*Jin*
Amint mindent megbeszéltük MinHee-vel segített nekem megfőzni is. Úgy láttszik nagyon ki szeretene engeszetelni.
Mikor késszen lettünk szoltam a többieknek , hogy jöjenek mert kész a reggeli.
Reggeli közben folyton MinHee-t néztem , hogy, hogy ízlik neki az étel. De ahogy láttam elégge jónak talátla mert mosolyogva ette meg.
Mikor mindenki megette az enivalót akkor elmosogattunk MinHee-vel ugyanis nagyon szeretett volna segíteni.
Mikor késszen lettünk vele Ő elment és hozzám pedig Rm jött oda.
-Hello Jin!-köszönt kedvesen.
-Hello!-köszöntem vissza.-Esetleg szeretnél valamit?-kérdeztem rögtön rátérve a lényegre.
-Csak azt...-kezdett bele-hogy mi volt ez ami MinHee és közted történt?-kérdezte.
-Semmi különös csak bocsánatot kért!-válaszoltam neki mosolyogva.
-Az neked nem különös , hogy bocsánatot kért tőled, és mindezt csak úgy!?-nézett rám rosszalóan.
-Figyelj Rm!-mondtam neki.-Nem csak úgy kért bocsánatot. -mondtam neki mert tudtam , hogy ki akarja deríteni , hogy mi is történt.
-Akkor, hogy?-kérdezte sejtve , hogy nem igazán fogom neki elmondani mi is volt.
-Tudod...-kezdetem szép finoman.-megkért , hogy ezt senkinek ne mondjam el. -néztem rá.
-Gondoltam!-jelentette ki. Egyből ki tudtam venni , hogy nem igazán tetszett neki , hogy nem mondom el.
Megfogtam magát és mérgessen elment. Nem fogom elmondani senkinek hiszen meigértem neki. Nem szeretném ha újra nem bízna meg bennem. Én vagyok az egyetlen akihez amióta ide jött kedvessen szólt és megbízik. Nem fogom ezt elrontani.
*Rm*
Gondoltam , hogy Jin nem fogja nekem elmondani így hát kénytelen leszek magam kideríteni miről is van szó. Tervembe beavattam Suga-t is. Ő lesz az aki eltereli a lány figyelmét még én, belopozok a szobajába és kicsit körbe nézek.
*MinHee*
Épp mendem fel a lépcsőn mikor valaki kilépett a fal mögül, és az utamat állta.
-Szia Szépségem!-köszönt nekem a kék hajú egy perverz mosoly kíséretében.
-Szia! Örülnék ha nem hívnál így!-néztem rá komolyan.
-Akkor, hogy hívjalak?-kérdezte.
-MinHee!-mondtam magabiztossan.
-Oké.-egyezett bele. -Én Yoongi vagyok!-közölte.
-Ühüm.-bolintottam.-Ez mind szép és jó csakhogy én ezt egyáltalán nem kérdeztem.-néztem rá.
-Van ilyen!-mosolygott. Én csak megforgattam a szemem és már mendem is volna be a szobámba de visszarántott.
-Hova hova?-kérdezte.
-Mondjuk...-néztem rá.-a szobámba! -mondtam neki. Mire a gyerek csak elmosolyodott és rám nézett.
-Hát most egy darabig nem fogsz oda menni!-jelentette ki mire én furcsán néztem rá.
-Miért is?-kérdeztem.
Ő csak elmosolyodott majd a falhoz nyomott. -Mert most szorakozni szeretnék veled egy kicsit!-jelentette ki.Én csak nagy szemekkel néztem rá. Őt ez egyáltalán nem érdekelte.
Végig simított a hátamon le a combomig majd felemelte azt és a férfiasságát nekinyomta a nőieségemnek mire felnyögtem. Yoongi csak diadalittasan elmosolyodott majd az ajkaimra tapadt. Lágyan csókolt. Ajkai vesszetül puhák voltak. Átkaróltam nyakát és visszonoztam a csókját.
Ettől a tettemtől igencsak felbátorodott és átdugta a nyelvét. Bejárta vele az egész szám belsejét. Mikor találkozott a nyelvemmel azzal kezdett el játszani.
*Yoongi*
Mikor a lány el akart menni nem igazán tudtam mit is kéne tennem ezért rögtönöztem. Meglepetségemre vissztonozta a csókom. Baromi jól tud csókolni. Mikor a nyakam köré tette a kezeit átdugtam a szájába a nyelvem és bejártam azt. Majd mikor találkoztam a nyelvével azzal kezdtem el játszádozni. Borzasztóan jó volt. Olyan puhák voktak az ajkai mint a vatta. És olyan édes mint a méz. Úgy éreztem soha többé nem akarok elválni tőlük de a levegő életfontosságú.
Mikor elváltám azoktol a puha párnácskáitól egyenessen a szemébe nézetem. Láttam rajta , hogy élvezte és azt is, hogy kicsit meg van lepődve. Én csak mepusziltam a száját.
Rm épp akkor jött ki a szobályából ígyhát elengedtem MinHee-t és odamentem Rm-hez.
Sziasztok!👋 Itt is lenne az új rész!🙄 Remélem tetszett!🤔 Most kicsit hosszabbra sikeredett mint a többi, de remélem nem bánjátok!😅 A következő részben találkozunk!👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Maffiózók
AksiyonMinHee-nek el kell utaznia az apjához Koreába, ugyanis az anyja üzleti útra megy. A lány nem igazán ápol valami jó kapcsolatot az apjával. De ez idővel változhat. Ameddig ott van az apjánál olyan dolgokat él át amiket már rég nem. Lehet, hogy majd n...