Ben Nazlı Gül. Ankara'da yaşıyorum ve yarın lanet olası 11. Sınıfın son günü. Okuldan nefret ediyorum ve okulun bitmesi demek benim için mükemmel bir şey demek. Hem de okulun içinde ki kişiler size zulümse okulun bitmesi daha da mükemmel. Ee sevdiğim kişiler de yokmu tabii ki var.
En yakın arkadaşlarım.
Melis Demir. Kendisi tam bir uykucu ayrıca üşengeçin tekidir. Ama herkes onu bu haliyle sever. Tıpkı benimde onu bu haliyle sevdiğim gibi. Çok iyi bir dosttur ve gayet de güzel biri. Saçları ne dalgalı ne de kıvırcık ikisinin arasında bir yerlerde. Gözleri kahverengi ve sağ yanağında 1 tane kocaaman gamzesi var ve bu gamze onu olabildiğince tatlı yapıyor.
Diğer bi kafa dengi arkadaşım ise Nisa Şahin. Nisa ile birbirimize çok benzeriz ama tip olarak değil karakter olarak. İkimizde çocuk gibiyizdir ve birazda çılgın. Tamam tamam biraz değil fazlasıyla çılgınız. Nisa da oldukça güzel biri. Upuzun dümdüz saçları var ve hayatta gözlüğün o kadar çok yakıştığı tek kişi diyebiliriz. Kocamam kahverengi gözleriyle gözlük bir bütün gibi ve oldukça tatlı bir kız.
Sıra bana gelecek olursa normal biriyim işte. Düz saçlıyım. Saçlarımın rengi kahverenginin en açık tonu diyebiliriz
Gözlerim de kahverengiye yakın bir yeşil. Nasıl oluyo derseniz bende pek bilmiyorum. İki yanağımdada birer mini minnacık gamze var.Biz böyleyiz. Genelde üçümüz takılırız. Bu halimizden de gayet memnunuz. Melis benim çocukluktan arkadaşım aynı mahallede büyüdük. Nisa aramıza sonradan katıldı ama onu da en az Melis kadar çok seviyorum. İki arkadaşımıda hiç birşeye değişmem. Çünkü en zor zamanlarımda bile yanımda olan tek kişi onlar. Tabi bir de annem.
"Nazlıı yemek hazır kızım hadi gel. "
"Geliyorum anne."dedim ve banyoya girip ellerimi yıkadım. Hemen aşağı indim. Çok açıkmıştım.
"Annelerin en güzeli yemekte ne varmış acaba?"
"Sabahtan beri odandan çıktığın yok Nazlı yemekten sonra dışarı çıkta birazcık hava al."
"Anne canım istemi..."
"Kızım yeter ama artık kaç gündür böylesin ne olduğunu da anlatmıyorsun. Hem Melis aradı sana ulaşamamış dışardalarmış seni de bekliyorlar yemeğini ye de bekletmeden git kızım hadi. Ne oldu bilmiyorum ama üzülme bu kadar."
"Peki anne"dedim ve yemeğimi güzelce yedim ne kadar üzgün bile olsam kimse beni yemek yemekten alı koyamazdı.
"Ellerine sağlık anne" dedim ve istemesemde üzerimi giyinip dışarı çıktım. Aslında annem bu saatte dışarı çıkmama laf ederdi ama kaç gündür evden çıkmadığım için o beni zorlamıştı çıkmaya. Saat 10 du ve kızlar büyük ihtimal kapının önünde beni bekliyorlardı. Üzerime bişeyler alıp dışarı çıktım. Tahmin ettiğim gibi kapının önündeki bankta oturuyorlardı.
"Ooo Nazlı gözümüz yollarda kaldı ya nerelerdesin?"dedi Melis ve yanıma gelip sarıldı.
"Evdeyim işte kızlar depresyondaki biri nerede olabilir."dediğim de yüzleri asılmıştı.
"Kızım artık üzülmeyi bırak çünkü birlikteeeeeee tatile gidiyoruz"dedi Nisa sırıtarak."
"Size tatilde iyi eğlenceler o zaman kızlar." dedim somurtarak ama hiç de ikna olmuşa benzemiyorlardı.
