5

1.6K 30 1
                                    

pov Rose

Ik bel aan bij Maura thuis en ze glimlacht gelijk als ze me ziet staan. Binnen zitten de jongens en meiden op de bank. 

"Hey" zeggen ze. "Hey" zeg ik. Ik zet Dean even neer en trek zijn jasje uit. "Mama" zegt hij en strekt zijn armpjes uit. Ik til hem op en ga erbij zitten. 

"Ga je even naar oma" vraag ik Dean hij schud zijn hoofd en houd mij stevig vast. "Dean laat mama even los lieverd" zeg ik. "Nee" zegt hij. "Dean ja" zeg ik. "Mama nee' zegt hij. "Waarom moet je zoveel op je vader lijken" zucht ik. "He" zegt Niall. "Dean zullen we een taart bakken" vraagt Maura hij knikt. Maura tilt hem over en neemt hem mee de keuken in. "Even naar boven gaan" vraagt Niall ik knik. "We komen zo" zegt hij ze knikken. Boven ga ik op zijn bed zitten.

"Niall hoe ga je het de wereld uitbrengen dat je vader bent" vraag ik. "Euhm denk binnenkort een foto op insta plaatsen" zegt hij ik knik.

Nadat we alles besproken hebben gaan we naar onder.

"We zijn even weg" zegt Niall. We stappen de auto in en gaan richting de gemeente. We veranderen Dean zijn achternaam naar Horan en alles en dan zijn we klaar. 

Bij Niall thuis gaan we bij de andere zitten. Dean komt naar me toe gerent. "Mama ik nuffelen" zegt hij. Ik neem hem opschoot en sla me armen om hem heen.

Evenlater slaapt hij al. 

*

We hebben net gegeten met ze alle. Het was echt lief hoe je Niall bezig zag met Dean. 

Ik ga op de bank zitten en Dean rent naar mij toe. Hij draait zich om en ziet Niall nog staan. Hij rent terug en pakt zijn hand. "Moet ik mee' vraagt NIall Dean knikt en loopt weer terug naar mij. 

"Ik jullie nuffel" zegt hij. "Je houd wel van knuffelen he vriend' zegt Niall hij knikt. Niall slaat een arm om mij heen en de ander heeft hij Dean vast. 

Ik leg me hoofd op NIall zijn schouder en kijk naar Dean. 

Pov Maura

vanaf de keuken kijk ik naar Niall en Rose die met de kleine aan het knuffelen zijn. De jongens zitten aan de eettafel om Niall even tijd alleen te laten met Rose en Dean. 

pov Niall

"Mama ik papa lapen" zegt Dean. "Wil je bij papa slapen lieverd" zegt Rose. "ja me jou"zegt hij. Ze kijkt mij aan. Ik knik dat het goed is. 

Als het bed tijd is voor de kleine leggen we hem in mijn bed. 

Onder gaan we film kijken met iedereen. 

Ik merk aan Rose hoe later het wordt hoe meer ze tegen me aan komt liggen.

Als het half 1 is gaan wij ook met ze alle slapen. We leggen ons allebei naast Dean naar en dan gaan we slapen.

Rose doet nogsteeds iets met me.

Ik hou nog steeds van haar. 

Daddy HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu