Pov. Autoare
Ridică nervos telefonul, răspunzând.➷Convorbire telefonică ➹
- Ce dracu? Nu ai somn? ~ țipă Harry la persoana care-l apelase. ~
- Îmi pare rău, șefu. Dar s-a ivit o urgență... Unul dintre camioanele cu droguri a fost furat de Christian.
- Nenorocitul... Cum s-a întâmplat asta? Doar v-am dat niște ordine foarte ușoare. ~ urlă Harry, încercând să se calmeze. ~ Care dintre cele 2 camioane a fost furat?
- Cel Mare... Cu heroină, canabis și cocaină...
- Baga-mi-aș... Cum dracu s-a intamplat asta?
- Erau vreo 10 mașini, a noastre doar 3 ... Le-a eliminat super ușor.
- De ce, mama naibi nu au fost mai multe mașini? Știi ce? Vorbim când ajung la sediu.
➷Sfârșitul convorbiri ➹
În mai puțin de cinci minute, Harry se afla în fața sediului, intră nervos trântind ușile...
-Ethan, treci aici.
-D-domnule... Eu... ~ însă acesta nu își termină propoziția de frică. ~
-Tu ce, Ethan? Ti-am dat niște ordine atât de ușoare... Te-am făcut șef pe misiune... Și tu, ce faci? Ai distrus tot... ~ striga Harry ridică mâna la Ethan. ~
- Harry? Ce mama dracului faci? ~urla Niall, intrând pe ușa sediului. ~ De ce ridici mâna la oamenii tăi? Ești nebun?
- Doar taci, Niall. ~ răspunde lăsându-si mâna pe lângă corp. ~ N-ai auzit ce a făcut? Vrei să te luminez eu?
-Calmează-te, Harry. O să le recuperam...
Nervos, crețul pleacă din acea încăpere, mergând la echipa, care se ocupa de informații, calculatoare etc.
Trage cu ochiul la fiecare calculator pentru a vedea dacă măcar aici e totul bine... Se îndreaptă spre ultimul calculator și îngână mulțumit și satisfăcut.
"Măcar, aici să fie totul bine. "~ gândise crețul, îndreptându-se spre sala armelor... Unde, spre mirarea lui, era totul curat si bine... Acum urma lucrul cel mai greu sala de depozitare a drogurilor , lucrurilor, armelor de valoare... Și, aici, tot spre mirarea crețului era totul intact, înafară de camionul cel mare, care nu se afla acolo.- Ethan... Pregătește echipa și sună-i pe Zayn și pe Niall... Mergem să recuperăm ce e al nostru.
- Am înțeles, șefu.
În timp ce Ethan vorbea cu echipa, după ce-i sunase deja pe ceilalți doi băieți, Harry se uită în garderoba sa plină ochii, de pistoale, arme și cuțite.
Neputând să decidă, ia un cuțit verde " de buzunar " și 2 pistoale tot verzi... Era gata.
Toți erau pregătiți... Niall, cu echipa lui, adică echipa B stăteau în mașini și coordonau informațiile celorlalte 2 echipe. Tot în același timp, echipa C, adică cea a lui Zayn trebuia să încarce încărcătura în noul camion și să aștepte semnalul, de la echipa A, a lui Harry. În cele din urmă, echipă A avea de omorât inamici , mai ales pe Christian și de-l recuperat pe Kail.
Acțiunea începu în câteva minute, Harry primi semnalul de la Niall, așa că făcu semn echipei... În tot acest timp, Zayn se relaxa împreună cu echipa , așteptând momentul când vor putea trece la acțiune.
Totul era bine organizat... Harry tocmai sparse ușă cea mare ,unde, credea că se află Christian. Tot el, trimise alte 2 echipe mai mici, formate din echipa A, să inspecteze locul și să-l găsească pe Kail.