ריי ולילו הגיעו ליעדם, ביתה של לילו, לילו הכניסה את ריי לביתה ושאלה אותו אם הוא רוצה לשתות משהו חם אך הוא הגיב בנימוס לשלילה "רק בוא נמצא את הקלטת" אמר ריי
"אוקיי, אני אחפש למעלה ואתה יכול לחפש למטה" הציעה לילו.
עליתי במדרגות לעליית הגג, איפה שהשארתי את כל הדברים שקשורים למשפחתי ארוזים בקרטונים סגורים ומלאי אבק, חשבתי איפה יכולה להיות הקלטת, פתחתי את הקרטון הראשון ,והשתעלתי כתוצאה מהאבק שנכנס לי לתוך הפרצוף, "את בסדר שם?" צעק ריי מלמטה ,"כןן" השבתי לו בצעקה, בקרטון היו כל מיני תמונות ישנות של אמא ואבא, ניסיתי להתעלם מיזה, כי משימתי הייתה למצוא את הקלטת ולהיפטר מהממזר השחצן הזה, ביקשתי מעבודה כמה ימי מחלה, כדי שאוכל למצוא את זה יותר מהר, חיפשתי והמשכתי לחפור בקרטון, היה שם כל מיני קלטות של טייפ אבל לא ראיתי שום קלטת וידיאו, ובכל זאת ניסיתי לראות את המספרים על הקלטות ,למקרה, אך לא ראיתי שום דבר שקשור לקלטת וידיאו, סגרתי את הקרטון הראשון ועברתי לשני, היו שם כל מיני גזרי עיתונים, חפרתי עמוק בין כל הדפים הישנים והרגשתי משהו קשה, בהתחלה זה כאב כי ידי נתקעה בזה , אבל אז גיליתי משהו מוזהב מבצבץ, אז התחלתי להוציא את גזרי העיתונים בחוץ, עד שלעיניי נגלתה תיבה, תיבה קטנה עם מנעול זהוב, הא, חשבתי לעצמי "זה מה שנצץ" לא ראיתי שום זכר למפתח כלשהו אז חשבתי לנסות להשתמש בסיכה שעל ראשי כמו שאבא לימד אותי פעם כשהייתי קטנה, אבל זה לא ממש הלך לי, ניערתי את התיבה ושמעתי רעש של משהו גדול, "זה זה" חשבתי, "אם לא מה זה כבר יכול להיות", ריי נכנס "מצאת משהו?"אמר, "רק את זה" הראתי לו את התיבה "אבל לא הצלחתי לפתוח" אמרתי בעודי מסמיקה מרוב בושה, "תני לי" אמר, הושטתי לו את התיבה וצפיתי בו משחק עם האולר שלו במנעול, "זה נפתח " קראתי בשימחה ,"הממ" הוא הינהן, הוא פתח את התיבה לאט ואני הייתי קרובה אליו כדי לראות, אך שנינו נאנחנו "זה לא זה" , אבל היה שם מפתח " של מה זה?" שאל ריי כשהוא מביט בי, "אני לא יודעת" השבתי ישר, "אוליי זה של איזו שהיא כספת?? ידוע לך?"
הנדתי בראשי לשלילה "לא שידוע לי" , הוא נאנח "אוקיי אקח את זה איתי לבינתיים, ואת תרחרחי מסביב אוקיי?"
"אוקיי" עניתי "אתה הולך עכשיו?"
"כן, יש לי משהו לעשות" השיב בעוד הוא קם, "אראה אותך אחכ, תעדכני אם תמצאי משהו מועיל"
"הממ" הנהנתי בראשי, אחרי שהוא יצא נאנחתי שוב וחשבתי לצאת להליכה קצרה, קצת לנשום אוויר, אבא ואני היינו הולכים למוזיאון גם כשהיה סגור ומביטים מבעד לזכוכית, לבשתי את המעיל חזרה ,ויצאתי, "מה אעשה אם לא אמצא את זה?" חשבתי לעצמי, "מה יקרה אז?" ..
התבוננתי מעבר לזכוכית וחייכתי, נזכרתי באבא שהרים אותי על כתפיו כדי שאראה יותר טוב את הכל, ואז הבטתי למעלה, על הכוכבים והרגשתי משהו רטוב נופל על פניי, "גשם? כבר?" טיפות ירדו ואני מיהרתי לחזור כדי שלא אתרטב, אבל אז ראיתי על אחד הגגות צל שחור, והוא רץ מהר וקפץ לגג השני, עקבתי אחריו בשקט, רציתי להתבונן מקרוב, זה עיניין אותי, נכנסתי בתוך הסימטה אבל אז הצל נעלם, ולפתע הרגשתי מישהו אוחז בי מאחורה כשיד אחת על פי ויד אחת אוחזת בידיי מאחורה כשאני שומעת לחישה באוזני "ששש אל תזוזי"..
YOU ARE READING
בשפל המדרגה
Science-Fiction"בחיים שלי לא נקלעתי לכאלו תסביכים בגלל בחור אחד, זה הדבר הכי דפוק שקרה לי אבר" לילו נערת חלומותיו של כל גבר בשכונה נקלעת לתסבוכת עם מלך הגנבים הממזר והשחצן, שממשיך לדחוק בלילו להחזיר משהו ששייך לו. הוא נותן לה 48 שעות למצוא ,ולהביא אליו את הדבר. ...