Частина 8

67 5 4
                                    

Ми зайшли в мій номер, який я так і не мала змоги побачити раніше. Він виявився дуже просторим і , на мою думку, навіть завеликим для однієї людини, але ,можливо, річ в тому, що я просто не звикла до такої розкоші. Чи заслуговую я на перебування в такому вишуканому і дорогому місці?

Я стараюсь не думати про погане, тому просто дозволю цьому бути так як є, адже не все так погано, не гірше ніж було це точно.

- Це хороший готель, тому я думаю тобі буде комфортно тут. Але все одно ми надовго тут не залишимося в зв'язку з моїм графіком. Вибач, але ти змушена змиритися з цим. Ти звикнеш. - порушив тишу хлопець.

- Ну по ідеї це всього місяць, тому я вважаю, що це не буде важко для мене . При тому це новий досвід, мені буде цікаво. Я принаймі постараюсь, щоб та було.

- Ну постарайся, постарайся. Я в тебе вірю, не підведи мене.

- Угум.

- Піди прийми ванну і розслабся. Я вважаю, тобі це зараз дуже потрібно. Сьогодні був довгий день.

- Добре, я теж так вважаю.

Тиша і мовчання, яке на диво вже не було таким як раніше, а навпаки спокійне і невимушене.

- Ти не збираєшся йти? - запитую я, порушуючи цю ідилію, і тут згадую, що щойно сама попросила, щоб він залишився. Блінн, мені терніново потрібен сон, голова цілком не варить.

- Емм, ні, а що?- спантеличено відповідає хлопець.

- Мм, можна запитати?А  на скільки ти тут зможеш залишитися?- таки продовжую я.

- Доти, доки тобі не стане краще.

- Ти серйозно??? Ну тобі ти тут застряг надовго??

- Ну хоча би доки ти не підеш спати, мені так буде спокійніше. Хіба не цього ти хотіла?

- Тобі напевне є чим зайнятися, я про це не подумала - переминаючись з ноги на ногу говорю я - Зі мною зараз все гаразд, даю слово, що прийму ванну і ляжу спати, тому напевно тобі краще таки піти, а то тобі  також  потрібно добре виспатись і відпочити.

- Ти за мене не переймайся, я з цим розберусь. Все, біжи митися, а я посиджу тут. Я розумію що тобі це зараз потрібно, і я так буду почуватися спокійно. І це не обговорюється

- Добре, добре, але мені всеодно незвучно, як-не-як ти хлопець.

- Не думай про це, я тут тільки ради того, щоб тебе вкласти спати. Так що будь спокійна.

All my hope is in your eyesWhere stories live. Discover now