*5 SENE ÖNCE*
H:Harvy Bullock
Okuldaydın ve çok sıkılıyordun. Annenin ve babanın yakın zaman önce ölmesine rağmen yine de gittiğin yurtta seni okula göndermişlerdi. Ve dün gece yurttakilerin konuştukları canını sıkmıştı.
*Dün gece yurtta*
-Gerçekten sorunlu bir kız. Depresyon, sinir krizi belki şizofrenlik bile vardır. Deli bir kızın burada ne işi varsa artık
-Annesi ve Babası ölmüş belki de o kız yaptı. Bakışlarını görmedin mi?? Korkunçtu.
-Evet umarım en yakın zamanda gider.*Tekrar ilk baştaki zaman*
Konuşulanları gizlice dinlemiştin. Anne ve babanı nasıl senin öldürdüğünü düşünebilirlerdi? En çok yanında olan hatta tek yanında olan insanlardı...Düşüncelerine dalmışken bir kız ve onun kuyruğu gibi dolanan 2 kız da onunla beraber geldi. Gerçekten nefret ediyordun bu kızdan.
-Anne ve babanı sen öldürmüşsün doğru mu? Herkes tarafından dışlanan ve deli olduğun için onlarda mı seni istemedi?
S/E: Kes sesini sınırını aşıyorsun.
-Nasıl öldürdün onları S/E? Çığlıklarını dinledin mi yoksa direk öldürdün mü? Keyif için mi yaptın yoksa?
S/E: SANA KES SESİNİ DEDİM
Her zaman yanında taşıdığın sevgili bıçağını kızın omzundan sapladın.
S/E: Onları ben ÖLDÜRMEDİM.
Diyip bıçağı çıkarmadan etin içinde döndürdün ve sonra çektin. Kız bayıldı ve etrafındaki herkes çığlık atıyordu. İçeri hoca girdi ve senin elindeki kanlı bıçak ile yerde yatan kızı görünce önce kıza ambulans çağırdı sonra da polisleri arayıp seni karakola götürdüler.Karakolda seni demir parmaklıkların arasına koydular.
H:Hey! Endişelenme burda kalmayacaksın. Belki sadece 1 gece olabilir ama kalıcı değil. Bak eğer bir şey lazım olursa bana söyle elimden geleni yaparım.
S/E: Niye böyle söylüyorsun bir kızı bıçakladım ve suçlu olmuş oluyorum.
Harvy güldü.
H:Doğru ama aynı zamanda küçük bir çocuksun daSonra Harvy seninle aynı hücredeki adama dönüp
H:Eğer bir şey yapa-Arkadaki adam yapmam ben masumum
dercesine iki elini kaldırdı. Harvy arkasını dönüp gitti. Adama baktın ve sonra karşına oturdun. İyice incelemeye başladın adamı.V:Hey! Gerçekten ürkünç bakıyorsun.
S/E: Seni inceliyorum.
V: Eee peki... ayağa kalkıyım mi?
Tavrı ve mimikleri hoşuna gitmişti. Güldün.
S/E: Hayır
O da karşılık verip güldü.
V: Adın ne bakalımS/E: Adım S/E ve okulda bi kızın omzundan bıçak sokup etinin içinde döndürüp tekrar bıçağı sertçe çektiğim için burdayım. Sen?
Adam şaşırmış gözüküyordu.V:Wow! Ben Victor Zsasz. Adam öldürdüm, bomba patlattım, adam kaçırdım ve şiddetli çekilde yaraladıklarımda var.
Bir şeyi unuttum mu diye düşünüyordu karşındaki adamV: Heh bir de roketatar ile bi binayı patlatttım.
S/E: Mükemmel
Gözlerinin içi parlamıştı.
V: Kaç yaşındasın?
S/E: 13
V:Hığm küçüksün güzell eğitime başlamak için tam zamanları
S/E: Ne eğitimi?
V:Ailen veya sana bakan biri var mı?
S/E: Yok. Yurtta kalıyordum ama artık beni yurda almayacaklarından eminim.V:S/E seni hazırlayabilirim. Olabilecek her
duruma karşı seni eğitebilirim. Sevdim seni.
Şaşırmıştın ama kimsen yokken bi destek sana gerçekten iyi gelirdi.
S/E: Peki ama burdan çıkınca roketatarını görmek istiyorum.
Victor güldü.
V: Neden olmasın?*Victor Zsasz'i seviyor musunuz?*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JEROME VALESKA (JOKER)
FanfictionJerome'u çok seviyorum ben de böyle bir şey yaptım işte okuyun seversiniz