"Annenden izinleri aldık,valizleri hazırladık seninkini hazırlamaya da yarın okuldan sonra geliriz malum en nefret ettiğin şey valiz hazırlamak olduğu için ve biletler de tamam 2 gün sonra Antalya'dayız yani."dedi Nisa
"Kızım ne bileti ne Antalyası ya ben gelmiyorum."dedim canım hiç gitmek istemiyordu.
"Peki gelme o zaman ha bu arada orası seninkinin memleketi yaz boyu orda kalacakmış biliyomuydun"dedi Melis sırıtarak.
"Benimki kim?"anlamamıştım.
"Berk Nazlı Berk Allah'ım bi kafanı toplasana kızım ya. "Evet şimdi anlamıştım Berk yazları oraya giderdi ve 3 ay boyunca orada kalırdı. Ama onun orada olması beni ikna etmeyecekti. Aksine onun soluduğu havayı bile solumak istemiyordum artık.
"Ha öylemi peki o zaman gidince selam söyleyin onada iyi geceler. "dedim ve eve doğru yürürken Melis koşarak geldi ve
"İyi madem gelmiyorsun bizde sana küseriz."dedi alay eder gibi."Çocuk muyuz Melis ne kümesi ya. "
"Valla ben bilmem laf ağızdan bir kere çıkar demi Nisa"dedi Nisa'ya
Küsecekleri felan yoktu beni ikna etmek için yaptıkları çok belliydi ve benimde ikna olmaya niyetim yoktu arkama bakmadan"iyi geceler."dedim ve eve gittim.
Annemle sabah konuşacaktım bu konuyu şimdi kafam alacak gibi değildi. Yatağıma yattım kulaklarımı takıp uyuyana kadar müzik dinleyecektim. Saat 11e geliyordu.
Gözlerimi kapattım ve düşündüm acaba bunları hak edecek ne yaptım diye. Saat 1 e kadar uyuyamadım ve öylece düşündüm. Canım sıkılmıştı. Melis ve Nisa 'nın olduğu gruba mesaj atacaktım illaki cevap yazarlardı. Bu saatlerde pek uyumazlardı. Gerçi Melis şüpheliydi ama yinede hemen telefonu alıp mesaj attım.Grup: İhtiyaç varsa burdayız
Ben: kızlar beni uyku tuymuyooo gelin
Mesaj atmamım üzerinden 5 dakika geçmişti ve ikiside görüldü atmıştı. Şakamıydı bu. Onlara ne kadar sert davransamda ihtiyacım vardı ve tam zamanında bana küsmüş olmazlardı. Gerçekten de yazmıyolardı. Ama şansımı bir kere daha deneyecektim. Tekrardan gruba girdim.
Ben: bakın beni anlamanız lazım kızlar. Sizle konuşmaya ihtiyacım var. Tam bu durumda bana trip felan atamassınız lütfen gelin.
Nisa: tatile geliyomusun gelmiyomsun söyle bakayım.
Gitmem istemiyorum dedikçe daha da ısrar ediyorlardı hem belki kafamı dağıtırdım. Tamam gidiyordum ya istemeyerek de olsa sırf onlar için gidecektim.
Ben:Allah cezasını vermesin ya geliyorum tamam.
Melis: Olay tamam Nisa çak👊😉
Ben: Ama bir şartım var.
Melis: Nisaaa elim havada kaldı ya
Nisa:ssjsjsehsjsjs
Melis: Neyse Nazlıcım söyle kuzum şartın neymiş bakalım.
Ben: Berk'in adını ağzımıza alımıcaz. Tek amacımız eğlenmek olacak. Tabi ne kadar eğlenebilirim bilmiyorum.
Nisa: Valla bizlik sıkıntı yok şart kabul
Melis sen ne diyon?Melis: Kabul kuzum kabul.
Ben: Muradınıza erdiyseniz ben yatıyorum iyi geceler.
Nisa:Erdik erdik iyi geceler.
Melis: iyi geceler aşkıım hadi yat dinlen kafanı yorma.
~~~~~~~~~~~~~
Selaam!
Bu benim ilk çalışmam azcuk hatalarım olabilir varsa affedin sizi çok seviyorum ❣️❤️
Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın ❤️