~Veras perspektiv~
När vi avslutat filmningen så var det igång med att redigera videon och det tog ungefär en halvtimme med Ogges hjälp men annars brukar det ta ungefär en timme. När vi hade laddat upp videon så satte vi oss framför teven och spelade Fifa medans mamma och pappa gjorde maten och det skulle bli köttbullar och stuvademakaroner, en av mina favoriter, mums. Efter middagen så var klockan halvsju så då satte jag mig ner och gjorde det jobb jag tagit hem från skolan. Ogge hade gått hem för att äta middag och det var samtidigt som jag skulle äta men jag antar han också pluggar just nu.
~Ogges perspektiv~
Jag hade precis ätit klart och mamma hade gjort fiskgratäng till middag, mums. Jag la mig ner i sängen och gjorde det jag missat i skolan på grund av att jag har varit ledig för att åka till USA och även träna. Massor av jobb som ska göras. Jag började med matten för det viste jag att det inte var så svårt och sen gjorde jag so:n då jag skulle skriva en text om hur det var i samhället idag. Jag tror jag satt med so:n hela kvällen fram till klockan var tio för då kände jag att jag behövde sova. Jag skickade iväg ett sms till Vera där jag skrev "Hej babe jag höll på med so:n när du ringde men det är bara att komma över om det är något. Älskar dig♡ ska sova nu för jag är super trött men vi hörs imorgon :*♡". Vekar klockan ringde och jag öppnade upp ögonen sakta sakta för att inte bli bländad. Jag satte mig upp och sträckte på mig innan jag ställde mig upp och tog på mig några kläder från byrån. Jag gick ner till köket där mamma stod och pratade med en av mina bröder Gustav.
----
Hej på er. Kanske lite kort kapitel men så fick det bli nu.
Fler kapitel kommer men jag har varit sjuk nu både igår och idag så jag har inte gjort så mycket om man inte räknar med att jag har sovit mycket.
Jag vill gärna veta vad ni tycker om novellen så här långt.
/Ella♡
YOU ARE READING
Stay!
FanfictionProlog: Hej på er jag är en tjej som heter Vera Julia Jones och jag är 15år men blir 16 den 10 Juli. Mina intressen är att göra videosar och lägga upp på Youtube, dansa, sjunga rappar hälst, OSV. Jag bor i en villa på Lidingö med mina föräldrar Naom...