*MinHee*
Amint kicsit már kicsit kipakoltam meghallotam , hogy valaki kopog az ajtomon.
-MinHee!?-Hallotam meg az apám hangját.
-Mi van?-kérdeztem vissza flegmán.
-Kész a vacsora! Nem jössz le enni? -na hát itt egy kicsit elgondolkodtam. Hogy min is? Hát azon , hogy KORAEI kaja. Nagyon kiváncsi voltam mi is lehet az. Már nagyon régen ettem. Otthon anya egyáltalán nem főz már ilyeneket. Csak Japán kaját. És sokkal inkább ahoz vagyok szokva.
-MinHee!-ebresztett fel apám hangja a gondolkodásomból.
-Egy pillanat!-szoltam neki vissza, majd felkeltem a földröl és odamentem az ajtóhoz és kinyitottam azt.
Egyből a mosolygos apámat láttam meg. Nagyon nem értem minek mosolyog annyit. Lassan már az arcára fog fagyni. Lementünk a lepcsőn egyenessen a konyhába. Ott megcsapták az illatok az oromat.
Kimchi! Eből felismertem! Régen anya mindig ilyet csinált mert , ez volt apával a kedvencünk.Egyből elment a kedvem az egésztől. Ezétt úgy döntöttem , hogy vissza megyek a szobámba. De valaki megálított ebben.
-Hova hova?-kérdezi egy mosolygos magas srác.-Még nem is ettél abbol amit főztem.-mosolygott tovább.
-Nem is fogok!-jelentettem ki mire látszolag nem tetszett neki.
-De még meg sem kostoltad!-mondta kissé kiakadva.
-És nem is fogom! Felőlem fel is dughatod magadnak!-mondtam mérgessen majd egyből a szobámba futottam. Mikor felértem becsaptam az ajtót és be is zártam. Majd lecsúsztam rajta és elkezdtem sírni.
Nem igazán szeretem a múlthoz füzödő dolgokat. Csak az jut eszembe mennyit is piszkáltak , hogy engem elhagyott az apám és , hogy okkal nem kelletem neki. Meg , hogy ha ők lettek volna az apám helyében ők sem tettek volna másképp. Nagyon fájt. Régebben soha nem értettem miért nem kelletem neki. De aztán rájöttem , hogy soha nem is fogok és ha tovább töröm ezen az agyam csak magamnak ártok vele. Ezért is vagyok ilyen az apámmal. Akkoriban regdeteget sírtam miattam és szeretném ezt most neki visszafizetni! Csak , hogy érezze a törödést!
Sziasztok!👋 Remélem tetszett nektek ez a rész...🙄🤔 De nem igazán lett valami jó...😞 Próbálok igyekezni. 😣 Addig is sziasztok a kövi részben!👋
KAMU SEDANG MEMBACA
Maffiózók
AksiMinHee-nek el kell utaznia az apjához Koreába, ugyanis az anyja üzleti útra megy. A lány nem igazán ápol valami jó kapcsolatot az apjával. De ez idővel változhat. Ameddig ott van az apjánál olyan dolgokat él át amiket már rég nem. Lehet, hogy majd n...