(Bocsi a kép miatt, de szentem ez kb ábrázolja amit szerettem volna...🙄)
*KangIn*
Kezdtem ideges lenni. A lányom már több órája ment el. És azt sem tudom hova. De még csak azt a kibaszott kurva telefonját sem veszi fel! Kurvára aggodok miatta. Nem szeretném még őt is elveszíteni. Szeretem a lányom. Nem én tehetek róla, hogy az anyja ellenem nevelte. Csak ne legyen semmi baja.
*Jin*
KangIn-on nagyon látszott, hogy ideges. Többször is telefonált MinHee-nek de ő del sem vette.
-Ezt most jól elintéztétek!-néztem Suga-ra és Rm-re.
-Jó!-mondta Suga- már lebasztak! Nem kell még neked is!-mondta idegessen majd felment gondolom a szobájába.
Rm csak mélyen hajtotta a fejét.-Ezt nem bírom tovább!-szólalt meg idegessen KangIn. -Te!-mutattot Mon-ra.-És Suga most szépen eljöttök velem és megkeresük MinHee-t! Nem szeretném még őt is elveszíteni.-nézett alig láthatóan könnyes szemmel.
Monie csak bólintott.-Megyek szólok Agust D-nek.-mondta majd elindult amerre Agust D is.
-Ne aggodj!-fogtam meg a vállát. -Bíztos meglesz. -néztem rá bíztatóan mire megölelt. Nagyon meglepődtem ezen a tettén.
-Nem akarom elveszíteni! -kezdett el sírni. Ilyet sem láttam még amióta itt dolgozok. Pedig mar van 5-6 éve ha nem több. -Így is rühell! Nagyon nem tudom mi a baja velem. Én szeretem csak nehéz.
-Ssshhh!-nyugtattam.-Tudom, hogy nehéz. -Mondtam majd hirtelen meghalotuk ahogy Rm-ék beszélgetve jönnek vissza. Hirtelen elengedett és megtörölte a szemét.
-Jin!-nézett rám.-Te maradj itt hátha vissza jön. -mondta mire bologadtam jelezve, felfogtam amit mondott.
*KangIn*
Idegessen szorongattam a kormányt...
Remélem semmi baja nincs. Nagyon szeretem és féltem. Hogy miért!? Mert nem az az ártatlan lány. Csak mert a külseje az, attól még nem ártatlan. Régen mikor még nem váltunk el az anyjával akkor mindig bajba keveredett. Gondolom nem értitek mégis miféle bajba. Hát elmondom. Régebben volt egy fiú akit mindennél jobban szeretett. Úgy hívták HeeChul. Nagyon szerették egymást. Ám volt egy "kis" bökkenő. HeeChul drogozott, ivott, mindenkit aki nem engedelmeskedett neki megvert. Egynap éppen buliztak MinHee-vel. A lányomat...bedrogozta. MinHee rászokott. Elkezdett inni is. Rengeteg mindenkit vert meg. (Jár boxra és önvédelemre. Régebben judozott is. )
Egyszoval...nem volt kegyelem. És HeeChul egynap elhagyta MinHee-t. MinHee azóta lóp, csal, verekszik, iszik, és lehet még a majinapig drogozik. De ezt bíztosra nem tudom. Ahogy mentünk megpillantottam egy lány alakját a sötétben ahogy éppen felkelni probál a földröl, de nem igazán megy neki. "Istenem kérlek add, hogy Ő ne a lányom legyen!" Megáltam és megpillantottam a lányom. Ez nem igaz!!!-MinHee!-kiáltottam mikor kiszáltam a kocsiból. A fiúk is követtek. Odamentem. -MinHee!?-szóltam neki, de ahogy láttam nem igazán van eszméleténél.
-Mi va'?-kérdezte. Hangából egyből kivettem, hogy be van drogozva.
A fiúk csak értetlenül néztek ránk.-Ez nagyon nem kellet volna! Ugye tudod?-néztem rá rosszalóan.
-Teee...-húzta el a szó végét miközben rám mutatott.-neee pofázá' nekem!-nézett rám.
-Ki volt?-kérdeztem abbahagyva a leszídását tudván nem megyek vele semmire. Mikor majd magánál lesz. Gondoltam.
-Há' neked mié' nem mindegy!?-nézett rám kissé furcsán. Ahogy észrevettem nem kicsit szívott be. A fiúk nem igazán értették.
-Majd ha az eszedhez tért elmondom!-szóltam rá kicsit hangosabban de ahogy látom nem igazán tetszett neki.
-Yah! Tudod nem vagyok má' kisgyerek! Nem te parancsósz'! Csak me' jelenleg nálad vagyok attó' még semmit nem irányítasz.-a fiúk csak nagy szemekkel néztek ránk. Vagyis sokkal inkább MinHee-re.
Én csak megráztam a fejem majd ölbe vettem és elindultam vele a kocsi felé. Ott előre akart ülni de én nem engedtem. Még a végén bajt okozna. Yoongi mellé ültettem hátra. Ott még sok hülyeséget beszélt, és basztatta Yoongit. Láttam rajta, hogy nem igazán bírja tovább szó nélkül de szerencséjére megérkeztünk. Suga egyből kiszált és MinHee probált utánna menni, hogy tovább idegesítse szegény gyereket de az szépen lehagyta. MinHee-nek eséje sem volt úgyanis mikor kinyitotta a kocsi ajtáját szó szerint kiesett azon. Rm csak elmosolyodott.
-Gyere!-léptem hozzá majd felvette menyaszonyi pozba. Ő csak szerencsémre csendben elkezdett nézelődni. Mikor bevittem már mindenki aludt kivéve a fiúkat akik eljöttek velem és Jint.
👋! Nagyon köszönöm, hogy olvassátok! Sokat jelent. Remélem nem okozok csalódást!😊👋!
YOU ARE READING
Maffiózók
ActionMinHee-nek el kell utaznia az apjához Koreába, ugyanis az anyja üzleti útra megy. A lány nem igazán ápol valami jó kapcsolatot az apjával. De ez idővel változhat. Ameddig ott van az apjánál olyan dolgokat él át amiket már rég nem. Lehet, hogy majd n...