Bölüm 11

519 31 13
                                    

Bir süre sonra Victor geldi ve üstünü değiştirdin.

S/E: Gidiyorum.
V: Ha?
S/E: Markete gidiyorum. Atıştırmalık bir şeyler alıcam yoksa ölebilirim.

Markete gidicektin ama parkın ordaki kargaşayı görünce oraya doğru yöneldin. Çocuklar çığlık atıp sana doğru geliyordu. Ve sen daha ne olduğunu anlayamadan burnuna bir şey tutuldu ve etraf dönmeye başladı.

Lily'nin duydukları ve gördükleri: Bulanık park, çığlık sesi, "Valeska, Valeska" , "Selam S/E", Turuncu, turuncu, turuncu saç, gökyüzü, mavi, Yer.

Gözünü açtığında hiçbir şey göremiyordun. Açtın kapadın tekrar tekrar yaptın ama yine de bir şey göremiyordun. Ve iğrenç bir koku burnunu yerinden çıkarman için bir sebepti sanki.

S/E: MANYAK VALESKA! KANALİZAYSONA MI KİTLEDİN BENİ?

İçerden bi gürüldü geldi. Ve iki adam seni dışarı çıkardı. Gözlerine bir anda gelen güneşten gözün kamaştı ama yine de karşındaki kişiyi görebiliyordun.

J: Ups! Yakalandın.
Jerome elindeki bıçakla yaklaştı. Ve bıçağı bir uzatıp bir çekti bunu yaparken de gülüyordu. Küçük bir çocuk gibi eğleniyordu bununla.

S/E: Beni öldürmeyeceğini ikimizde biliyoruz.

Öldürücek olsan çoktan yapardın.
Jerome "Ah doğru, farketmen güzel" dercesine bıçağı yüzünden çekti.

S/E: Cidden nereye kitlemiştin beni.
J: İki yanında da sızıntısı olan kanalizasyon borusu vardı. Ve harbi iğrenç kokuyor.

Senin için banyo hazırladılar ve yıkanıp üstünü değiştirdin. Senin için olan odanın içindeki banyoda yıkanmıştın ve havluya direk odana geçicektin. Havluyu kendine sardın ve odaya geçtin. Odadaki şeyleri inceleyen Jerome seni şaşırtmıştı ama bir o kadar da normaldi. Jerome Valeska yani sonuçta.

S/E: Jerome en kalitelisinden vizyonsuz bir çomarsın.

Jerome sana dönüp gülümsedi.
J: Oh, İflah olmaz bir serseriyi tercih ederim.
Sonra tekrar etrafına bakındı.

J: Senin odan niye daha güzel???
S/E: ...
J: ...
S/E: ....
J: ....
S/E: Giyiniyim ben.

Göz temasını bozmadan geriye doğru gidip giyinme odasına girdin.
J: Ben de odamda mini buzdolabı istiyorum. Sadece 5 dakikan var hızlı olsan iyi olur.

-5 Dakika sonra-
Giyinirken omzunun hemen yanından bir mermi geçti.
S/E: NOLUYO?
J: 5 DAKİKA BİTTİ.
Tekrar bir mermi geçti.
S/E: Manyak manyak manyak manyak
Hızlıca giyinip kendini giyinme odasından dışarı attın ve karşında elinde büyük bir silah tutan Jerome'u gördün.
J: Dakiklik önemlidir.
Jerome gülümsedi. Ve odadan çıktınız.

*Bu bölüm pek güzel olmadı ama Jerome ve S/E'yi bir araya getirmek için bir şey yapmalıydım. Ve sizce artık S/E değilde gerçek bir isim mi kullanmalıyım?*

JEROME VALESKA (JOKER)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin