6

1.6K 30 1
                                    

Pov ROse

Vandaag gaan we op tournee. Niall en Dean zijn ehct naar elkaar toe gegroeid. 

Ze hebben morgen een concert in London dus we gaan met de bus. De bus hebben ze net ingeladen. Dean pakt mijn hand vast en kijkt naar de grote bus. "Tijd om te gaan jongens' zegt Paul. Niall en ik geven Maura en greg nog een knuffel. "Veel plezier lieverds" zegt Maura. "Dankje mam" zegt Niall.

We zitten in de bus. Dean zit op de bank. We zetten hem de tv aan. 

Pov NIall

Ik zoek even een leuke foto van Dean en mij. 

So father So son

Ik sluit insta af en sta even op. Ik ga naast Dean zitten en hij kruipt gelijk op mijn schoot.Dean valt half inslaap op mijn schoot. Ik sta op en kijk Rose aan. Ze komt gelijk mee. We leggen hem op bed neer. "Nee papa" zegt hij. Ik ga naast hem liggen en hij kruipt gelijk op me. "Mama" zegt hij nu. "Moet mama ook komen liggen" vraag ik hij knikt. Rose doet der schoenen uit en komt erbij liggen. 

Pov Louis

"Ze zouden Dean toch even in bed leggen" zeg ik ze knikken. "Ze zijn al een half uur weg" zeg ik. We lopen richting de bedden en lopen naar Niall zijn bunk. We zien dat Niall Rose en Dean liggen te slapen. Dean ligt bovenop Niall en Rose in Niall zijn armholte. Ik pak mijn telefoon en maak een foto. 

We gaan terug en gaan een film kijken.

Pov Rose.

"Mama" hoor ik opeens. Ik open mijn ogen en zie Dean bij Niall op zijn borst liggen. "Wat is er lieverd' zeg ik zacht. "Papa lapen" zegt hij ik knik. "Pelen" zegt hij. "Maak papa maar eerst wakker" zeg ik en stap er alvast uit. "Papa" zegt Dean. 

Als Niall ook wakker is gaan we terug naar de andere. "Daar hebben we onze slaapkopjes" zegt LIam. Ik zet Dean neer op de grond en ga bij hem zitten. Niall zet de bak blokken neer.

Ik ga op de grond liggen en samen met Dean bouw ik een toren.

Ik ga voor Niall zitten tussen zijn benen. 

*

We zijn net aangekomen bij de O2 arena. Fans staan al helemaal voor de bus. "Jongens jullie weten de regeles. Meiden met niemand praten of iets gewoon doorlopen" zegt Paul we knikken. De deur gaat open en je hoort gelijk mega hard gegil. Dean kijkt ons heel erg bang aan. "Papa" zegt hij. Niall tilt hem op. Ik loop voor Niall. Als ik gehuil hoor kijk ik achter me. Dean klemt zich helemaal vast aan Niall. "mama" huilt hij. We lopen snel door. 

Binnen neem ik hem over. "Ze wouden me aanraken maar sloegen Dean daardoor" zegt Niall. Ik zet hem weer neer. Hij rent wat rond. 

Pov Niall

Ik ren met Louis wat over het podium. Ik kijk het vip gedeelte in en glimlach als ik zie dat Dean daar staat met Rose. HIj zegt wat tegen Rose en wijst dan naar mij. Ik zwaai naar hem en gelijk zwaait hij terug. 

Na het concert loop ik de kleedkamer binnen. Rose ligt op de bank wat te klooien op der telefoon en Dean ligt op der te slapen. De andere meiden liggen ook verdeeld door de kamer.

We kleden ons allemaal snel om en dan gaan we richting de bus. 

Dean is wakker geworden en loopt nu voor ons. In de bus pakt hij gelijk zijn tut en slaapknuffeltje. IK til hem op en loop naar de bedden. We hebben een bed eruit kunnen halen en er eigenlijk een soort van box van kunnen maken.

Ik leg hem erin en binnen een paar tellen slaapt hij al. We kleden ons allemaal om en gaan dan slapen.

Het is half 3 ik lig nog wakker op mijn telefoon. 

"Papa" zegt Dean opeens. Ik ga mijn bed uit en loop naar hem toe. Ik til hem uit zijn bedje en neem hem mee naar mij. 

Pov ROse

Ik wordt wakker en kijk eerst nog even op mijn telefoon. Ik maak toevallig samen met Louis het gordijn open. Ik stap uit bed en kijk bij Dean. "Waar is Dean" vraag ik. "Geen idee" zegt hij. Ik loop naar de woongedeelte en kijk of hij daar is. "Hebben jullie Dean gezien" vraag ik iedereen schud hun hoofd. "Niall is er ook nog niet dus kijk daar eens" zegt Liam ik knik en loop richitng Niall zijn bed. Ik maak het gordijntje open en zie de twee mannen nog slapen. Ik maak Niall rustig wakker. "Hey" zeg ik. "Hey" mompelt hij. Dean wordt ook wakker en kijkt mij aan. "Mama' zegt hij en kruipt over NIall heen.

Ik neem hem mee naar de andere. "En"  vraagt Zayn. "Hij lag bij Niall" zeg ik ze knikken. Dean zit op mijn schoot nog echt wakker te worden. Niall komt evenlater ook aangelopen.

"Wat deed hij trouwens bij jou" vraag ik. "Ik was nog wakker en hij zei papa dus heb hem bij mij neer gelegd" zegt hij ik knik. 

Komt er ooit een dag dat ik mijn gevoelens voor deze jongen ana de kant kan zetten.

Daddy HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu