~Veras perspektiv~
Jag tog fram tre kartonger jag fick av mamma och packade i kläder i en som jag just nu inte använder, smink, hår produkter i en och i den sista bara massa random saker.
Ogge kom in i rummet och hjälpe mig. När vi väl var klara så la vi oss i min säng och somnade.
Jag vaknade av att mamma kom in i rummet och skakade lite på mig. "God morgon gumman" sa hon och jag svarade "God morgon" med nin gesa morgon röst. "Vi ska bara packa ihop allt idag och ta till lägenheten idag bara så att du vet men du kan ställa lådorna nere i hallen när du är klara med dom och skriv Vera på dina lådor. Okey" sa mamma och jag bara nikade och svarade med ett enkelt "Okey". Jag tog av mig gårdagens kläder och stoppade ner dom rena i kartongen med kläder i och de skitiga i tvättkorgen. Jag drog på mig ett par blåa mjukisbyxor och en randig tröja i blå och vit.
Jag satte mig med ett varsitt ben på varsin sida av Ogge och kitlade honom lite så att han vaknade. Han drog ner mig så jag kysste honom. Mysigt. Nej Vera ni är bara bästa kompisar och inget annat tänkte jag för mig själv men när Ogge drog sina händer ner till min rumpa och stannade där så kom alla känslorna som jag har för honom upp. "Fan" sa jag och Ogge bara kollade på mig och sa "Något fel?" Babe. "Jag har starka känslor för dig och det är inte som bästa kompisar" sa jag och sukade. "Sluta sucka och bara kyss mig, du är ju fan sexig och det ska man väll inte stå ifrån eller" Sa han och kysste mig men det vart fort till hångel. "Älskar dig" sa han innan han drog upp mig till kudden och sedan la sig över mig. "Älskar dig med" sa jag och kysste honom. Jag drog av han sin tröja och han gjorde desamma på mig. Alla kläder var nu utspridda på golvet och jag och Ogge hade legat med varandra. Min första gång på grund av att jag inte har velat vara med någon jag inte har starka känslor för.
"Har du ont?" Frågade Ogge och kröp närmare mig och jag svarade med ett änkelt "Ja" och vände mig om så jag kunde kyssa honom. "Du fattar inte hur mycket det där betyde för mig" sa jag och log. "Mycket antar jag. Jag älskar dig och du är även bra i sängen" sa Ogge och skrattade åt mig som vart röd om kinderna av vad han sa. "Sluta" sa jag och l kysste honom och han besvarade den på en gång.
YOU ARE READING
Stay!
FanfictionProlog: Hej på er jag är en tjej som heter Vera Julia Jones och jag är 15år men blir 16 den 10 Juli. Mina intressen är att göra videosar och lägga upp på Youtube, dansa, sjunga rappar hälst, OSV. Jag bor i en villa på Lidingö med mina föräldrar Naom...