Глава 3

2.1K 52 0
                                    

Мередит:

Събудих се от алармата си. Болеше ме главата. Облегнах се на таблата на леглото и гледката ме потресе! Даниел спеше до мен и нямаше дрехи,както и аз. Нямах спомен какво се е случило снощи! Сигурно сме се напили и сме правили бурен секс. Това не може да е истина!!Шефът на най-голямата компания в града спа с мен!! Главата ми не може да го побере!!
Даниел се събуди погледна към мен.

-Добро утро принцесо! -усмихна ми се. Принцеса ли ме нарече?!

-Добро утро! -усмихнах му се и прокарах ръце през косата му и го галех по главата. Гледаше ме сънено,но беше много очарователен. Как може да е толкова красив?! Осъзнай се Мередит! Правиш огромна грешка! Исках да стана,но силните ръце на Даниел ме спряха.

-Стой при мен! Моля те! -направи кучешка муцунка.

-Но ние... -не можах да му устоя- ...няма значение...

-Не ми пука,че ще закъснеем! Искам да сме само двамата поне един час! - почна да целува врата ми и аз тихо изстенах.
Поставяше нежни целувки по врата ми и слезе по-надолу и целуваше корема ми и целуна вътрешната част на бедрото ми. Почна да целува клитора ми и аз стенех тихо и почна да го масажира с два пръста.

-Мамка му колко си мокра!! - изръмжа възбудено.
Напрежението в сърцевината ми се увеличи. Отчаяно го исках вътре в мен!

-Искам го!! - измрънках отчаяно.

-Кое искаш? - правеше въртеливи движения на клитора ми и чувствах как бях на ръба.

-Пенисът ти в мен!! Искам го!! -хванах го за раменете и той навлезе рязко и почна влиза и излиза плавно от мен и аз стенех под него и си увих краката около кръста му и му предоставих по-голям достъп. ‐П-по бързо!! -той все едно чакаше да го кажа и почна да се движи зверски бързо и аз крещях името му.

================================================================
Излязохме от душа и започнахме да се обличаме. От време на време заглеждах извивките на силното му мускулесто тяло. Беше толкова секси,че можеше всяка жена да му се хвърли в леглото. Защо като си помисля за тези жени ми иде да ги намеря и оскубя?! Да не би да го ревнувам? Как ли пък не! Той е разглезен и богат,а аз съм просто негова секретарка!

-Гладна ли си? Мога да направя бърза закуска и да хапнем тук!
-Добре! -усмихнах му се и той ме целуна по устните и аз се изчервих.

================================================================
Закусихме и отидохме във фирмата.

-Ще се видим на обяд! -усмихна ми се и си уви ръката около талията ми и ме целуна по устните. Цялата се разтопих при този негов жест. Подмокрих се.

-Нямам търпение господин Смит! -усмихнах му се сладко и му намигнах.

Влязох в офиса си и не можех да се концентрирам и си мислех за него. Този мъж ми влезе под кожата! Не мога да си го избия от главата. Това негово секси тяло и този чар...привличаше жените и този факт ме дразнеше. Той ще бъде само мой и на никоя друга!!

Надявам се тази глава да ви е харесала и да ви е била интересна! ❤❤Ще се радвам да споделите мненията си в коментарите дали ви харесва и дали да я продължавам!❤❤

Влюбен в секретарката сиWhere stories live. Discover now