אדוארד ישב מולי , לא רציתי שלא להראות התעניינות אז שאלתי בנימוס, "ריי בסדר?"
"ריי בסדר" הוא השיב בחזרה
"אוקי.. אז לאן נעלמת? ולא ענית לשיחות שלי, דאגתי"
"אני יודע, אבל את שוכחת שאת רק ניצב נוסף על השח-מט, ולמרות שאני לא רוצה לומר את זה כדי לפגוע אבל זה מה שזה היה מההתחלה, רק שלאחרונה .. אחרי שעזבתי הרגשתי שאני חייב לראות אותך שוב אז חזרתי בפעם הראשונה כדי לראות שאת בסדר, וכשראיתי אותך מחייכת עם חברות שלך החלטתי שלא אחזור, אבל חזרתי בכל זאת יום אחרי יום כי הבנתי משהו.."
"והוא??"
"שיש לי רגשות כלפייך, ואני גם בדכ לא פתוח אז אני גם לא ממש יודע למה אני מתנהג ככה איתך, אבל אני מרגיש שאני לא יכול להסתיר את זה.. אז אני מצטער שצפיתי בך מרחוק ולא יכולתי להראות לך שהכל בסדר"
"אפשר לומר שגם אני מרגישה משהו כלפייך, זה אומנם עדיין לא ברור לי ודיי חדש לי אבל .."
"את לא חייבת לומר שיש לך רגשות או שיהיו לך, זה רק אני המוזר שלא מבין מה קורה איתו"
"אז בעצם התכוונת להעלם באמת..?"
"כן.. לא התכוונתי לחזור"
"ומכיוון שחזרת אני אומר לך משהו"
אדוארד קירב את פניו "אני יודע מה את הולכת להגיד"
"אתה כן?"
"יש קלטת נוספת" הוא אמר ואז שילב את ידיו
"ידעת כל הזמן הזה?"
"כן, תכננתי למצוא אותה ללא עזרתך אבל .. הבנתי שאני כן צריך אותך בכל מקרה"
"אבל הראשונה בכל מקרה אצלם"
"מסתבר שבראשונה אין את מה שהוא חיפש רק בשנייה"
"ואין שום סיכוי שאני יכולה לדעת מה יש שם?"
"תני לי לספר לך"
"אוקיי"
"בקלטת הזו יש ראיות שאם הן יגיעו לידיים הלא נכונות אני ואבא שלי נגמור בבית הכלא, וכולל את האיש שלקח את זה ממנו"
"אז בעצם אבא שלי הקליט משהו שקשור לזה שיכול להכניס אתכם לכלא? אבל איך כל זה קרה?"
"את אולי תשנאי אותי אם אומר זאת אבל במוות של אבא שלך יש חלק שקשור אליי ואל אבא שלי"
"מה זאת אומרת?" קמתי מהספה ולא האמנתי למה שהוא אמר עכשיו "אתה רוצה לומר לי שהיה לכם חלק במוות שלו? בתאונה שלו??"
"זו לא הייתה תאונה.. היא הייתה מכוונת.."
"רצחתם את אבא שלי?? וכל זה בשביל קלטת???"
"לא בדיוק רצחנו אותו.. זה דיי מסובך.."
"תסביר לי שאבין!!"
"למעשה.. אני ואבא שלי תכננו לגרום למוות של אבא שלך להראות כהתאבדות, אפילו זייפנו מכתב התאבדות, אבל אז מישהו אחר נכנס לתמונה ופגע בו עם המשאית והוא נפל מהצוק.."
"אני לא מבינה, איך אתה יודע את זה?"
"כי היינו שם באותו יום.. עקבנו אחרי המכונית שלו ותכננו לתפוס אותו לבד רחוק מהעיר.."
"ולמרות זאת היה לך את האומץ לבוא אליי?!?!? ולבקש את עזרתי??? סליחה לא לבקש להכריח!!!"
"תיראי.. עשיתי את זה בשבילי ובשביל אבא שלי.. לא היה אכפת לי מה קורה לך.. כמו שאמרתי את ניצב במשחק.."
"אז גם לי ממש לא אכפת מה יקרה לך, צא מהבית שלי!!"
צעקתי עליו
הוא קם ופנה לעבר הדלת "תחשבי על זה, קחי את הזמן לעכל את זה.. ותאמרי לי אם תעזרי לי"
הוא יצא וטרקתי אחריו את הדלת, דמעות זלגו מעיניי לא הבנתי מה קרה הייתי כל כך מבולבלת , התיישבתי על הריצפה ובכיתי..
זה לא יכול להיות.. למה שהוא יעשה דבר כזה.. למה שמישהו ירצה להרוג את אבא?? מה היה בקלטת הזאת? מה הם עשו שהוא הקליט אותם..?? מה קורה פה??...
ניסיתי להבין..
נזכרתי בפעמים שעזרתי לאדוארד כשהוא היה פצוע.. ואמר לי שזאת מלכודת.. כן היה אכפת לו אז.. בהתחלה לא היה אכפת לו מה קורה לי זה נכון.. אבל עכשיו וגם באותו יום כן היה אכפת לו.. כנראה שהוא דיבר אמת..
אבל עדיין.. הוא ניסה להרוג את אבא שלי... הוא ניסה...
בכיתי לא יכולתי זה כאב כל כך..
YOU ARE READING
בשפל המדרגה
Science Fiction"בחיים שלי לא נקלעתי לכאלו תסביכים בגלל בחור אחד, זה הדבר הכי דפוק שקרה לי אבר" לילו נערת חלומותיו של כל גבר בשכונה נקלעת לתסבוכת עם מלך הגנבים הממזר והשחצן, שממשיך לדחוק בלילו להחזיר משהו ששייך לו. הוא נותן לה 48 שעות למצוא ,ולהביא אליו את הדבר. ...