III poglavlje- Selena Mjesečeva

115 10 0
                                    

Selena je ušla u amfiteatar i sjela kraj Samre, koja je bila tiha. No, Selenaje znala u čemu je problem. Uhvatila ju je za bradu i okrenula lice premasebi.


– Šta se dešava? – upita Selena. – Jesi kupila?

– Ne, strah me. – odvrati Samra.


– Ne budi luda, možda i nisi trudna a toliko se mučiš. Poslije idemo ugrad, kupit ćemo test i kod mene ćeš ga uraditi – povika Selena i tek tadashvati šta je rekla.


Ona i grad, nikako. Samra je zagrli i zaplaka od sreće. Bojala se samato odraditi, a ovako uz Seleninu pomoć bit će joj lakše.


– Hvala ti – povika Samra, ne dozvoljavajući Seleni da povuče izjavu.


Adrijan je ušao u amfiteatar i sjeo. Pogledao je u Selenu koja je okrenulapogled ka prozoru, gledajući vani. Nije obratio puno pažnje na nju, negoje počeo s onim što je planirao odraditi za taj dan.


Nakon predavanja, Selena i Samra su se zaputile u najbližu apoteku.Selena je neprestano stiskala Samrinu ruku. No, ona se pravdala dapokušava da ohrabri Samru, ali istina je bila potpuno drugačija, Selena sebojala. Svaki tren je očekivala napad panike od ljudi koji su prolazili krajnje. Grlo joj je počelo stezati i ona se uplašila. Zastala je, prekrivajući očirukama. Samra ju je pogledala, nije znala šta joj se dešava.


– Šta je bilo? – upita Samra uplašeno. – Jesi dobro?


– Da – povika Selena, uspijevajući da obuzda svoj strah, ali to je bilosamo zato što nije bilo nikoga na ulici.


Vrata svoje kuće ugledala je s velikim olakšanjem. Preživjela je, pomisliSelena sva sretna dok je ulazila zajedno sa Samrom u svoju sobu. Sjela jena krevet i duboko udahnula. Nikada više neće ići u grad, pomisli Selenas olakšanjem.


– E sada da ga probamo – povika Selena, otpakirajući test.


– Bože – povika Samra tiho.

– To ostavi za kasnije – ohrabri je Selena. – Sigurna sam da si se bez veze uplašila.

Selena je na glas pročitala uputstvo i Samra je otišla u toalet i sve uradila onako kako joj je Selena naložila. Vratila se i sada je bilo vrijeme da pričekaju.

- Ići ćeš sa mnom da abortiram – prekide Samra neugodnu tišinu.

– Ne govori gluposti – oštro će Selena. – Zar bi ubila svoje dijete?


– Devetnaest mi je godine.


– Tata kaže da svako treba da preuzme odgovornost za svoje greške, ane da ih prebacuje na druge – mudro će Selena. – Prijateljica si mi i volimte, ali tu ste krivi ti i taj neko, ne beba.


– Ne mogu je zadržati – zaplaka Samra.


– To je tvoj izbor. Ali znaj da poslije abortusa nema razlike izmeđutebe i onih koji su ubijali – povika Selena hladno.


Mjesec je svjedokOnde histórias criam vida. Descubra agora