Bölüm 6

637 46 7
                                    




Jerome'un tepkisine tepkisiz kaldın ve helikoptere doğru yürümeye başladın. Ama daha 2-3 adım atmışken helikopterin içinden uzun boylu şık giyinimli bir adam kollarını açmış güler yüzlü bir şekilde çıktı.

T: Merhaba beyler.
Sana dönüp gülümsedikten sonra
T: Ve bayanlar

Bu ne şimdi der gibi baktın ve sonrasında adam tekrardan konuşmaya devam etti.

T: Ben Theo Galavan. Ve sizi özgür kılmaya geldim.

Helikoptere doğru baktı ve ardından binmeye başladınız.

T: Ha bu arada sadece 7 kişilik var.

Gülümseyip helikoptere bindi. Sen zaten bindiğin için sıkıntı yoktu ama Jerome dışarıdaydı ve yanında biri daha vardı. Sadece 1 kişilik yer kalmıştı ve Jerome yanındakinin saçlarına parmaklarını geçirip kafasını defalarca duvara vurdu. Adam yere düştüğünde helikoptere binip kapıyı kapattı.

J: Böyle daha iyi

Yerde kanlar içinde yatan adama baktın. Ve içinden kendinle konuşmaya başladın.

S/E: Nereye gidiyoruz ki? Sanırım asla yapmayacağım şeylerden biri akıl hastanesinin içine helikopterle girip 6 tane deliyi kaçırmak olurdu. Evet deli değilim. Öyle miyim? Yok be değilim. Üf sıkıldım aw. Ne zaman gelicez?

Kendini koltuktan biraz öne doğru kaydırdın. Tabii bu esnada yanındakileri birazcık(!) dirseklemiş olabilirsin ama eh olsun artık.

S/E: Hey! Ne zaman varıcaz ve nereye gidiyoruz gerçekten çook sıkıldım.
T: İşte geldik.
S/E: Ne!!

Şaşırmıştın çünkü normal binaların
arasındaydınız ve iniş yapabilecek bir yer yoktu. Theo hepinize çantaya benzer bir şey verdi ve sırtınıza takmanızı istedi.

J: Bu ne şimdi be!
Helikopter yere biraz yaklaştı.
T: Sırtınızdakiler paraşüt ve atılıcaksınız.
S/E: Yok artık! Ben burdan s*ksen*z

Jerome kolundan tuttu ve seni ardından kendini aşağı attı. Sözünün devamını havada bitirdin.

S/E: ATLAMAM.
Aşağı doğru düşüyordun ve boğazın yanıyordu.
S/E: Jerome öldürücem seni!!
J: Paraşütünü aç yoksa yerden kazırız seni.
Paraşütünü açtın ve bu paraşüt normal paraşütlerden değildi. İneceği yer çoktan belirlenmişti ve seni yere daha sağlam indirecek olanlardandı. Yere indin ve ardından diğer deli diye nitelendirdiklerin.
T: Beni takip edin.
Jerome gülüp
J:Seni dinleyeceğimizi nerden çıkardın?
T:Öhöm

Kaşıyla arkanızı dönmenizi işaret etti ve gördüğün şey 10-12 tane kocaman adan ve ellerinde sen silah sesini duymadan seni öldürmüş olacak silahlar vardı.
S/E:Ow gerçekten ikna edici
Theo'yu takip ettin ve lüks bir odaya geldiniz.
T:Maalesef grup 6 kişilik olması gerek vee 1 kişi fazla
Theo bir silahın içine mermiyi koydu ve çevirdi. S/E  , Vladimir rus ruleti oynamaya ne dersiniz?
Theo sırıttı ve Jerome o kocaman kahkahasından attı.

S/E:*içinden* Hadi bakimm S/E

JEROME VALESKA (JOKER)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin