Okulun bahçesine girdiğim sıra da bana gülümseyen suratlara baktım.Hafifçe kafamı sallayıp ben de gülümsedim.
Camdan bana bakan müdüre gülümsedim.Akın hoca yine geç kalanları cezalandırıyordu.
Ceza yiyenlerin yanına gidip şınav çekmeye başladım.
"Tamam İclal.Derse geç."
"Peki hocam iyi dersler."diyerek okulun içine girdim.Bazı derse girmeyen öğretmenlere selam verip sınıfıma çıktım.
Bizim Filiz hocamız derse girmişti.Kapıyı tıklattım ve içeri girdim.
"Geç kaldığım için üzgünüm."
"İclal.Tam da yoklamada senin sırandı şansına geç."
Sırama baktığımda yanımda birinin oturduğunu gördüm.Hocaya baktım.
"Aaa o mu?Atakan yeni öğrenci.Boş sıra olarak senin yanın vardı."
"Ama hocam Meryem'in yanıda boş."
"İclal tatlım lütfen zorluk çıkarma."
"Peki."diyerek sırama geçtim.Yanımdaki kişiye bakmadan çantamdan biyoleji kitabımı ve not aldığım defteri çıkardım.
"Evet bugünlük bu kadar.Ama ödev vereceğim."
Can hemen atladı.
"Hani MEB ödev vermeyi yasaklamıştı hocam?İki günde bir ödev veriyorsunuz."
"Can en son ödevi geçen ay verdim."
"He doğru.Ama hocam o bana kırk yıl yeterdi yani."
"Neyse.Çocuklar herkese araştırma ödevi vereceğim ve herkes sıra arkadaşı ile yapacak."
"Hocam beni bu cadıya bırakmayın."dedi Utku.
"Aman size mi kaldık be?"
"Tabii gülüm bize kaldın."
"Yeter Utku ve Candan.Sıra arkadaşı ile partnersiniz bitti."
Hoca sözünü bitirir bitirmez zil çaldı.Eşyalarımı toplayıp çantama koydum.Benim partnerim de yeni gelen mi olacaktı?
"Can bekle...Şey geçebilir miyim?"bana seslenen sıra arkadaşıma yer verip kantine indim.
Gülümseyen suratlara baktım ve ben de gülümsedim.Tam o sırada telefonum çaldı.
Abim arıyordu.
"Dört defa çaldı."
"Sana da merhaba abi."
"Merhaba cimcime.Nasılsın?"
"İyiyim ama sen bir şey isteyeceksin."
"Aferin kız abini nasıl da iyi tanıyorsun.Anneme söyle akşama arkadaşlarla biryerlerde takılacağız."
"Tamam.Bay bay."
"Bay bay iyi dersler meleğim."
Telefonumu kapatıp sıraya geçtim.Bana sıra vermeye kalkan kıza baktım.
"Lütfen sırana geçer misin?"
Gülümseyerek kafasını salladı.
Tam o sırada telefonum yeniden çaldı.Bu seferde ablamdı.
"Merhaba tatlım.Şimdi selamlaşmayı boşver.Ben arkadaşlarımla takılıcağım akşam.Anneme söylersin."
Kapanan telefonuma bakıp derin bir nefes alıp verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HATIRA (HATIR SERİSİ 2) Askıda
Fiksi RemajaAnnesinin kaderini yaşamaktan korkan mükemmel bir kız.İclal... Kim olduğunu bilmeyen ailem dediği kişiler gerçek anne babası olmayan bir erkek.Atakan... Peki ya bu ikili karşılaşınca neler gelecek başlarına? Kim karşı çıkacak bu ilişkiye? Kim tepkis...