2.

166 13 7
                                    


~ Camilla ~

Elintéztem Seokjin papírjait, majd bevittem nekik a kivizsgálóba.

- Minden rendben uraim? – kérdeztem mosolyogva.

- Igen doktornő. – felelt Jin, miközben óvatosan eltávolítottam a tűt a karjából, majd leragasztottam a helyét.

- Most már rendben lesz, de ha mégis baj lenne, akkor nyugodtan hívjanak.

- Doktornő, honnan tanult meg koreaiul? - Kérdezte Jungkook.

- Még általános iskolában volt egy barátnőm, aki koreai volt. Ő maga beszélte a nyelvet és rajta keresztül tanultam meg. Középiskola végére már anyanyelvi szinten beszéltem... Sajnos az egész családjuk aztán visszaköltözött Szöulba, mivel az apukáját előléptették. Talán egyszer meglátogatom őket.

- Talán hamarabb, mint gondolná. - mosolygott Jin, de nem értettem mire gondol. - Akkor ugye eljön a koncertre doktornő? - kérdezte.

- Igen elmegyek, de csak hogy ne egyen össze mindenféle ételt. – kuncogtam.

- Helyes! – nevetett a srác. – Ezzel a jeggyel bejöhet a backstage-be is.

- Sőt nagyon örülnénk, ha bejönne koncert után. – mosolygott Jungkook.

- Rendben, bemegyek majd!

- Ígéri? – kérdezte Jungkook.

- Ígérem! – nevettem.

- Akkor jó. Most már megyünk, biztos sok dolga van. Viszlát doktornő! – tessékelte ki Namjoon a társait az ajtón, mintha attól félt volna, hogy valami hülyeséget szól a másik két fiú. Visszamentem az orvosiba, Paul rögtön jött utánam.

- Na, mi történt a kivizsgálóban? - kérdezte vigyorogva.

- Kaptam két jegyet a szombati koncertre. - mondtam rakodás közben.

- Hogy mi?! Camilla vigyél magaddal! - rángatta a karomat.

- Elviheted mindkét jegyet, ha szeretnéd.

- Nem! Veled akarok menni! Látnod kell milyen jók és szexik a színpadon. - erre ránéztem ilyen "komolyan Paul?" fejjel - Camillaaaa! Kérlek! - rángatott tovább.

-Rendben, rendben! Elmegyünk együtt a koncertre.

-Juhhééé! - örömében nagyot kiáltott és megölelve felkapott.

Másnap délután Jimin, Jungkook és Jin jöttek be az egyik idősebb társukkal, aki később Song Hobeom menedzserként mutatkozott. Mind a négyen a vizsgálóba mentünk.

- Jimin... szólíthatom így? – kérdeztem, mire a srác bólintott. – Hogy van?

- Jobban, segített a tea amit felírt. A krém és a görcsoldó is jó volt nagyon és aludni is tudtam.

- Ennek örülök, ha ma már semmije se fog fájni, akkor holnap színpadra állhat. – mosolyogtam.

- Köszönöm doktornő.

- Jin, Ön jobban van?

- Ezerszer doktornő. Nézzen a jóképű arcomra, szerintem látható. – ezen megint csak nevettem halkan.

- Namjoon-t nem hozták magukkal? – kérdeztem kicsit csalódottan.

- Ma nem akart jönni. – mondta Jungkook.

- Oh, értem...

- Jungkook, ön rendben van? - érdeklődtem, de a srác csak bólogatott.

- Én szeretnék beszélni a korház igazgatójával. - szólt Hobeom.

- Valami gond van?

- Nincs, sőt ellenkezőleg...

Kiszóltam Paul-nak, aki rögtön megjelent és hatalmas csillagokat szórt a szeme, ahogy meglátta a három koreai sztárt.

- Paul kérlek, kísérd el az urat az igazgatóhoz. Szeretne vele beszélni.

- Rendben doktornő.

- Köszönöm.

- Akkor eljön holnap doktornő? - kérdezte Jimin mosolygósan.

- Igen, elmegyek. Paul-t viszem magammal, akit előbb láttak.

- Oooh... - hangzott el Jin szájából.

- Itt maradjak még önökkel?

- Nem szükséges. Biztos sok dolga van, menjen csak.

- Igen... Vár a drága papírmunka. Majd holnap találkozunk, addig vigyázzanak magukra. Viszlát!

- Úgy lesz! - mondták egyszerre.

Ma kicsit később végeztem a papírmunka miatt, de Paul így is elkapott és húzott magával.

- Mi van már, na?! - mérgelődtem.

- Megyünk, veszünk neked valami dögöset a holnapi koncertre.

- De nekem van dögös cuccom!

- A-a, megyünk!

Paul elráncigált egy közeli üzletbe, hogy valami csinosat nézzen nekem holnapra. Az októberi időben remélem, nem valami minit akar majd rám adni.

Végül is este kilencre értem a lakásomra. Paul-lal egy szűk farmert, egy fehér, kicsit mélyebben dekoltált toppot és egy fekete bőrdzsekit vettünk. Kitűzte, hogy kötelező ebben mennem a holnapi koncertre. Megbeszéltük, hogy majd nálam alszik, hogy ne kelljen olyan későn még haza tekeregnie.


í.m.: Paul lehet  kicsinosítja a lányt, hogy mégjobban tetszedjen Namjoon-nak  vagy a BTS vezér már ígyis fülig szerelmes lehet a lányba? Egy biztos, a lány-nak biztos bejön a magas, koreai szépfiú :D


A világ másik feleWhere stories live. Discover now