Izašla sam iz kafea noseći u ruci svoju prljavu haljinu. Sama pomisao na to da ću s Maxom u školu je bila odurna, ali s obzirom da nisam miljenik profesora ne mogu sebi priuštiti kašnjenje. Mislim, vjerovatno i bih mogla,ali mi to nije u interesu. Nimalo. Ni ma lo.
Ispred sebe sam vidjela crni Porsche sa zatamnjenim staklima koja su se polako spuštala i otkrivala lice zgodnog vlasnika.Veoma zgodnog vlasnika, moram priznati. Po ovoj svjetlosti su njegove crte lica još više dolazile do izražaja i izgledale boljim nego ikada. Ali onda se sjetim da je taj vlasnik Max i onda sve propadne i ostane samo egoistična duša. I Porsche, koji je previše skupocjen da bi se koristio za odlaske u školu. Ili je to bar mišljenje nekoga ko sebi jedva priušti kafu, što me podsjeća da nisam u svojoj novoj haljini i da ću nekome...
"Nemoj to reći!", Max je viknuo.
"Čekaj, nisam valjda naglas razmišljala?" rekla sam zbunjeno.
"Lijepo je znati da misliš da sam zgodan." namignuo mi je i nasmijao se pokazujući savršen niz zuba.
"Ha ha ha." sarkastično sam rekla i počela hodati. Moj inat je bio veći od ijedne moje želje da ne kasnim. Moj inat je toliko velik da se može upisati u Ginisovu knjigu rekorda kao najveći inat na svijetu. Moj inat je veći od Rusije. Moj inat kad uđe u Tihi okean, voda izađe. Okej, shvatili ste poentu.
"Stvarno Jax? Ponašat ćeš se kao razmaženo derište?" govorio je dok se vozio pored mene i njegov fensi auto nije pravio nikakvog zvuka. Jebeni bogataši. Nekada se pitam koliko moraš imati para da sinu koji je izuzetno nepažljiv pokloniš ključeve izuzetno skupocjenog auta. Mnogo bogat očito.
"Imaš neki problem s tim!" viknula sam i dalje ne usporavajući. Ljudi su se okretali, ali nemam baš vremena i prostora da razmišljam o njima.
"Jax molim te samo uđi u auto. Nosit ću te na duši, a ne želimo to." govorio je pazeći na put ispred sebe, ali u isto vrijeme gledajući mene.
"Max, kada ćeš shvatiti da me zabole."
"Jax, samo uđi u auto molim te." oboje smo se zaustavili kao da smo znali da će se i ono drugo zaustaviti. Pogledala sam u sat razmišljajući o svojoj odluci koju kada sada gledam vidim kao nebitnu. Ušla sam u auto i zavezala pojas.
"Kunem ti se, budeš li progovorio iskočiti ću iz auta i onda ćeš me baš nositi na duši." rekla sam okrenuvši glavu ka prozoru i gledajući kako butici bježe iza nas.
"Ne bi to uradila." nasmijao se pomalo arogantno, ali i nervozno.
"Samo naprijed."
"Znaš, ne izgledaš mi kao depresivni tip. Prije bih se ja ubio nego ti. A ja sam prevelik narcis za to." nasmijao se na što je uspio izmamiti i moj smijeh. Hej, kreten je bio iskren ako ništa.
"Ti fakat jesi najveći narcis kojeg sam upoznala."
Smijali smo se kao ludi tokom čitave vožnje. Nikada ne bih povjerovala nekome da mi kaže da će me Max nasmijati. Ali pored tog ega postoji neki dječački Max koji ima zanimljive priče, presladak smijeh i neku nevinost. Neku napominjem, frajer je spavao sa pola škole. Navodno školske kraljice nemaju pare za plastične hirurgije tako da sise koje mi vidimo on nije vidio u krevetu. Previše informacija? Da... Ali navodno to radi samo da nabija na nos Aceu da ovo može biti njegova škola, ali navodno nije zainteresiran da ovo bude njegova škola već mu je to trenutak dosade.
"Okej, Tessa Rose?" rekla sam zatvarajući vrata auta jer smo konačno došli do škole.
"Imala je dobro dupe, uostalom nije mnogo pričala tako da je to bila jedna divna noć." nasmijali smo se. Proteklih par minuta smo pričali o curama s kojim je spavao i donekle ih ismijavali. Same su sebe uvukle u to.
"Hmm... Niko mi više ne dolazi u glavu." rekla sam razmišljajući o činjenici da smo naveli sve komade u školi.
"Misli malo dublje." rekao je odmahnuvši glavom ka kapiji škole. Pogledala sam i vidjela Alissu sa par njenih drugarica.
"Njih smo sve nabrojali." rekla sam okrenuvši se ka njemu.
"Da li smo Jax?" podignuo je obrvu još jednom pogledavši ka njima.
"Da, mislim ima Alissa ,ali ona nije u tom fazonu." okrenula sam se ka njima opet i brzo vratila pogled ka Maxu kako ne bi shvatile da buljim.
"Kako misliš nije u tom fazonu, plavuša, zgodna, bogata, nema oca i traži da ubija tugu u svemu što vidi. Klasika." rekao je približivši mi se.
"Hej, Alissa nije takva!" viknula sam.
"Nije sa tobom. Misliš da znaš svoje prijatelje ,ali istina je da znaš samo njihovu drugu ličnost. Oboje su isti Jax. Ali ti si drugačija, bolja si od njih i iskreno se bojim da će te promijeniti." rekao je ne skidajući pogled sa mene.
"Da li ovako zavodiš sve cure?" oboje smo se nasmijali.
"Cure s kojima ja spavam su previše glupe da bi ovo shvatile. A uostalom, one mene mole da spavam s njima, ne ja njih." rekao je samouvjereno.
"Oh koji si ti kreten." opet smo se smijali. Nakon čega je nastupila duga tišina, ali nije bila teška, šta više bila je ugodna.
"Ozbiljan sam Jax, nemoj dopustiti ljudima koji su ispod tvog nivoa da te promjene." prišao je, poljubio mi obraz i otišao. I imala sam osjećaj da sam u tom trenutku stekla novog prijatelja, koji je bio Max, ali i dalje sa mnom je bio neka djetinasta verzija njega.
Ispred školske kapije se okrenuo, poslao mi poljubac i nasmijao se.
YOU ARE READING
Nevidljiva
Teen Fiction80% osoba u srednjoj školi se osjeća nevidljivim i manje bitnim usporedivo sa ostalim. Ja sa druge strane,ja se nisam osjećala nevidljivom. Ja sam zasigurno bila nevidljiva. Prilagodila sam se tome i preuzela ulogu štrebera. Nije da sam imala nešto...