~ Camilla ~
Másnap korán felébredtem és egy jó meleg zuhany után készítettem józan levest, apukám receptje alapján. Főztem kávét is, majd átmentem vele a srácokhoz. Szerencsémre Jin már ébren volt és ajtót nyitott, igaz szegény nagyon kómás volt.
Bementem és rögtön a konyhába igyektem.
- Hoztam nektek jó feketekávét és levest másnaposságra! – jelentettem ki, míg a fiúk kiszálingóztak a konyhába. Addig szedtem nekik levest, öntöttem nekik kávét és főztem teát is.
- Hmm... ki hiányzik? – néztem körül.
- Namjoon... még mindig húzza a lóbőrt.
- Megyek, felébresztem őt.
A srácok csak ettek tovább, szegények feje még nem eléggé tiszta.
Namjoon ajtajánál megállva bekopogtam, de semmi válasz nem volt. Óvatosan benyitottam és belépkedtem a szobájába. Namjoon lába kilógott a takaró alól, ami amúgy se volt valami elegánsan a testén és feltűnt, egyik kezében valami lilát szorongat. Nem tudtam elhinni, hogy azt, amire gondolok. Odamentem és leültem mellé, hogy jobban meglessem.
Mégis igazam volt. Jobb kezében a lila selyembugyimat szorongatta. Lehet mivel tegnap nem kapott meg... más dolgokhoz kellett folyamodnia. Nagyon óvatosan kivettem a ruhadarabot a kezéből és a dupla ágy másik párnája alá nyomtam.
Ezek után már csak ültem mellette és cirógattam haját mosolyogva. Ahj, Namjoonom... óvatosan arcához hajoltam és megpusziltam őt.
- Namjoon, ébredj! – mosolyogtam. Hoztam nektek levest és kávét. – továbbra is cirógattam az arcát és mosolyogtam rá, várva, hogy kinyissa a szemét.
- Ca... Camilla? – mondta rekedt hangon egy kis macis dörmögés közepette és fejét a mellkasomba dugta a melleim közé.
- Én vagyok az, igen. Jó reggelt. – mosolyogtam, mire kezét a derekaimra tette és hirtelen magához rántott és fordított a helyzetünkön.
- Végre az ágyamban vagy. – mondta perverzen, már nyitott szemmel, éberen.
- Namjoon! – nevettem arcát simogatva. Letagadhatatlan, hogy vonzódunk egymáshoz.
- Megnézted a hatvankilencedik oldalt?
- Ühümm. – bólogattam és csak pirultam, mire ő csak elvigyorodott.
- Azért cserébe kaptad, hogy elloptam a bugyidat. De ha így folytatjuk, akkor még többet is el fogok lopni... és nem csak bugyit.
- Tudom nem most kéne ezt kérdeznem tőled, de mit akarsz tőlem tulajdonképpen?
- Még én sem tudom... - mondta arcát elfordítva.
- Jobb, ha rájövünk mindketten és úgy fogunk hozzá bármihez is. – jelentettem ki mellkasa simogatása közben.
Namjoon lassan visszafordította tekintetét az arcomcra. Hüvelykujjával simogatta ajkaimat és közben csendben, hosszasan bámult a szemembe. Én se feküdtem csak ott úgy, arcát a kezembe vettem és simogattam azt a két pontot, ahol gödröcskéi előbuknak mikor olyan édesen mosolyog.
- De miért pont én? – kérdeztem.
- Mert imádom a szexi agyad. Az okos nőket szeretem, nekem az az izgató.
- Valóban? És ez nem az? – kérdeztem lassan felemelve a jobb lábam, mire megnyalta a száját.
- De, a szexi lábaid is izgatók, de azok nadrág nélkül lennének a legjobbak. – ezen csak nevettem. - Ahj Camilla... - morgott szexin. – Megcsókolnálak, de még nincs itt az ideje.
YOU ARE READING
A világ másik fele
RomanceEgy kolumbiai-brit származású orvosnak és egy világhíres koreai Idol-nak lehet rendes párkapcsolata? Camilla, arcán lévő sebhelyének titkát őrizve orvossá válik, de a sors útjába vezeti élete férfiját, akibe szinte első látásra beleszeret. Mikor az...