7

1.6K 33 1
                                    

pov NIall

Ik heb vandaag een interview ze gaan denk ik wel naar Dean vragen. Ik wordt door Lou klaar gemaakt en dan ga ik nog evn bij Rose zitten. 

Dean komt naar ons toe en komt bij me opschoot zitten. "Papa mama lief" zegt hij en legt zijn hoofdje tegen me aan. "Jij ook lieverd" zegt Rose. 

"Niall ga je mee" zegt Harry ik knik. Ik geef Dean nog een kus en dan loop ik met de jongens mee.

We zijn al een tijdje bezig met het interview. Het is best een leuk interview. 

"Niall" zgt ze ik kijk op. "Ben je nou vader of hoe zit dat" vraagt ze. "Ja ik ben vader" zeg ik trots. "OKe en hoe is dat nou precies zo gekomen" vraagt ze. "Nou voor one direction heb ik een relatie gehad maar ik had het uitgemaakt door de afstand en dat ik niet veel thuis zou zijn. En ze is er 3 maanden later achtergekomen ze heeft me proberen te bellen, maar ik had een nieuw nummer" zeg ik. "Oke en hoe gaat dat nou tussen jou en de moeder van jullie kind" vraagt ze. "Het gaat echt goed tussen ons en Dean vind het fijn om beide ouders te hebben nu" zeg ik ze knikt even. "Op wie lijkt hij het meest" vraagt ze. "OP Niall" zeggen de jongens gelijk. "Ja hij lijkt echt veel op mij. Hij houd van knuffelen en gewoon van die kleine trekjes die ik ook heb" zeg ik. "NIet alleen dat. Dean houd van eten als wij iets eten chips of chocola Dean moet altijd stukje proeven" lacht Louis. "JOngens hoe is het nu voor jullie dat Niall vader is en dat er een kleintje mee op tournee is" vraagt ze. "Was in begin wel even wennen want ja onze Nialler papa, maar we vinden het nu heel erg leuk. Soms wel blij als hij slaapt, maar het is een schatje" zegt Harry. "Ja wat Harry zegt, maar ook dan loopt hij naar Niall en zijn mama toe gaat hij bij ze zitten en zegt hij gewoon heel schattig. Papa mama lief" zegt liam. "Oftewel jullie zijn allemaal heel erg blij voor NIall" zegt ze de jongens knikken allemaal. "Alleen het vroege opstaan" zegt Zayn. "JUllie kunnen blijven liggen" zeg ik. "Ja maar als hij wakker is roept hij papa mama" zegt Louis ik grinnik. "Een echte Horan" zeg ik trots.

Na het interview lopen we de kleedkamer binnen. Dean zit te spelen en de meiden zijn wat aan het kletsen. Ik loop naar Dean toe en til hem op. Hij schrikt en kijkt snel om. "Papa" roept hij. 

We gaan weer de bus in voor naar het andere land toe te gaan. 

"Papa mama nuffel tijd" zegt Dean. Ik grinnik en trek hem opschoot. Ik kietel hem even en zijn leuke schaterlach komt in zijn mondje.  "Mama" roept Dean lachend. "Moet ik papa stoppen" zegt Rose "Ja" roept hij lachend. Rose begint mij te kietelen. "Nee ROse stop" lach ik. "Dean help me" zegt Niall. Ik zet Dean naast me neer en probeer ROse te stoppen. 

Uiteindelijk lig ik op de grond en ROse zit zowat half op me. "Dean help papa" zeg ik. Dean kijkt ons aan en springt dan vol boven op me. HIj begint me ook te kietelen. "Nee je moest papa helpen" lach ik.

Rose stopt na een tijdje en kijkt dan met een glimlach naar Dean. Dean stopt ook maar blijft wel nog op me zitten. 

Ik voel me telefoon heel erg trillen in me broekzak.

Twitter ontploft zie ik. Ik kijk even en zie dat iemand iets op de one direction twitter heeft gezet. 

The Horan family

Er staat een filmpje bij van net.

"Wilt diegene die gefilmd heeft die even doorsturen" vraag ik Zayn knikt en krijg al snel een appje van hem binnen.

"Mama ikke bah" zegt Dean opeens. "Ik ruik het ja" zeg ik. Rose neemt hem mee ik loop even mee. 

Nadat Dean verschoont is leggen we hem in bed het is ook al best laat. "Slaaplekker lieverd" zeggen we. Hij dut zijn tut in pakt zijn knuffeltje. Rose legt der hoofd tegen me aan en kijkt naar de kleine. 

"Ik ben trots op je" zegt ze opeens. Ik kijk der aan. "Je bent mega beroemd nog best jong en er toch voor gekozen om samen Dean groot te brengen" zegt ze en kijkt me aan. "Ik wist dat ik er spijt van zou gaan krijgen en ik zag hoeveel pijn ik je deed dat ik telkens nee zei. En nu echt ik kan niet meer zonder hem ik hou zoveel van de kleine en het maakt me niet uit hoe jong ik ben hoe beroemd ik ben ik weet wel Dean komt op nummer 1" zeg ik ze kijkt me met een glimlach aan. 

"Ik hou van je" zegt ze dan opeens. "Ik ook van jou en dat is ook nooit gestopt" zeg ik. Ik druk een kus op der lippen en na een tijdje lopen we samen terug.

Mama. Hey lieverd hoe is het daar zo x

Ik. HEy mam ja gaat echt super x

Mama. Mooi zo en met Dean

Ik. Ook heel erg goed het voelt als een echt gezin zo en ja hij is echt een schatje had e het filmpje op twitter gezien?

Mama. Ja super lief kan je me die ook zo sturen

Ik. Filmpje

Mama. Dankje lieverd maar ik ga slapen groetjes aan iedereen

Ik. DOe ik trusten mam x

Mama. Trusten x

"Groetjes van moeders Horan" zeg ik. 

Als we zelf ook allemaal gaan slapen zien we Dean staand in zijn bedje. "He Horan hoor jij niet te slapen" zegt ROse en tilt hem op. "Mama lapen" zegt hij. "Vooruit" zegt ze. "Papa ook mama lapen" zegt hij. "Dat gaat niet lieverd" zeg ik. "Papa mama lapen" zegt hij weer.

"We kunnen de van de bank een bed maken als hij zo graag bij jullie wil slapen" zegt Liam we knikken. Met z'n 5en maken we er snel een bed van en pakken we de dekens. We legen Dean tussen ons neer en dan gaan we slapen.

Ik druk een kus op allebei hun voorhoofd en sluit dan mijn ogen.


Daddy HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu