok yoğun olacaksiniz.
Bk. Sizde şuan bile konseri düşünüyorsunuz.
Pd. Para önemli bu arada turneye Suudi Arabistan'ıda ekledik.
Nj. Efendim Rusya ve Tü-
Pd. Ben şirkete gidiyorum sizde çıkış işlerini halledip dedi ve çıktı.
Babamı kandırmıştı annem benim öldüğümü söylemiş koç kadin(kaliteli orosbu cocuğu) Kim Seok Jin benim abim mı? Oha ulan ben nasıl bir yalanın içindeymişim be!Tae. Bir yerlerin ağrıyor mu yastığını kabartayim mı? Dedi ve bana doğru yaklaştı jin benim abim olduğu için böyle davranıyorlardı.
Daha fazla birbirimizi kandırmayalım Jin benim abim olduğu için bana böyle davranıyorsunuz eminim öğrenmeden önce sizin gözünüzde sürtük bir fahişeydim...Abimde dahil değil mi?
Jin. Eun bak b-
Eğer kardeşin olmasaydım yine aynı davranacaktın.
Jh. Biz özr-
Özür? hahahaa güldürme beni ben sizin gözünüzde hâlâ bir fahişeyim beyler! Sadece Kim Seok Jin'in kardeşiyim b-baksana bir abi kardeşine sürtük muamelesi yapti lütfen odadan çikin.
Jm. Hayir.
Üzerimi değişicem.
Jk. Kolun ve bacağın kırık yardım edelim.
Yeni mi aklınıza geldim hah! Doğru ya ben Jin'in kardesiyim degil mi çikin disariya ben hallederim.
Bk. Gelin çocuklar biz çıkalım Eun'da üzerini giyinsin bu arada o dediğiniz kötü sözleri sonra konuşacağiz.
Üyeler. Tamam efendim dediler ve çıktılar. Bende boynumdaki şeyi cikardim ve dolaptan bir üst giyindim
Eee ben nasıl gidicem şimdi?
Poff bari kolum sağlam olsaydı. Yataktan kalkıp duvardan yardım alarak ilerledim kapının yanında ki bir adet koltuk değneği gördüm onu sağlam olan kolumun altına alıp zorlana zorlana odadan çıktım.Jin. Eun kucağıma alayim mı?
Gerek yok kendi başımın çaresine bakarım.
(Bk Bm olarak yazacağım)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS&YENİ ÜYE
Cerita PendekBelkide onlarla mutlu olabilirdim 7 muhteşem adamla...Ama onlar bana zarar vermekten başka hiçbir şey yapmadılar. Jm: Grubumuzda bir sürtük istemiyoruz Ben sürtük değilim. Nj: İlk önce hangimizi avlayacaksın? öyle bir niyetim yok. Sg: o zaman b...