"Gördüyünü her kes sever, sen onda görmediyini bulacaksın. Eğer gerçekten istiyorsan; Tene deyil, kalbe dokunacaksın"
Keyifli okumalar :)
Yatağımdan sırılsıklam şekilde kalktım. Evet yanlış okumadınız sırılsıklam(!) Başımı yukarı kaldırdığımda pis pis sırıtan Bereni gördüm.
"Kızım var ya geberticem seni!"deyip ayağından çekince yere devrildi. Ama hala gülüyor ya! İnsan bir oram buram acıdı der!
"Anlamıyorumya, sen her gece yatmadan önce Selini nasıl uyandırsam, hangi saçma salak fantezilerimi üzerinde denesem diye mi düşünüyorsun?!"
"Of kızım ya seninde uykun çok ağır ben ne yapayım?"deyip çıktı odadan.
Yastığı suratıma yapıştırıp uzun bir çığlık atdım.
"ııııııııııııııııııııııııııııııııhhhhhhhhhh"
"Hadi çığlık atacağına giyin geç kalıyoruz" Hayır anlamıyorum geç kalmakla olan derdi neki? İki dakika geçiksek bir şeycik olmazkiiii . . .
Selinin kiyafeti
Odamdan çıkıp mutfağa gitdim kahvemi alıp içmeye başladım.Yine çok mükemmel ya Bu kız işini biliyorda Nerede bu kız? Kahveyi masaya bırakıp Berenin odasına ilerledim.
"E daha giyinmemişsin demekki daha vakit var, ne diye sabahın köründe beni uyandırdın?" Saygısızlık bu yaptığı, benim uykuma yaptığı en büyük saygısızlık hemde."Ya bir türlü karar veremiyorum ne giyineceğime"diyerek yatağının üzerindeki kiyafet savaşını gösterdi.
"Giy işte bir şeyler, ne didiniyorsun yav? Ahmet abi bekliyor"diyerek kiyafetleri umursamadan Berenin yatağına çöktüm. Benim yatağım kadar rahat olmasada idare ederdi.
"Hayır beklemiyor, Ali bizi alıcak bu gün" Dediginde aniden kalktım. Benim neden şimdi haberim oluyordu?
"Ne? Ne alaka ya?"
"Ya öyle işte konuşurken öyle söyleyince falan gel demek zorunda kaldım"
"Ee yani?"
"Of kızım anlasana ya"
"Tamam ya zorlamayacagım"diyerek gardırobunu kurcalamaya başladım ve aradığım kombini bulduğumda hemen Berene uzatdım.
Berenin kiyafeti
Arabaya bindik. Beren öne oturunca bende arkaya oturdum. Bunların aralarında bir şey vardı ama hadi hayırlısı.
"Çok güzel görünüyorsun ufaklık"dedi Ali Berene dönerek. Suratındaki ifade çok komikti. Çok güzel bakıyordu Berene. Hayran gibi.
"Teşekkürler sarı kafa"diyerek otuz iki diş gülümsedi Beren. Sarı kafa mı? Allah aşkına kendisi ne renk kafaydı acaba?
"Nasılsın, dün iyi gözükmüyordun sanki"
"İyiyim merak etme"diyerek kafasını yola çevirdi Beren.
Bu işi güzel yürütmüşler ya takma isimler falan oh ne güzel. Ama gerçektende dün Beren sanki keyifsiz gibiydi neyse ben bir ara alırım onun ifadesini.
"Bende iyiyim ya sarı kafa teşekkürler sorduğun için"dedim Aliye takılarak.
"Pardon ya unutdum seni bir an için"dedi bana dikiz aynasından bakarak. Koskaca beni unutdu evet farkındayım.
"Orasını anladım ya"deyip sırıtdım.
Okula geldiğimizde arabadan indik ve gördügümüz manzara karşısında pekte şaşırmadık.Savaş Saykonun yakaşından tutub bir şeyler söylüyordu. Serkanda onu tutuyordu. Onları umursamadan okula girdim. Hocaya araştırmamı verdikten sonra telefonumu çıkarıp Canı aradım. Ha bu arada her kesin numarasını da Candan almıştım. Savaşın bile!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık çocuk
Teen Fictionİnsanların hayatıyla kolayca oynaya bilen, düzenlerini alt üst edecek tehlikeli oyunları zevk için oynayan Karanlık çocuk. Hiç bir insanın aslında kötü olmadığını ve içindeki iyiliyiği ortaya çıkarmaya çalışan Cesur kız. Bir aylık anlaşma. Peki süre...