Частина 9

69 5 1
                                    

Приємне свіже ранішнє повітря наповнює мої легені, перші промінчики сонця торкаються мого блідого обличчя і пестять його своїм теплом. Мені так добре, що не має бажання відкривати очей, а хочеться купатися в цій насолоді до кінця своїх днів. Я відчуваю як над моїм тілом хтось надвис і наближається все ближче і ближче. Моє серце пришвидшує свій ритм і починає стукати як навіжене, я не можу вгамувати його пил і тут чиїсь губи майже торкаються моїх, я хочу відкрити очі, щоб побачити хто це, бо лише відчуваю подих. Скоріше всього це Намджун. Але стоп. Я чую якийсь стукіт, тільки не зараз, ні. Я здригаюсь і відриваю очі, переді мною стоїть Намджун і стукає по невеличкому комоді, який стоїть збоку.
- Ейй, проснись і співай, в нас сьогодні багато роботи. Солодкі сни пізніше будеш додивлятися.

- Аа? Що? Встаю, встаю.

-Давай скоріше, в нас мало часу, скоро виїзджаємо.

-Ее, куди?

-На зустріч новим враженням. Точніше на роботу, хех, але там вражень хоч відбавляй.

-Це все дуже добре, але мені потрібно щось мамі сказати, не можу ж я щезнути просто так.

-Добре, щось придумаємо. Через 15 хвилин чекаю тебе снідати, в себе, тому не запізнюйся, я вже все замовив в номер, там і обговоримо що нам робити дальше. - виходячи сказав хлопець.

Бррр, що за дурацький сон? Але мені сподобалось, так хотілось відчути ці губи на своїх. Аааа, що за думки? Цей хлопець просто мені допоміг, тим більше він не мого поля ягідка, потрібно заспокоїтись, але як я можу контролювати свої сни? Ну добре, потрібно одягатись, бо не красиво заставляти людину довго чекати.

Незважаючи на це, я все одно запізнилась і прийшла не за 15 хвилин, а за півгодини, але завдяки далекоглядності Намджуна, ми все одно в запасі мали час, так як він все продумав наперед.

- Як добре, що я завжди залишаю більше часу ніж потрібно насправді, і все через можливість таких непередбачуваних ситуацій.
На перший раз пробачаю, але нехай це не входить тобі в привичку.

- Добре, вибач.

- Так, на рахунок твоєї мами, я все обдумав і вирішив. Ти повинна їй сказати що їдеш в табір зі своїми однокласниками і тривалість поїздки місяць. Ти відпочинеш, будеш в колі друзів, я думаю вона не буде проти. Тому вона повинна повірити. Як тобі така ідея?

All my hope is in your eyesWhere stories live. Discover now