POv Rose
"Niall kan ik met je praten" vraag ik aan mijn vriendje. "ja ik wil ook graag even met jou praten" zegt hij ik knik. "Zeg jij maar eerst" zeg ik.
"Rose ik hou echt heel erg veel van je, maar ik maak het uit ik wil geen afstandsrelatie" zegt hij. "Wat" zeg ik. "Sorry, maar ik ga nooit meer thuis zijn" zegt hij ik knik en sta op. "Wat wou jij zeggen dan" vraagt hij. "Nee niks laat maar niet belangrijk" zeg ik hij knikt. Zonder doei te zeggen loop ik de kamer in en ga ik richting huis.En nu 3 jaar later zit ik met een kind van 2. Ik heb echt een super lief zoontje Dean heet hij. Toen me ouders hoorde dat ik zwanger was hebben ze me uit huis gegooid.
Ik zet Dean in de kinderwagen en loop richting de supermarkt. "mama die" zegt Dean en wijst naar koekjes. "Nee Dean mama heeft niet genoeg centjes" zeg ik.
"Rose" hoor ik achter me. Ik draai me om en zie Maura en Greg staan. "Maura greg" zeg ik. "LIeverd hoe is het" vraagt ze. "Euhm goed" zeg ik ze knikt. "En wie is deze kleine man oppas kindje" vraagt ze. "Euhm nee mijn zoontje" zeg ik. "Wat" zeggen ze allebei geschrokken. "Hoe oud is hij dan" vraagt Greg. "2" zeg ik ik zie Maura denken. "Nee" zegt ze. "Wat is er mam" vraagt Greg. "Is hij van Niall" vraagt ze ik schrik van der vraag. "Ja he" zegt ze. "Ik euhm....Rose jij kwma naar ons toe om met NIall te praten, maar hij maakte het uit met je" zegt ze ik knik. "Ben ik echt oma" vraagt ze ik knik. "ZUllen we anders even praten" vraagt ze "EUhm ja kan" zeg ik. We doen de boodschappen en dan ga ik met Maura en Greg mee.
"Niall is er toch niet he" vraag ik ze schudden hun hoofd. Als ik het huis van Maura binnen kom merk ik echt dat er niks is veranderd.
"Wil je wat drinken" vraagt Maura. "Euhm wat water alsjeblieft" zeg ik. "En Dean" vraagt ze. "Ranja" zeg ik en geef der de beker. Dean zit op de bank tv te kijken en wij zitten aan tafel.
"Wil je vertellen wat er die dag boven is gebeurt" vraagt Maura me. "Ja ik vroeg aan Niall of we konden praten omdat ik hem wou vertellen dat ik zwanger was" zeg ik ze knikken. "En toen zei hij als eerste ik maak het uit ik wil geen afstandsrelatie" zeg ik. "Heeft hij dat gezegd" vraagt Greg ik knik. "LIeverd Niall moest het met je uitmaken. Ze wouden niet dat de jongens aan een vriendin vast zat maakt niet uit hoelang de relatie er al was. HIj wou het niet echt niet. Jij was de deur uit en hij heeft echt zijn hele kamer overhoop gegooid en gehuild" zegt Maura. Greg staat op en pakt een bakje chips en geeft die aan Dean.
"HIj lijkt zoveel op NIall" zegt Maura. "Ik mis hem zo erg dat Dean zoveel op hem lijkt" zeg ik. "Als hij het niet hoefde uit te maken was hij nu gewoon vader" zeg ik.
"Heb je wel steun gehad aan je ouders" vraagt Greg. Ze weten dat ik een hele slechte band had met mijn ouders. "Nee hebben me eruit gezet" zeg ik ze knikken. "Waar woon je nu dan" vraagt Greg. "In een klein appartementje" zeg ik ze knikken.
Maura wordt opeens gebeld. "Het is NIall" zegt ze en neemt dan op.
"Hey lieverd" zegt ze en zet hem op luidspreker. "Hey broertje" zegt Greg. "Hey mam hey greg" zegt hij. "Hoe is het lieverd" vraagt Maura. "Ja echt super, maar ik ben morgen thuis" zegt hij. "Hoebedoel je" vraagt Maura. "We hebben paar daagjes vrij dat heb ik je verteld mam" zegt hij.
Na een tijdje hangen ze op.
"Blijf je eten" vraagt Greg. "Nee sorry ik ga naar huis" zeg ik ze knikken. "Dean kom je" zeg ik hij knikt en rent naar mij toe. "Zeg je doei tegen oma en ome Greg" zeg ik. "Doei oma" zegt hij en knuffelt Maura. "DOei ome Reg" zegt hij en knuffelt Greg.
Ik zet hem in de buggy en dan gaan we naar huis.
JE LEEST
Daddy Horan
Fanfiction3 jaar lang heb je met hem een relatie gehad. Als jullie elkaar willen spreken vertelt hij dat hij het uitmaakt, maar wat als jij zwanger bent van hem.