~ Namjoon ~
Elfogadtam SoRa randihívását, mert el kell felejtenem a szépséges orvosunkat, Camilla-t. Le kell róla mondanom, hogy minél tovább láthassam őt. Még ott, SoRa előtt is csak rá gondoltam.
Másnap vártam, hogy SoRa értem jöjjön. Már kabátban vártam, hogy hívjon mikor hallottam valamit a folyosóról. Kinéztem a leskelődőn és HoSung állt ott egy hatalmas csokor rozsával. Irigy voltam, hogy ő viszi az én szerelmemet randira? Őrülten... de le kell mondanom Camilla-ról, bármennyire is imádom őt és bármennyire is ő álmaim nője.
Együtt mentek le a liftben, én pedig utánuk mentem le.
Kint össze is találkoztunk. Cami-n kicsit több smink volt, mint máskor, de a védjegyét így is látni lehetett. Gyönyörű volt most is. Nagy nehezen vettem le róla a szemem és ültem be SoRa mellé.
SoRa is csinos lány, olyan 165 cm magas lehet, barna vállig érő haja van, csinos kis ofinával. Vacsora alatt megtudtam, hogy egy kozmetikai cégnél titkárnő és mesélt a gyerekkoráról, ami miatt még jobban beleszerettem Camilla-ba. Vacsora után SoRa hazavitt. Akkor már ott állt HoSung kocsija is.
-Ah, nézd! Ők is megjöttek! Köszönjünk nekik!
Siettem oda a másik kocsihoz, és mielőtt még HoSung ajkai összetalálkoztak volna Camilla-éval, gyors bekopogtam az ablakon.
Szerencsésen megzavartam őket. HoSung csak egy puszit adott Camilla arcára és kiszálltak mindketten. Közben észrevettem SoRa mennyire bújik hozzám, ezért átöleltem őt.
- HoSung-ah... - fordult Camilla a férfi felé.
- Oppa. - javította ki őt HoSung.
- HoSung Oppa... most már megyek be. Majd találkozunk még.
- Rendben csöppségem. Jóéjt. – mondta HoSung és beült a kocsiba, majd elhajtott. Camilla pedig már az épület ajtajánál járt.
- SoRa, köszönöm a randit, igazán...- folytattam volna, de ekkor a csöpp lány nyakamat átkarolva lehúzott és megcsókolt.
Hirtelen nem tudtam mit tegyek. Egyet tudtam, nem viszonzom a csókot. Nem is tettem. Az ajkak amelyekre vágyom, azok a kolumbiai szépséghez tartoznak.
- Túl korai volt? - kérdezte SoRa.
- Igen, kicsit. - nevettem.
- Ne haragudj... - hajtotta le a fejét.
- Semmi gond. - nevettem arcát megsimogatva - Megyek, majd aztán beszélünk, rendben?
- Persze. – mosolyogott, majd beült a kocsijába.
Mikor bementem az épületbe, akkor még ott állt a várakozó Camilla a liftnél.
- Szia Cami.
- Szia Namjoon. - mosolygott aranyosan. - Milyen volt a randi? - kérdezte egy csepp féltékenységgel a hangjában, mire csak mosolyogtam és bólogattam.
- Jó volt, nagyon jó volt. És neked?
- Mesés volt. HoSung-ah még mindig tudja mit szeretek.
- Szóval ő volt az első pasid?
- Nem, dehogy!
- Akkor a legjobb barátnőd jóképű testvére, aki mindig is tetszett? - kérdeztem pimaszul, mire csak hallgatott ajkába harapva. Istenem, de megcsókolnám, azokat a szép, ívelt ajkait. - Hmm, igazam van. - vigyorodtam el, mire megcsapdosott a táskájával.
YOU ARE READING
A világ másik fele
RomanceEgy kolumbiai-brit származású orvosnak és egy világhíres koreai Idol-nak lehet rendes párkapcsolata? Camilla, arcán lévő sebhelyének titkát őrizve orvossá válik, de a sors útjába vezeti élete férfiját, akibe szinte első látásra beleszeret. Mikor az...