8

1.5K 30 0
                                    

Pov ROse

Niall en ik zijn echt flink naar elkaar toe gegroeid. We doen veel samen en Dean wilt met ons allebei knuffelen of met ons allebei spelen. Ik hou echt veel van de twee Horans.

De jongens zijn nu aan het repeteren en Dean die heeft een step gekregen van Niall. Hij is dus nu door de zaal aan het steppen. 

"Mama" zegt Dean en komt naar me toe. Ik zie in me ooghoek twee mensen komen aanlopen. Ik kijk op en schrik als ik ze zie. al bijna 3 jaar lang heb ik ze niet meer gezien. Ik til Dean op.

"Hoi Rose" zegt mijn moeder. "Wat doen jullie hier" vraag ik. "Kijken naar ons kleinkind" zegt ze. "Hij is je kleinkind niet ja" zeg ik. "Oh jawel hoor jij bent onze dochter dat kind is van jou dus ons kleinkind" zegt pap.

"Jullie hebben me verdomme het huis uit getrapt dat ik zwanger was en nu wanneer hij bijna 2 is komen jullie eens kijken naar jullie kleinzoon doe toch normaal" zeg ik. Ik zet Dean neer. Hij gata achter me staan. "Ja we komen na 2 jaar kijken naar onze kleinzoon en je hebt het recht niet om zo tegen ons te praten jongedame" zegt me vader. "Ik heb het recht niet. Jullie hebben het recht niet eens om hierheen te komen. jaren hebben jullie nooit naar me omgekeken alleen maar dat Finn overleed' zeg ik. "Dat was ook allemaal jou schuld" roept me moeder. "Mijn schuld netjes hoor ik was er niet eens bij ik zat verdomme bij Niall thuis toen alles gebeurde' zeg ik boos. Ik merk dat ik nu de aandacht heb van iedereen.

"Jullie hebben die verdomme stekker bij Finn eruit getrokken niet ik. Jullie hebben mij uit huis gezet wanneer ik jullie nodig had alleen maar dat ik zwanger was. Ik heb nu een gelukkig leven met mijn kind en de vader van mijn kind. Jullie gaan dat niet verpesten" zeg ik. "Mama" zegt Dean. Ik til hem op en wil weg lopen. Me vader pakt opeens een pistool erbij. "Het was allemaal jou schuld. JIj moest Finn ophalen van voetbal en dat deed je niet dat Niall belangrijker was. Finn was dood en jij werd zwanger en nu krijg je alles betaald" zegt hij. "Als wij jou dood schieten komt het kind naar ons" zegt mam. "Hij gaat dan naar zijn vader" zeg ik. Ik zet Dean neer. "ga naar papa" zeg ik hij rent naar nIall toe.

"Schiet me dan dood. Dan ben ik tenminste bij Finn.Heeft Dean wel geen moeder meer, maar wel nog altijd een vader die van hem houd" zeg ik. "Je had nooit dat kind mogen krijgen" zegt me moeder.

"En trouwens ik hoefde Finn niet eens optehalen van voetbal want hij zo thuis worden gebracht" zeg ik. 

Trouwens als je vraagt hoe ik zo rustig blijf nee dat ben ik niet. Tranen stromen echt over me wangen heen. 

Er komen opeens allemaal agenten uit alle hoeken en gaten. "laat dat wapen vallen" roepen ze. Na een tijdje laten ze allebei het wapen vallen. Ja me moeder had er ook een. Ze worden de boeien in geslagen. 

Pov Niall

Als ik ROse door der knieen zie zakken duw ik Dean bij Liam in de armen en ren ik naar der toe. Ik ga bij der zitten en sla me armen om der heen. "Ssht ze zijn weg" stel ik der gerust. "Ik was zo bang" huilt ze. "Wij ook lieverd, maar je bleef sterk voor Dean" zeg ik en druk een kus op der hoofd.

"Papa mama" roept Dean. Liam zet hem op de grond en hij rent naar ons toe. Dean springt Rose om der nek. 

"Ik dacht echt dat ik dood zou gaan en dat Dean zonder moeder verder moest" zegt ze. "Je bent er nog en ik ga zorgen voor meer bewaking voor jou en Dean" zeg ik ze knikt. We staan allebei op en Dean pakt onze hand vast. 

We gaan met ze alle in de kleedkamer zitten en ik geef Rose een flesje water. "Waren dat je ouders" vraagt Harry ze knikt. "Wie is Finn" vraagt Eleanor. "MIjn broertje" zeg ik ze knikken. 

"Morgen hebben we toch vrij" zegt Harry we knikken. "Zullen we morgen naar het strand gaan" vraagt hij. "Ja is goed" zeggen we.

Ik pak een gitaar en ga zitten en begin gewoon wat te spelen. Dean kijkt op en komt dan naar mij. Hij komt voor me staan en kijkt me aan als ik blijf spelen. "Papa zingen" zegt hij.

Ik begin little things te spelen en erbij te zingen. Dean heeft me wel eens horen zingen op het podium, maar nooit echt zo. Hij kijkt naar de gitaar en dan weer naar mij. IN me ooghoek zie ik dat Rose een foto maakt.

Als ik klaar ben leg ik de gitaar weg. "Papa lief" zegt hij. Ik glimlach en neem hem opschoot. "Jij ook lieverd" zeg ik. En mama" vraag ik. "Mama is heeeeeeel lief"zegt hij. 

"ROse zou je nog een kindje willen" vraagt Louis dan ineens. "Ik wou der altijd heel graag 2, maar zou dan niet weten wanneer want ik wil geen mega leeftijdverschil" zegt ze ze knikken.

"Ik wil spelen" zegt Dean. "Ja ga maar lieverd" zeg ik. "Met jou" zegt hij. "Lieverd papa moet zo gaan zingen" zeg ik. "Kom dean gaan we spelen" zegt SOphia en staat op. Hij rent naar der toe. Ze zitten samen op de grond te spelen. 

"Je wou even niet he" zegt ROse "Nee even niet nee' lach ik.

Rose komt tegen me aanliggen. "Wanneer wordt dit echt eens wat" vraagt Zayn. "Wat" vraag ik. "Ja jullie twee" zeggen ze. 

"Misschien ooit misschien nooit" zeg ik. 


Daddy HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu