*Hikayeye oy verirseniz güzel olur*
Thoe silahı Vladimir ve senin ortana doğru uzattı. Vladimir senden önce davranıp silahı aldı. Ard arda 5 defa farklı yerlerinden silahı kendine sıktı.
S/E:*içinden* gösterişçi salak seni
Silahı gülümseyerek aldın. Vladimir ben kazandım dercesine sırıtıyordu. Etrafına baktın ve Jerome parlayan gözlerle bakıyordu, sanki ölmeni bekliyordu. Omuz silkip bir kaç adım geri gittin ve güldün.
S/E: Sanki 5 defa sık diyen oldu.
Dedikten sonra silahı Vladimir'e doğrultup mermi silahtan çıkasıya kadar sıktın. 3. sıkışında yerde kafası dağılmış bir Vladimir yatıyordu. Silahı yere atıp kendini koltuğa attın. Theo'ya dönüpS/E: Ee şimdi ne yapıyoruz?
T: Evet, bunu mutlaka merak etmişsinizdir. Sizi niye akıl hastanesinden kaçırıp buraya getirdim? Cevap şu; siz özelsiniz herkes size baktığında bi avuç deli görebilir ama öyle değilsiniz. İstediğini almak için veya intikam almak için her şeyi göze alabilecek kadar gözü kara olmanız, insanların sizden korkmasına sebep oluyo ve bilirsiniz insanlar korktuğu şeyleri uzaklaştırır, kötülerler ve kendilerini avutmak için saçma şeyler uydururlar. Siz deli değilsiniz. Olabilecek en büyük korkularsınız siz. Çünkü diğer insanlarla aynı tür olmanıza rağmen en çok uzaklaştırdığı kişiler sizlersiniz.
S/E:*içinden*Hiç böyle düşünmedim haklı sanırım
Jerome'a baktın. Bunları zaten farketmiş gibiydi.T: Sizleri yıllarca o hapishaneye kapattılar veya kapatılma hükmü verdiler. Siz onların korkularısınız. İçlerindesiniz. Olmak istemedikleri kişiler olarak görüyorlar ama hepsinin içinde biraz siz varsınız. Kapatılacak olan sizler değil içinde sizden parçalar olmayan kişiler. Şimdi sizler yani korkuları özgürsünüz ve onlara sizin üstün olduğunuzu göstermeniz gerek. Bu yüzden bi grup olmalısınız.Basit gelsede aslında en çok korkacakları grup ismi "Manyaklar". Bu sizsiniz ve şehirde üstünlüğünüzü göstermenizin zamanı geldi. Şimdi dinlenmelisiniz.
Diyip odadan çıktı.
Koltukta bağdaş kurup düşünmeye başladın . Söyledikleri çok etkileyiciydi ama ne yapmanı istiyordu. Sen düşünürken yanına Jerome geldi. Koltuğa oturup sana baktı.J: Sence haklı mı?
S/E: Evet, insanların korkuları olduğumuz ve herkesin içinde biraz delilik olduğu doğru ama bu grup... ne yapmamızı istiyor?
J: Onları etkimiz altına almamızı akıl hastanesinde geçen zamanımızın intikamını almamızı.
S/E: Peki ya o ne olucak?
J: Bilmiyorum, ama eğer bizi yönetmek gibi bir planı varya bu planın gerçekleşmeceği kesin.Yanından tam kalkarken dışardan silah sesleri duymaya başladınız. Çok şiddetli seslerdi. Herkes ne olduğunu anlamak için etrafına bakınıyordu. Theo odaya koşarak girdi.
T: NE OLUYOR BURDA
Tam o sırada çok şiddetli bir ses duyuldu. Ve ardından kapı patladı.S/E: TANRIM, KAPILARDAN VE DUVARLARDAN ALIP VEREMEDİĞİNİZ NE?
Olan küçük patlamadan dolayı etrafı dumanlar kaplamıştı ve öksürüyordunuz. Dumanlar biraz azaldığından kapıdan içeri mükemmel siyah bi motor girdi. Giren motorun sahibini görünce gülümsedin.
S/E: Yok artık!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JEROME VALESKA (JOKER)
FanfictionJerome'u çok seviyorum ben de böyle bir şey yaptım işte okuyun seversiniz