#7

494 20 0
                                    

Clarke:
Vzbudil mě rámus klíčí v zámku následovala známa ozvěna. „Dopíči Raven nemůžeš se jednou trefit!" Zařvala jsem otráveně. „A nemůžeš jednou ty být zticha?" Někdo zamumlal vedle mě. Leknutím jsem se přikryla peřinou i když jsem byla ve spodním prádle. „Bellamy?" Podívala jsem se na něj. „Co tu dělám?" Zeptal se zmateně a rozespale. „Mám stejnou otázku." Stála vysmátá Raven ve dveřích do mého pokoje. Hádám, že její úsměv a to, že se vrátila až ráno napovídá tomu, že to dopadlo dobře. Usmála jsem se na ní a ona mi to opětovala.

Bellamy po snídani odešel, měl si toho dost co vyříkávat se svojí sestrou. Rozhodla jsem se vrátit ke svému koníčku, proto jsem vzala klíče a chtěla jít do obchodu pro plátno, ale v tom mi zabránila Raven s novinami v ruce. „Co to je?" Zeptala jsem se zmateně a zase zabouchla otevřené vchodové dveře. „Tvoje příležitost." Usmála se jak kdyby tam našla poklad. „Pokud to není výhra v loterii, tak se nemáš nad čím usmívat." Řekla jsem otráveně a položila klíče na botník. „Koukej." Ukázala prstem na článek kde bylo napsáno: Společnost For Kids hledá pomocnou sílu. Heda Lexa Woodson shání novou asistentku a pravou ruku. „Vidím, že nejsme jediné závislé na té hloupé show." Zasmála jsem se a vůbec nevěnovala pozornost tomu co se mi snažila Raven naznačit. „Na ten pohovor jdeš, už jsem tam volala. Je to zítra v 8:00 ráno na Polis 156." Odpověděla vážně a odešla do svého pokoje. Já a práce? Žádná šance.

Lexa:
Už je v novinách ten článek slečno Lexo." Podal mi dnešní noviny. „Děkuju, Nyko. Vypadá to dobře." Usmála jsem se když jsem si to pročítala. „Ozval se někdo už?" Odložila jsem to na svůj mohutný dřevěný stůl a čekala až mi odpoví. „7 žen a 2 muži, Hedo." Odpověděl. „Děkuji, můžete jít." Řekla jsem vážně i když uvnitř jsem se radovala jako malé dítě. Costia byla moje předešlá sekretářka. Byla manželkou muže který pracuje podemnou. Byla také mojí milenkou. Costia mi týden zpátky oznámila, že otěhotněla a musí na mateřskou. Zamilovala jsem se do ní a ona slibovala, že od něj odejde. Nakonec to skončilo tak jak skončilo. Od teď je mým pravidlem, žádné vztahy na pracovišti. Láska je slabost.

Heda Kde žijí příběhy. Začni objevovat