19

1.1K 21 3
                                    

Pov Niall

Midden in een interview wordt ik gebeld. Ik let er niet op, maar na geen idee hoevaak kijk ik even snel. 

gemiste oproepen van Rose Zayn Sophia Perrie Eleanor 

Dit kan niet goed zijn. 

Zayn: Rose gaat bevallen neem die telefoon op.

"Sorry" zeg ik en loop weg. Ik bel Zayn op. 

"Eindelijk" zegt hij. "Ik zat in een interview' zeg ik. "Maar gaat ze echt bevallen" vraag ik. "Haar vliezen zijn gebroken ze is nu nog thuis, maar we weten niet hoelang het gaat duren" zegt hij. "Ik kom eraan" zeg ik. 

"Niall je kan niet zomaar uit een interview lopen" zegt Paul en de jongens komen naar mij toe. "Ik moet naar huis ROse gaat bevallen" zeg ik. 

Ik zit in het vliegtuig richting huis. We zaten nu in Belgie dus gelukkig niet heel lang vliegen. 

Wanneer we net geland zijn wordt ik gebeld door Sophia.

"Hey" zeg ik. "Naar het ziekenhuis" zegt ze en hangt op. 

Paul rijd als een gek naar huis ziekenhuis. 

Buiten zien we Zayn en Perrie al staan. We rennen door het ziekenhuis. "Hier ligt ze Eleanor en Sophia zijn bij haar binnen" zegt hij ik knik. Ik loop naar binnen en Sophia kijkt gelijk op. "Je bent er" zucht ze opgelucht. De meiden lopen naar buiten. Waar is Dean bedenk ik me opeens. "Lieverd" zeg ik. Ze heeft het zwaar ik zie het aan der.

Pov Liam

 "Waar is Dean" vraag ik. "Shit school" zegt Sophia. Eleanor en Sophia rennen met z'n tweetjes weg. 

Niall komt opeens naar buiten. "Perrie wil je even komen" vraagt Niall ze knikt en lopen naar binnen.

Pov Niall

"Ze wilt niet meer" zeg ik. "Ohw wacht maar' zegt ze. We lopen naar der toe. "Ik kan niet meer' zegt ze. "Ohw jawel jij hebt Dean eruit gekregen dus deze gaat er ook uit" zegt ze. "Nee Pezz" zegt ze. "Rose je gaat dat kind er nu uit persen het is er al bijna uit" zegt Perrie. 

Na een half uurtje is me kleine meid geboren. "Ik laat jullie even alleen" zegt perrie. De verloskundige overhandigt mij mijn dochtertje. Rose kijkt me met een glimlach aan. "Ik ben zo trtos op je" zeg ik en druk een kus op der lippen. 

Er wordt op de deur geklopt. "Kom maar" zeggen we. "Papa mama" roept Dean en rent naar ons toe. "baby" zegt hij ik knik. Harry zet Dean op het bed neer. "Hoe heet ze" vraagt Louis als eerste. Emily Louis Liam Horan" zeg ik. Liam en Louis kijken ons verbaasd aan. "We hebben Dean zijn naam naar Dean Harry Zayn Horan veranderd" zeg ik. De jongens kijken ons glimlachend aan.

Ik geef Em even aan Rose en pak Dean op. "Heb je goed voor mama gezorgd" vraag ik hij knikt. "Papa waar is mama grote buik" vraagt hij. "Daar zat je zusje in" zeg ik. "Papa ik jou gemist" zegt Dean. "Ik jou ook lieverd" zeg ik. 

Er komt een dokter binnen. "We willen Rose en Emily graag een paar nachtjes hier houden dat Emily te vroeg geboren is" zegt hij we knikken. 

In de avond nemen we afscheid van Rose en Emily en gaan we naar huis. Ik laat Dean bij mij slapen.

Ik pak mijn telefoon er nog even bij.

Ik. Heyy mam vandaag helemaal vergeten te appen vanwege de stress maar je kleindochter is vanmiddag geboren x

Ik leg me telefoon weg en ga dan ook slapen. Morgen weer naar mijn twee mooie meiden.  


Daddy HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu