7.: Bocsánat!

258 17 0
                                    

*MiHee*

Mikor végre bementem a szobámba megkerestem a ruhát , hogy hol is hagyhattam. Ott volt a földön szétszorodva. Gondolom elejthettem. Gyorsan felvettem őket a földröl és fel is húztam.

Éppen , hogy ezt megtettem ki szerettem volna menni a szobából de hangokat hallottam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Éppen , hogy ezt megtettem ki szerettem volna menni a szobából de hangokat hallottam.

-Tegnap anyira sokat sírt Jin a lánymiatt...-itt kicsit megált-most meg már reggel ilyen korán talpon van és főz!-fejezte be a  fiú.

Én elkezdtem gondolkodni. Sírt miattam? De én nem ezt szeretettem volna! Nem szerettem volna megbántani vagy ilyesmi.

Egy hírtelen ötlettől fogva elhatároztam , hogy bocsánatot kérek tőle a tegnapi viselkedésemért. Kimentem a szobámból , gyors léptekkel le a lépcsőn egyenessen a konyhába. Ott meg is láttam amint főz.

-Reggelt!-szóltam oda neki. Mikor rám nézett nagyon meglepődött.

-Neked is!-mondta mosolyogva. Nem értem ahogy tegnap viselkedtem vele , hogy tud még mindig ilyen tisztán rám mosolyogni.

-Öhm...-mentem oda mellé.-Tudod...-mondtam neki tovább , de Ő csak értetlenül nézett vissza rám.

-Mit szeretnél?-kérdezte hátha így már kibökök valamit.

-Na jó!-mondtam ki minden bátorságomat összeszedve. -Kurvára sajnálom én nem szerettelek volna megbántani.-mondtam és bekönyeztem. -Nagyon sajnálom azt is , hogy egy világi tajparasz voltam veled , de te nem is tettél semit amivel kiérdemelted volna.-sírtam el magam végül.

Ő nem mondott semmit csak elzárta a tűzhelyet és gyengéden átölelt.

*Jin*

Mikor meghallotam a lány hangját egyből kiváncsian néztem rá , hogy most vajon mit szeretne. Kicsit még haragudtam rá a tegnap miatt hiszen tényleg nem volt szép tőle.
De miután könnyek között kért bocsánatot egyből elszált minden haragom.

Egyből elzártam a tűzhelyet és odamentem hozzá , hogy karjaim közé zárhassam. Meg is tettem ezt de a lány igencsak fúrcsán nézett rám. Kicsit tétovázott de aztán ő is körém fonta a karjait. Láttam rajta , hogy nagyon megbánta amint tett.

-Shhhh...-keztdem el szépen simogatni haját mire neki csak még jobban megeredtek a könnyei.

Végül azért sikeresen megnyugodott a karjaim között és én ennek nagyon örültem.

-Mondcsak...-engedtem el és szóltam neki mire rám nézett. -Tegnap miért voltál olyan elítélő velem szemben?-kérdeztem meg tőle ami a legjobban nyomta a szívem.

Szépen elmondta nekem , hogy Ő nem szeretet volna megbántani ezzel. Csak azért viselkedett úgy mert mikor KangIn és az anyukája még együtt voltak sokszor csinált kimchit. Ez volt az a kedvencük KangIn-nal. Én csak figyelmessen végig hallgattam majd megígértem neki , csak akkor főzök ilyet ha már nagyon muszáj.

Hát itt is lenne az új rész!😊 Remélem türhető volt...🙄 És , hogy most az is tetszett ahogy MinHee  megnyilvánult Jinnek.❤️ A következő részben találkozunk! Addig is Sziasztok!👋

Maffiózók        Where stories live. Discover now