3

1.9K 34 0
                                    

Pov Niall

Ik ben met de jongens buiten aan het voetballen. Ik ben nu echt al een paar dagen aan het nadenken, maar ik weet het gewoon niet.

MIjn telefoon gaat opeens af. Ik kijk en zie Rose haar naam staat.

"Met Niall" zeg ik. "NIall" huilt ze. "Rose wat is er" vraag ik. " Dean ligt in het ziekenhuis" huilt ze. "Wat is er gebeurt" vraag ik. Hij rende weg en een auto hij...."Ik kom eraan" onderbreek ik haar en hang dan op. Ik vertel snel de jongens wat er is en dan gaan we richting ziekenhuis. Ik heb mam net snel geappt.

Ik ren het ziekenhuis binnen en zie Rose zitten. Ik ren naar der toe. Ze kijkt op en gaat staan. Ze valt huilend in me armen. "Weet je al iets" vraag ik ze schud der hoofd. "Niall" hoor ik me moeder en broer zeggen. Ik kijk op en zie ze aankomen lopen. Rose laat mij los en geeft mam een knuffel.

"Rose" zegt een dokter ze laat mam los. Ik ga bij der staan. "Hij is nog buitenbewust zijn, maar hij heeft een flinke klap gehad. Zijn rechter arm is gebroken en een flinke hersenschudding" zegt de dokter ze knikt. "Er mogen nu 2 mensen naar binnen dat hij rust nodig heeft" zegt hij en zegt nog het kamer nummer.

"Moet ik met je mee gaan" vraag ik ze knikt.

Pov Maura

Ze lopen samen weg. "Waarom wilt Niall het nou niet" vraagt Harry mij dan. "Dat hij veel weg gaat zijn en Rose hem haat dat Dean te veel op hem lijkt" zeg ik ze knikken. "NIall zou een goede vader zijn alleen hij moet er zelf nog achter komen" zegt Liam we knikken. "Wilt Rose hem wel die kans geven dan" vraagt Harry ik knik.

Pov NIall

Rose staat bij Dean zijn bed. Ik loop naar der toe en leg me hand op der rug. Ze kijkt me aan. "Alsjeblieft" zegt ze zacht en smekend. "Ik ben nooit thuis Rose anders deed ik het echt" zeg ik ze knikt verdrietig en kijkt weer naar de kleine.

"Rose kunnen we je even spreken" vraagt een dokter. Ze knikt en loopt mee.

"Hey lieverd. wordt snel wakker mama heeft je nodig" zeg ik en pak zijn handje vast. "Ik zou graag jou papa willen zijn, maar dan ga ik me een slechte vader voelen lieverd" zeg ik.

Ik voel opeens een hand op me schouder. IK kijk op en zie mam en de jongens staan. "

Daddy HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu