13.: Elvadúlt érzelmek

234 14 2
                                    

*MinHee*

Reggel arra ébretem, hogy nagyon hasogat a fejem. Nem igazán emlékszek semmire... De valamire Suga-val kapcsolatban. De miért pont vele kapcsolatban? Na mindegy felkeltem és kimentem a folyosóra ahol megpillantottam az elegett személyt. Nagy szemekkel bámult rám. Nem igazán értettem miért.

-Most mit nézel így rám?-kérdeztem mert már tekintete lyukat égetett belém.

-Na szerinted mit?-kérdezte úgy mintha valami nagyon hülye kérdést tettem volna fel neki.

-Honan tudjam!?-akadtam kicsit ki.

-Hát jó...-nézett rám furcsán.-Csak azért mert tegnap kurvára be voltál baszva és rohadtúl engem csesztettél. -mondta. Nem igazán értettem mit is mond. Hogy én bebaszva? Régóta nem is ittam már!

-Bebaszva?-kérdeztem

-Igen! Méghozzá nem gyengén! És nem csak basztattál!-nézet úgy mintha valami egetrengetöt tettem volna vele.

-Mit tettem?-néztem rá félve úgyanis egy maffia banda tagja nem igazán viselkedik így ha csak tényleg nem valami olyan történt volna.

-Na ne csinálj úgy mintha nem tudnád!-nézett mérgessen.

-De tényleg nem tudom! Nem viccelek! Kérlek mond el!-néztem rá könyörgöen.

-Fogdostál!-itt lefagytam! Hogy én fogdostam őt?

-Te most csak viccelsz velem úgye!?-néztem rá ilyedten.

-Nem! Nem szokásom viccelni! Főleg nem ilyennel! Én nem ajánlom, hogy mégeszer hozzám merj érni mert nagyon megbánod!-mondta fenyegetve (amitől kurvára nem ilyedtem meg), majd elment.

Én tényleg fogdostam volna? De akkor miért nem emlékszek rá?

*Suga*

MinHee miért csinál úgy mintha nem is emlékezne arra, hogy basztatott és fogdosott is? És egyáltalán miért érdekel ez engem? Tegnap nagyon furcsán viselkedett. Mintha nem is lett volna magánál. De őszintén szólva...amikor hozzám ért teljesen elöntött a foróság. Igazából ha most sokkal jobban bele gondolok, nem is olyan csúnya! Sőt tök jól is néz ki.

*MinHee*

Mikor elment hirtelen megjelent apám.

-Khm...-köszörülte meg torkát, mire ránéztem.

-Most talán bajban vagyok? -kérdeztem kissé félve válaszától.

-Mi történt tegnap?-kérdezte.

-Nem tudom!-néztem rá őszíntén.

-Nem tudod!?-kérdezte kiabalva.

-Jól hallotad! Nem tudom!-bátorodtam fel.

-Türhetetlen vagy!-nézet rám mérgesen mire bennem felment a pumpa.

-Nem kértem, hogy türj meg! Nem kérek tőled semmit! Nem várok el semmit!-kiabáltam én is.

-Én viszont igen! Főleg azt, hogy add meg a tiszteletet!-kiabált vissza.

-Mien tiszteletet!? Neked olyan nem jár!-néztem rá fájdalmassan, mivel eszembe jutott a múlt.

-Hülye lány!-kiabálta majd meütött.
Elestem a pofontol. Mérgessen néztem rá.

-És még így várod el, hogy tiszteljelek!-áltam fel és úgy shiszegtem neki, mire felemelte a kezét.-Akárhányszor megüthetsz!-néztem rá.-Akkor sem leszek olyan mint a többi idióta aki neked nyal! Nem leszek olyan! Soha nem is voltam és soha nem is leszek!-kiabáltam hangomban fájdalommal.

Apám csak mereven nézett rám. Ekkor vettem csak észre, hogy az össze fiú körénk gyült. Én megfogtam magam majd kitörtem a "tömegből" és egy egyenessen a szobámba mentem. Az ajtót becsaptam. Kurvára elegem van! Engem ne tekintsen úgy mintha az eggyik idióta embere lennék. Mert nagyon nem vagyok!

*Suga*

Ez nagyon durva volt ahogy KangIn ilyen nagyot ütöt. Ráadásul MinHee-nek. Hiszen ő egy lány. Nem bírja úgy az ütést mint mi férfiak. Úgy döntöttem megnézem, hogy van.

Odamentem a szobályához és bekopogtam.

-Menny el!-jött ki az egyáltalán nem kedves válasza.

-Csak beszélni szeretnék veled! Én vagyok az Suga!-mondtam neki el hátha így már beenged.

-Nem értem mit változtat a helyzeten! Csak hagyj békén!-mondta. Hangján lehetet hallani, ahogy sírt. Nagyon fájt így hallani szegényt. Úgy döntöttem inkább hagyom és majd mikor kicsit megnyugodott beszélek vele.

Elindultam a szobámba. A folyosón még mindenki ott volt.

-Yoongi!-szólt Jin.

-Miaz?-kérdeztem kíváncsian.

-Hogy van MinHee?-nézett agódva.

-Nem engedett be. -hajtottam le a fejem. -Majd ha kicsit megnyugodott újra megprobálom!-néztem rá bíztatóan.

-Rendben! De szólj nekem is! -mondta mire kérdő pillantásokkal illetem. -Én is aggodok érte! Fontos nekem!

-Értem! Majd szólok!-mondtam majd tovább mentem.

Vajon Jinnek miért fontos MinHee!? Remélem nem érez iránta semmit! Nem tudom miért de elkeztem hozzá kötödni. Az a csók után már kicsit többnek éreztem! Főleg mikor eltünt! Nagyon aggodtam érte.

👋! Itt van az új rész! Remélem tetszett! KangIn most kicsit eldurvúlt!😬 Suga elkezdett kötödni MinHee-hez!😘 Vajon MinHee viszonozza ezt? Ha érdekel olvasd tovább!👋!

Maffiózók        Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang