6

5.4K 263 140
                                    

İki saattir burada oturuyordum. Atlasam mı atlamasam mı diye düşünüyordum ama bir türlü karar veremiyordum

Neden atlamıyorsun?

Neden atlayım ki?

Şu hayatta seni seven önemseyen kim var?

Şuan mutlu olmayabilirsin ama ya gelecekte mutlu olursan?

Ne zaman oldun ki gelecekte olacaksın Eun!?!?!?

Etrafına baksana fanların var ve seni seviyorlar bana güven çok mutlu olacaksın Eun.

Mutlu olmayacaksın imkansız birşey hem seni herkes sürtük olarak görüyor ve sen tacize uğramış bir sürtüksün. Gruba sonradan girip üyelerin arasını bozdun!!!

Aishhh ne ben yaşayıp kendimi üzeyim nede insanları üzüp birbirine düşüreyim. Kalkıp uçurumun tam ucuna gittim yüz üstümü atlasam yoksa arkaya doğru mu? Havalı bir intihar olsun bari. Huuuh
Kendimi arkaya doğru boşluğa bıraktım yüzüme vuran rüzgar beni mutlu etmişti. Başım sert biryere çarpmasıyla bilincimi kaybettim ve kendimi karanlığa bıraktım.

-Yoongi'den-

Jin ve Tae'yi ayırıp yerlerine oturttuk.

Nj. Ne yapıyorsunuz siz lan!?!?!?

Jk. Hemde bir sürtük kız için!!!

Jin. Hiçbir şeyi bilmiyorsunuz!!! Ne yaşadıklarını bile bilmiyorsunuz!!!!

Söylede bilelim o zaman hyung!!!!!!!!

Jm. Neyi bilmemiz lâzım hyung!?!?! Nasıl bir sürtük olduğunu mu yoksa kimlerin altına girdiğini mı!?!?!?!

Tae. Aishh hyung ne ara altına aldın o kızı??!!

Taehyung sende ileri gidiyorsun!!

Jh. Ne o hyung sende mi o fahişenin büyüsüne kapıldın???!!

Saçmalama Hoseok Jin hyung'un isminide kirletiyor!?!?!

Jin. Beni önemsediğiniz kadar keşke Eun'u da önemseseni- bir dakika Eun nerde??

Jm. Oturuyordu sürtük demesiyle jin hyung hemen kalkıp en arkaya baktı.

Jin. Yok lan burda!!!!

Jh. nereye giderse gittsin hatta bir daha dönmesin mümkünse!!!!

Jin. Saçmalamayın! Üvey babası birşey yapmış olabilir!!!

Nj. Üvey babası?

Jin. Siktir telefonunu da almamış!!! Diye bağırıp arabadan inip gitmişti.

Jm. Ne oluyor?

Bir anlasam. Diyip bende indim ve Jin'in arkasından ilerledim

Yah Hyung nereye gidiyorsun!?!?

Jin. Onu bulmam lazım Yoongi!

Ne yapcan ya gel eve gidelim illaki gelir.

Jin. Lan pislik piç başına birşey gelmiş olabilir!!!! Dedi ve telefonu ile konuşmaya başladı.

-jin'den-

Hemen babamı aradım.

Bay Kim(Bk olarak yazcem)

Alo baba

Bk. Ne oldu Jin?

Baba Eun yok!!

Bk. Ne demek yok oğlum!?

Bilmiyorum baba birden ortadan kayboldu!

Bk. Ahh Jin sana kardeşine sahip çıkmanı söylemiştim!!

Baba birden oldu!

Bk. Üvey babası ona birşey yapabilir Kim Seok Jin!!!! Senden ona sahip çıkıp korumanı istedim çok mu birşey istedim!!?!?!?!?!?

Baba Taehyung beni sinirlendirdiğinde kavga etmeye başladık o arada oldu!!

Bk. Ben yarın Seul'e gelicem Seok Jin o zaman konuşuruz.

T-tamam baba. Dedim ve kapattım.

Sg. H-hyung Bay Kim ile ne alakası var Eun'un???

O benim kardeşim Yoongi.

Bunu bekliyor muydunuz?
İnş güzel gidiyordur kitap sizleri seviyorum 🖤🖤🖤

BTS&YENİ ÜYEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin