Bölüm 3

798 54 4
                                    

K.A: Kaslı Adamların kısaltması keğwkeğwkp

Önüne dönüp yemek yemeye devam ederken iki tane iri adam karşına oturdu.
K.A:Merhaba güzelim! Beğendin mi burayı?
Yılışık bir gülüşle sormuştu. Adamları inceledin ve ikisinin de sadece kası olan yumruk sallamaktan başka bir şey yapamayan tipler olduğunu düşündün. Tabii ki bir teoriydi.

S/E:Aslında siz iki hödük masama izinsiz oturmadan önce güzel gidiyordu.
Sonra gülümsedin ve
S/E:Şimdi daha da eğlenceli gidicek. Tabii size bağlı.
Dedin ve masadan kalktın. Kalkarken biri kolundan tuttu
K.A:Biz kalk demeden kalmazsın
S/E:Hadi yaa tüh

Dizinle adamın apış arasına vurdun ve adam inleyek bir kaç adım geri gitti. Diğeri bıçak çıkardı ve üstüne doğru gelmeye başladı. Bıçağı tuttuğu kolunu kendi kolunda ittirdin. Bu sefer adam bıçağı elinden bıraktı ve yumruk sallamaya başladı. Eğer yumruklardan biri yüzüne gelse 3 gün toparlanamayacağını biliyordun ama kickboks ve Wing Tsun sertifikaların vardı sana dokunması imkansıza yakındı. Adam bir anlığına yumruk sallamayı bıraktığında kafasına Tekme attığın için yere düşmüştü.

S/E:Amma kalın kafalıymışsın ayağım acıdı be

Kafanı kaldırdığında herkesin sana baktığını gördün çoğu korkmuştu ama o kızıl saçlı çocuk gülümsüyordu. Güvenlik de sana bakıyordu ve masum olduğunu düşündüğün bir yüz ifadesiyle güvenliğe el salladın. Aklına geldiği an yerden çakıyı alıp cebine koydun ve hapishanenin bahçesine doğru koşar adımlarla gittin.

JEROME VALESKA (JOKER)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin