14

1.4K 25 0
                                    

Pov Niall

Rose is erg ziek. Ze blijft maar overgeven en alles. Ze ligt op bed met Dean tegen der aan. Dean wou graag bij mama liggen nu. Ze vliegt opeens weer de badkamer in. 

"Niall ik ben niet ziek" mompelt ze. "Wat dan wel"  vraag ik. "Ik ben waarschijnlijk zwnager" zegt ze en kijkt me aan. "Serieus" vraag ik ze knikt. "Zou ik iemand vragen om een test te gaan halen" vraag ik ze knikt. Ik pak me telefoon en app Louise. 

Ik. Hey zou jij misschien iets voor mij en Rose willen doen?

Lou. Ja tuurlijk wat is er

Ik. Zou jij bij de drogist een test willen halen

Lou. Niall meen je dit?

Ik. Ja ik meen dit

Lou. Ik vraag het aan iemand die niet bekend is van het team want als ik haal kunnen ze er misschien nog achter komen

Ik. OKe is goed maar mondje dicht

Lou. Komt goed

Rose gaat weer in bed liggen en ik ga er even naast liggen. 

Na een kwartiertje wordt er op de deur geklopt. Ik stap uit bed en maak de deur open. Lou geeft me de test. "Dankje je bent geweldig" zeg ik. "Alsjeblieft ik wil het wel weten he" zegt ze ik knik.

"Lieverd" zeg ik. Ze loopt de badkamer binnen en ik hou Dean even bezig.

Ze komt terug zonder test. "Ligt op de badkamer" zegt ze ik knik. "Hoelang moesten we wachten" vraag ik. "10 minuten" zegt ze ik knik. 

Als die 10 minuten voorbij is lopen we naar de badkamer. "Wat als het niet zo is" vraagt ze. "Dan is het jammer maar he we hebben al een prachtig kind" zeg ik ze knikt. "Wil jij kijken" vraagt ze ik knik. Ze legt der hoofd tegen me borst aan. Ik pak de test en zie een lachende smiley. Ik staar even voor me uit. "Niall" zegt ze zacht. Ik kijk der aan en leg me hand op der buik. "Ik mag het hele proces meemaken" zeg ik zacht. Ze slaat der hand voor der mond. Tranen stromen over der wangen. Ik neem der in me armen. "Dean krijgt een broertje of zusje" zeg ik zacht. Langzaam rolt er een traan over me wang. 

Ik kijk Rose aan. "I want a mini you" zeg ik zacht. 

"Niall ik ben bang" zegt ze zacht. "Hoezo lieverd' vraag ik. "Dean is bijna zijn moeder verloren bij de bevalling ik wil het niet nog een keer meemaken" zegt ze zacht. "Ik ga je overal bij helpen oke en denk aan de mooie dingen" zeg ik ze knikt.

*

Vandaag is een speciale dag. We gaan vandaag aan iedereen bekent maken dat Rose zwanger is. We hebben voor mijn broer en de jongens een rompertje met Hello uncle's i see you in 2015. Voor mijn moeder hebben we hello grandma i see you in 2015.

We zijn allebei best zenuwachtig.

Vandaag is ook ons laatste concert, maar we maken het nog niet bekend. We zitten met ze alle in de kleedkamer. 

"Lads zouden jullie bij mijn broer willen gaan zitten en mam ook" vraag ik ze kijken me opeens raar aan, maar doen wat ik van ze vraag. We geven ze de pakketjes. 

Ik sla me arm om Rose heen. "nee" zegt mam en kijkt me aan met tranen in der ogen. "We worden oom" roepen de jongens. Mam komt naar ons toe en geeft ons een knuffel. 

"Gefeliciteerd broertje het is je echt gegund" zegt Greg. De jongens geven me ook een knuffel en dan de rest van alle families.

De jongens springen nog eens op me. Ik kijk naar Rose en zie der met tranen in der ogen naar ons kijken. Ik wurm me los uit ze en sla me armen om het mooiste meisje van de wereld. 

"Maar is Dean niet wakker geworden" plaagt Harry ons. "Dean was er niet" zeg ik. "Jullie zijn nooit alleen geweest" zegt Zayn. "Mijn verjaardag was Dean bij Lou"zeg ik. "EN harry heel trots roepen neem een voorbeeld" zegt Rose lachend. "Mama waarom iedereen blij" vraagt Dean. We gaan zitten en ze neemt Dean opschoot. "Je krijgt een broertje of zusje" zegt ROse. "Zusje" zegt hij dan. "Goed zo jongen zo wil ik het horen" zeg ik. "Willen jullie een meisje" vraagt mam we knikken. "Dan wordt het me eerste kleindochter" zegt mam. "Wist iemand het uberhaupt" vraagt Harry. "Ja Lou ze had de test gehaald" zeg ik.

"Hoe had je et aan Niall verteld"  vraagt Johannah. "Niall heeft gekeken en hij zegt niet gewoon van je bent zwanger" zegt ze ik grinnik. "En wat heb je gezegd" vraagt Anne. "Ik mag het hele proces mee maken" zeg ik. "ja klopt wel" zegt mam ik knik. 

"Wanneer vertellen jullie het tegen de fans" vraagt Sophia. "Over een tijdje ofzo" zeg ik ze knikke. Rose legt der hoofd tegen me aan. Ik ga met me hand door der haar. Ik druk een kus op der haar en luister weer naar de gesprekken. 

Rose loopt opeens snel weg. Ik ren der achter na. Bij de wc gooit ze er weer alles uit. "Stopt dit ooit een keer' vraagt ze. "Komt goed lieverd" zeg ik zacht. Ze spoelt der mond een paar keer en neemt een kauwgom. We gaan terug zitten. "Hoeveel weken ben je nu zwanger" vraagt Trisha. "5" zegt ze. "Dat je namelijk nog steeds overgeeft" zegt ze. "Bij Dean heb ik bij de 10 weken nog zitten overgeven" zegt ze. 

Op het podium hebben we weer net zoveel plezier als altijd.  Alleen dit is nu de laatste voor dit jaar.

Ik ben trots op wat er dit jaar allemaal gebeurd is. Ik heb mijn vriendin weer teurg ik heb een zoontje en ik wordt weer papa. 

Daddy HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu