*Jungkook*
A vacsora még sosem telt el ilyen nagy csendbe..valami készül ezt már tudtam...
-----------------------másnap-----------------------
Fhu...., hogy basszam szájba MinHeet! Nem hiszem el, hogy amig a többiek bevetésen vannak addig nekem itt kell rá vigyáznom..! MI EZ!? OVODA!?
*MinHee*
Apám elvitte a bandáját valami féle bevetésre. De az eggyik tagot asszem Kook-ot itthagyta velem, hogy majd ő vigyáz rám..baszki..nem vagyok már kisgyerek! És miért pont Ő!? Süt rólla, hogy utál!
*KangIn*
Sürgős bevetés jött közbe! Nagyon veszélyes volt..Jk-t itt hagytam a lányommal. Nem akartam, hogy baja legyen. Suga-t is itthagyhattam volna, de rá most nagy szükség volt! Ezért maradt Jk! Ahogy elnéztem MinHee nagyon nem örült, hogy valakinek vagyáznia kell rá. V sem örült neki, az arcára volt írva. Jungkook-ról meg egyenessen le lehetett venni, hogy inkább jönne velünk. Suga olyan gyilkos tekintettel nézett Gukra, hogy még én is megijedtem tőle..Mi lesz itt 3 teljes napig..
*MinHee*
Miután elmentek én a szobámba akartam menni de Jungkook megfogta a karomat és magához rántott.
-Ide figyelj, mert csak egyszer mondom el!-nézett komolyan a szemembe. Nem igazán értettem, hogy mit akar ezzel de bolintottam, jelezve, hogy értettem amit mondott. -Mivel most mindenki távol van és csak mi ketten vagyunk itt és rám biztak azt kell tenned amit neked mondok! És ha nem teszed meg nem leszek veled kegyes!!-nézett rám ijesztően.
-Tessék!?-néztem rá. Ennek valaki bemoslyhatott de egy kurvanagyot az biztos.
-Yól hallotad! -mondta majd elengedet és elment.
Najó...ez eléggé bizar volt..na mindegy majd lesz belőle vmi..-gondoltam magamba.
A nap utolsó felét a szobámban tőltöttem mikor kopogtattak az ajtomon.
-Gyere!-szoltam ki mire nyilott az ajtó és belépett rajta Jk. -Mit szeretnél?-kérdeztem rá nézve.
*JungKook*
Nem tudom, miért mindtam azokat a szavakat MinHee-nek..Miután elmondtam neki amit akkor akartam elmentem a szobámba. Ott lefeküdtem az ágyra és telefonozni kezdtem. Egyszer csak felbukant egy üzenet Suga-tól. Meg is nyitottam.
(Srry, tudom nem a legjobb de ígérem a kövinél jobb lesz!)
Ne válaszolt..biztos, hogy rá tapintottam!
Ezután bekopogtam MinHee-hez.
-Gyere! -jött a válasza, mire benyitottam. Odamentem hozzá. -Mit szeretnél? -nézett a szemembe.
-Olvasd el!-mutattam felé a telefonomat. A lány először furcsán nézett rám majd, odahajolt és elolvasta.
-Amh...-nézett rám értetlenül.
-Érdekli, hogy mi van veled! Írj neki!-mondtam nemes egyszerűséggel.
-De..-kezdett bele de én félbeszakítottam.
-Nincs semmi féle de! Ma yó kedvemben vagyok szoval vedd elő a telefonod és írd be a számát! -tartottam felé a telefonomat Yoongi telefonszámánál. Elővette a telefonját és beírta a számot.
-Úgy!-bolintottam.-Ha tudni akar rólad ne engem kérdezzen hanem téged!-mondtam és azzal kimentem a szobából.
Elegem van ebből a csajból! És egyáltalán nincs yó kedvem! Csak ezért adtam meg neki a Hyung telefonszámát, hogy ne engem baszasson a hülye kérdéseivel!
*MinHee*
Huha..ez megint csak furi volt..na mindegy! Beírtam a telefonszámot és elmentettem "Yoongi" néven. Nem akartam neki semmi féle becenevet adni hiszen szinte nem is ismerem..
👋👋👋! Itt az új rész! Sajnálom, hogy ennyi ideig nem voltak részek..igérem potolom, és köszönöm annak aki olvassa! 💗💗
ESTÁS LEYENDO
Maffiózók
AcciónMinHee-nek el kell utaznia az apjához Koreába, ugyanis az anyja üzleti útra megy. A lány nem igazán ápol valami jó kapcsolatot az apjával. De ez idővel változhat. Ameddig ott van az apjánál olyan dolgokat él át amiket már rég nem. Lehet, hogy majd n...