Prológus

293 14 9
                                    

~ Camilla ~

Szokásos napnak indult a mai is. Reggel siettem a kórházba. Átöltöztem, felvettem a köpenyem és vizitelés után máris hívtak egy sürgős esethez. Kezembe kaptam a papírokat és mentem a vizsgáló felé. Jimin Park, 24 éves, olvastam, majd feltűnt a sok férfi a vizsgáló szoba előtt. Megálltam egy pillanatra és jobban szemügyre vettem őket, ahogy ők is engem. Miért ilyen ismerősek?

Gyors elhessegettem a gondolatot a fejemből majd bementem. A papíron az volt, hogy Dél-Koreából származik.

- Mr. Park? - szólaltam meg, mire a fiatal srác rám nézett. - Angolul vagy koreaiul a könnyebb?

- Koreaiul.

- Rendben. - mondtam az anyanyelvén. - Doktor Camilla Díaz a nevem. Mi történt önnel?

- Nagyon görcsölnek az izmaim a lábamban... eddig még nem történt ilyen, mindig rendesen bemelegítek.

- Értem... A háta nem fáj?

- De igen doktornő.

Ekkor megcsináltam az ilyenkor szükséges mozdulatokat, sejtve, hogy mi lesz a gond.

-Rendben Jimin-ssi. Pár napig pihentetni kell magát, semmi megerőltetés vagy hirtelen mozdulat. Ajánlanám, hogy használjon nyugtató, stresszoldó krémet. Tudja, kényeztesse magát egy keveset. Rendben? - magyaráztam miközben kiírtam neki a receptet.

- Köszönöm doktornő.

- Önre várnak kint az urak ilyen nagy létszámban?

- Igen, legtöbbjük a bandatársam.

- A bandatársai?

- Igen, tudja koreai együttes, BTS...

- Óh... akkor ezért volt ennyire ismerős.

- Igen. A hétvégén Londonban lesz koncertünk.

-Igazán? Akkor megkérem, még pénteken nézzen be egy ellenőrző vizsgálatra.

- Meglesz doktornő. - mondta és leugrott a vizsgáló asztalról, majd előre engedtem őt és kiment a társaihoz én pedig csuktam magunk mögött az ajtót. Amikor feléjük fordultam hirtelen egy testtel találtam szemben magam. Lassan felnéztem rá, bár nem kellett megerőltetnem magam, hisz nem volt sokkal magasabb.

-E-elnézést. - motyogtam.

- Semmi gond doktornő. - válaszolt angolul a férfi, csodás mély hangon. A szeme, a tekintete rögtön elbűvölt. Arcomat fürkészte, amitől zavarba jöttem. Csak remélni tudtam, hogy nem az arcomon lévő sebhelyet figyeli.

- Kim Namjoon vagyok.

- Vagyis Namjoon Kim...mert hát ugye... - dadogtam, mikor megláttam a furcsa arckifejezését - e-elnézést megint... öhm hablatyolok. - megköszörültem a torkom. - Doktor Camilla Díaz, örvendek.

- Doktor Díaz - kezet fogtunk - Ha bármi gond lenne, akkor kereshetjük önt?

- Igen... Megadhatom a telefonszámom, ha szükséges.

- Igen, az jó lenne.

Gyors a zsebembe nyúlva előkerestem egy névjegy kártyát és kezébe adtam.

- T-tessék. Nyugodtan hívjanak.

- Köszönjük doktornő.

- A receptek Mr. Park-nál vannak.

- Rendben... Mi most megyünk is... Viszlát.

- Oh, igen, viszlát Mr. Kim.

Ők kilencen elmentek én meg ott álltam és néztem utánuk...Aaaahj! Camillaaaa! Hogy lehetsz ilyen ügyetlen! Mindig beégsz a férfiak előtt...ráadásul Mr. Kim...igazán jóképű....vagyis a világ legszebb férfija. Homlokon csaptam magam. Camillaaaa! Ha ő egy híres fiúbanda tagja, akkor tuti nem te fogsz neki kelleni.

Hirtelen egy kezet éreztem a bal vállamon.

- Doktor Camilla Díaz: Miként legyünk szinglik életünk végéig... Igazán írhatnál egy könyvet. Kilenc pasiból mind a kilenc megijedt tőled. - nevetett a kollegám, Paul, aki ápoló.

- Ahj... Láttál mindent legalább?

- Igen. A világ legszexibb hét pasija, a BTS volt az. Valóságos hétfogásos vacsora, meg persze gondolom valamilyen menedzserek vagy asszisztensek kísérték őket.

- Hogy mi?! - kérdeztem nevetve.

- Ők a BTS, koreai K-Pop banda, AMA és Billboard győztesek, idén tuti Grammy-re is jelölik őket. - mesélte és mutogatta őket nekem a neten. - Jungkook, Jimin, V, Suga, J-Hope, Jin és Mr. Sexy, akitől majdnem elolvadtál, RM.

- Paul hagyd már! Látod milyen rémült fejjel mentek el...tuti a sebhely miatt.

- Camilla, így vagy tökéletes. Ha pedig nem vagy a sebhellyel elégedett, akkor mindig ott van a plasztikai műtét...

- De az orvos megmondta, hogy akkor megváltoztatják az arcomat is. Azt nem szeretném. - ekkor már az orvosiban ültünk. Én az asztalon rakodtam, ő kávét készített.

- Aki igazán szeretni fog, az így fog téged szeretni, ahogy vagy.

- Menj már...

- Camilla, ha nem a férfiakat szeretném, akkor már házasok lennék egy gyerekkel! - nevetett fel Paul.

- Bolond vagy.


í.m: Megjött a prológus. Első fejezet augusztus 7-én! Remélem kibírom addig xD

A világ másik feleWhere stories live. Discover now