Razlika između sna i noćne more

393 25 4
                                    

Otvorila sam vrata Alissine sobe da bi zatekla praznu sobu.

"Ali. " zvala sam je ostavivši torbu na radni sto.

Njena soba je bila velika, ali sada popunjena velikim krevetom i policama činila se mnogo manjom. Na sredini sobe se nalazi veliki krevet za kojeg Ali kaže da je jako udoban i za goste drugog pola što mi se i sada gadi kada se sjetim. Ostatak je ispunjen policama na kojima su skupocjeni parfemi, nakit ili u rijetkim slučajevima knjige, češće časopisi.

"Ovdje sam. " odjednom se začuo Alissin piskutavi glas. Dolazio je iz druge sobe, koju ona zove svojim ormarom. Taj njen ormar je bio veličine prosječne sobe tinejdžera, ali kada živiš na višem nivou to je neka normalna veličina. Nikada nisam razumjela tu potrebu, bar ne dok nisam upoznala Alissu.
"Šta se ovdje desilo?" ušla sam u ormar gdje je odjeća prekrivala pod ,a Alissa je sjedila na sredini. Uvijek kada se spremala za bitne događaje je imala čudan običaj da svu odjeću baci na pod i tako traži. Ili kako to ona zove, efektivno traženje odjeće.

"Nemoguće je izabrati šta obući. " rekla je imitirajući dijete od dvije godine kome nije kupljena igračka. Da, upravo tako.
"Stvarno? Uzmi ovo. " podigla sam crvenu haljinu sa srebrenim šljokicama.
Zastala je na sekundu i poluzatvorenim očima gledala u mene pa u haljinu. Nisam mogla pročitati šta mi njen pogled govori, inače sam bila ekspert u tome.
"Obuci je. " skočila je sa poda i krenula me gurati ka unutrašnjosti sobe.
"Mislim da je okej ovo što imam na sebi. " pokušala sam se oduprijeti, ali kada je Alissa uporna u nečemu to će se desiti bez obzira na sve okolnosti. Bez. Obzira. Na. Sve. Okolnosti.
"Ti se obuci, a ja ću pokušati pronaći nešto za sebe. Ako je to moguće u onoj rupi. " rekla je na što sam ja samo zakolutala očima kako sam inače činila kada je rekla neki komentar bogatog razmaženog derišta.
Mislim da ću izkolutati oči iz glave.

Nekoliko minuta patnje da uđem u ovu haljinu i ona je bila na meni. Crvena tkanina je grlila moje tijelo ističući bolje dijelove, a šljokice su skrivale one lošije. Nikada nisam bila tip osobe koji je nosao uske haljine , ali sada sam bila zadovoljna svojim izgledom u njoj.
Iza sebe sam čula zvižduk i okrenula se da bih vidjela Alissu u ovakvoj haljini u crnoj boji. Usta su joj bila poluotvorena, valjda jer je bila iznenađena koliko i sama ja.
"Okej, zašto kriješ takvo tijelo Jax. Vidiš li se?" rekla je uzbuđeno odmahujući rukama prema mom tijelu.
Nasmijala sam se jer mi je prijao neki kompliment za promjenu. Nije baš ni da se može očekivati neki kompliment na moj uobičajeni izgled. Jednostavno do sada nisam imala vremena da primjetim promjenu na svom tijelu koja se desila tokom protekle godine.
"Aahh, vidiš li koliko je sati? Skini taj pokušaj šminke sa lica i za sekundu se nacrtaj na onoj stolici. " Ali je naredila poskakujući po sobi kako bi upotpunila finalne dijelove spremanja. Pa to nije bilo ni malo uvrijedljivo.

Vratila sam se u sobu i sjela na stolicu ispred velikog ogledala. Sekundu poslije i Alissa je iskočila iza mene toliko da sam pustila krik od straha.
"Ovaj make-over će biti iznenađenje. " rekla je okrenuvši me tako da sam sada bila leđima okrenuta ka ogledalu.
I tako Alissa je započela sa svojim eksperimentom izmjenjujući bočice pudera kraj mog lica kako bi izabrala pravu nijansu. Ili bar pretpostavljam da je to bio puder.
***
"Gotovo!" rekla je dok sam ja kašljala jer sam udahnula sprej koji bi navodno trebao da se pobrine da ova šminka ostane na mom licu do kraja partya.
Sretno sa tim pored ovog znojavog čudovišta.

Okrenula me ka ogledalu i uz poteškoće sa treptanjem uzrokovano lažnim trepavicama sam nekako uspijela vidjeti svoj odraz. Trenutno, nisam izgledala ni slično sebi. Oči su mi bile istaknutije zbog trepavica i srebrene sjene , a obrve su bile punije i uklapale su se sa cijelom slikom mog našminkanog lica. Usne su mi bile u rozoj boji i izgledale punijim nego inače. Slika mog lica je izgledala bolje, sa blagim pretjeranjem na Alissin način. Kako je sakrila podočnjake?
"Wow. Konačno ličim na nešto. " rekla sam nasmijavši se na što se i Alissa nasmijala.
"Moć šminke, nema se što drugo za dodati. Još samo ovo. . . " rekla je i odvezala mi kosu iz repa kako je inače izgledala.
"Sad smo gotove. " nasmijala se.
Moje posmatranje je prekinula sirena na autu koja je bila naš znak da izađemo ispred kuće. S obzirom da je Alissa opsjednuta štiklama natjerala me da obučem njen par i sada sam hodala sporije i pomalo zapinjala. Svi moji pokušaji da nosim štikle su uglavnom tragično završavali. Pokušala sam uvjeriti Alissu da ovo neće ni malo dobro izgledati no to je Alissa. Nema se šta drugo dodati.
"Alissa, upoznaj me sa svojom novom drugaricom. " rekao je Emmet koji je bio naslonjen na plavi Jaguar.
"Predstavljam ti Jax. " rekla je ponosno pokazujući rukama od vrha ka dnu mog tijela.
"Pretjerujete. " rekla sam nasmijavši se predstavi koju sam trenutno gledala.
"Misliš, upadajte u auto. " rekao je Emmet sjednuvši na mjesto vozača.

NevidljivaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora