"האישה המעצבנת הזאת!" צעק מלך הגנבים כשהוא מניח מטלית ספוגה בסודה על שני עיניו
"היא לא רוצה להביא לך את זה?"
"היא לא נתנה לי אפילו לסיים תמשפט, כל מה שהיה אכפת לה ממנו היתה השרשרת הדפוקה שלה, הייתי צריך להבין שהיא תעשה משהו כדי לקחת את זה ממני"
ריי צחק "אז למה שלא תמצא אותה? היא בטח לא רחוקה מכאן אם סבתא שלה בבית החולים"
"שפשוט אעשה משהו לסבתא שלה? ואז היא תבוא?"
"פשוט תסמס לה שאם היא לא תבוא תפגע בסבתא שלה"
"רעיון, נכון זה רעיון די מצויין ריי, אתה מבריק"
"תודה תודה אני יודע"
"מה אתה אומר שקודם נחפש אותה ואז?"
"אתה מלך הגנבים אתה לא רודף אחרי אנשים, הם באים אלייך"
"נכון, צודק, אני מיד אכתוב לה"
"ותעשה את זה מאיים"
"אוקיי ,תראה את זה 'אם לא תגיעי מחר לסמטה שליד גשר בלינסון ב-12 בלילה בדיוק אני אפגע בסבתא שלך' מה אתה חושב? זה מספיק?"
"זה נראלי בסדר ,כן"
"אוקייי נשלח"
"לא רשמת ממלך הגנבים"
"לא צריך, זה מיותר"
"בסדר" אמר ריי
"עכשיו רק נחכה שהיא תגיע"
"מה לגבי המשימה שלנו ליותר מאוחר?"
"אל תדאג ,אנחנו נלך"
"אוקיי אני סומך עלייך"
-לבינתיים אצל לילו-
"יווואאוו מה אני אעשה עכשיו?? מה הדבר הדפוק הזה בכלל שהוא צריך?" חשבתי לעצמי מה אני הולכת לעשות? אולי אתקשר למשטרה וזהו ,אומרת להם לבוא איתי ? שישלחו אנשים לשמור על סבתא? מה אם הם לא יאמינו לי? אולי אתקשר לאגם? לא מה אם הוא יפגע בה איך שהו..
אני אלך, ואבדוק מה קורה..
-11:55-
התקדמתי לכיוון הסמטה שליד הגשר, וראיתי אותו עומד שם, הפעם לא לבד, היה איתו עוד מישהו שגם לו הייתה מסכה כמו של הרופאים בצבע שחור והוא גם לבù הכל שחור...
"פעם שעברה זה לא נגמר ביפה, הפעם אם תנסי עוד משהו מטופש אני אאלץ לעשות משהו לגבי זה, אז אני מאוד מציע לך לא לעשות"
"אוקיי, אני מצטערת על פעם קודמת"
"ריי"
"כן?"
"תלך איתה ותוודא שהיא באמת מחפשת את מה שאנחנו צריכים"
"כן"
"רגע" התבוננתי על שניהם "לא אמרתם לי מה צריך לחפש? ולמה הוא צריך לבוא איתי?"
"אני לא סומך עלייך"
"טוב אני יכולה להבין למה, אבל איך אני אדע שאפשר לסמוך עלייך??"
"מילה שלי היא מילה"
"מה אתה בכלל מחפש??"
"לא נתת לי לסיים פעם קודמת, זו צריכה להיות קלטת שיש עליה מדבקה לבנה, ועל המדבקה ישנם ארבע מספרים ,תזכרי אותם, 1703, אסור לך לטעות, ריי יהיה שם לוודא שזוהי הקלטת ושאת מביאה אותה, בשום אופן אסור לך לצפות בה או לנסות, ואם תספרי את זה למישהו, סבתך תיפגע מאוד"
"אוקיי, אנסה למצוא אותה"
"מצוין, ריי, אל תשכח שאתה צריך לפגוש אותי אחכ" הוא סיים את דבריו ועלה על האופנוע שלו, ופשוט נסע משם.
לא ראיתי את זה מגיע, לא ראיתי בכלל שיש לו אופנוע..
"אז נצא בבוקר? אין רכבות בשעה זו.."
"אני אסיע אותך, הוא הוציא קסדה והושיט לי אותה'' תחבשי
לא ממש היתה לי ברירה אז לקחתי את הקסדה מידיו וחבשתי אותה, עליתי על האופנוע
"יותר בטוח לאחוז בי" הוא אמר
נאחזתי בו, אמנם לא חזק כי לא סמכתי עליו ממש ואז הוא חייך אליי
"את לא צריכה לפחד ממני, אני לא קשה כמוהו"
לא אמרתי דבר ופשוט הבטתי למטה
"אוקיי נוסעים" הוא הפעיל את הגז ונסענו ממש מהר..
YOU ARE READING
בשפל המדרגה
Fiksi Ilmiah"בחיים שלי לא נקלעתי לכאלו תסביכים בגלל בחור אחד, זה הדבר הכי דפוק שקרה לי אבר" לילו נערת חלומותיו של כל גבר בשכונה נקלעת לתסבוכת עם מלך הגנבים הממזר והשחצן, שממשיך לדחוק בלילו להחזיר משהו ששייך לו. הוא נותן לה 48 שעות למצוא ,ולהביא אליו את הדבר. ...