Работех твърде усилено,за да изляза в заслужена обедна почивка. Бях претрупана с работа. Оправях графиците на Даниел за спешните му бизнес срещи. По едно време усетих силни мъжки ръце на раменете ми и ме удари мириса на скъп парфюм. Беше Даниел.
-Готова ли си за обяд?-усмихна ми се и ме целуна по бузата. Цялата бях червена като домат и усещах колко мокра ставах. Скръстих крака и притиснах бедрата си едно в друго и се наместих некомфортно на стола.
-Съжалявам г-н Смит,но не мога! Имам работа...-хвана брадичката ми с палец и показалец и ми обърна главата към него и вече бях изгубена в очите му.-Нали ти казах,че мразя тези професионалности! Говори ми на „ти"!-Кимнах. Той ме целуна нежно с толкова желание,че имах чувството,че съм в рая. Чувствах се желана! Задълбочи целувката и знаех накъде отиват нещата и с твърде много усилия се отделих от целувката и сведох глава засрамено.
-Идваш с мен до едно място!
-Чакай...но къде?!-попитах объркана
-Изненада е!-хвана ръката ми и ме дръпна от стола и вървяхме към асансьора. Даниел натисна копчето на асансьора и след няколко секунди вратите на асансьора се отвориха и влязохме вътре. Той натисна копчето за първият етаж и вратите на асансьора се затвориха.
Изненада? Каква изненада? И да попитам Даниел каква е,нямаше да ми каже! Имах чувството,че цяла вечност сме в този асансьор. Нямах търпение да разбера каква е изненадата. В асансьора цареше пълна тишина и след известно време вратите се отвориха и Даниел ме хвана за ръката и ме поведе през фоайето и излязохме от фирмата. Отидохме до колата и той я отключи и се качихме в колата и я запали и потеглихме нанякъде. Не знаех къде. Изведнъж Даниел спря колата и аз се зачудих защо спряхме и погледнах към един магазин за дрехи. Казваше се „Heaven Fashion".
-Даниел какво ще правим тук?-попитах объркана и слязохме от колата и го погледнах.
Той заобиколи колата и ме хвана за ръката и ме погледна.
-Ще ти купя рокля!
-Чакай...но защо?
-Защото утре вечер ще дойдеш с мен на бал по случай сключената сделка с г-н Адамс!
-На бал? Но...защо каниш мен?
-Защото...имам нужда от подкрепа! Твоята подкрепа!-целуна ми ръката нежно. Разтопих се при тези негови думи и от неговия жест.
Влязохме в магазина за дрехи и разглеждах различни рокли. Взех една черна рокля и я огледах и когато видях цената на тази рокля ,очите ми се разшириха. 600$?!?!?! Оставих я като опарена на закачалката. Даниел явно видя реакцията ми и се засмя.
-Ето. Пробвай тази!-подаде ми една рокля.(СНИМКАТА В НАЧАЛОТО) Беше червена и елегантна асиметрична сатенена рокля с къси дантелени ръкави. Явно беше вечерна рокля.Взех я и влязох вътре в съблекалнята и я облякох. Ахнах като се огледах в огледалото. Пасваше ми идеално на фигурата. Излязох от съблекалнята и когато Даниел ме видя,ченето му увисна и веднага стана от сивото диванче и застана пред мен.
-Изглеждаш шибано секси в тази рокля!-прошепна ми съблазнително в ухото и аз се изчервих и станах още по-мокра. Стегни се Мередит!
-М-мерси..-гледах надолу засрамено. Той се усмихна.
-Купуваме я! Колко струва?-попита продавачката.
-3400$!-отговори продавачката.
Очите ми се разшириха и ченето ми удари пода. 3400$?!?! Даниел я плати и аз влязох и се преоблякох и подадох роклята на продавачката и тя я прибра в черна чанта и ми я подаде. Излязохме от магазина и се качихме в колата и се върнахме.
Работното време приключи. Обещах по-рано на Даниел,че като свърши работното време да отида в кабинета му и да се приберем заедно. Станах от мястото си и си прибрах нещата и изключих компютъра и отидох пред вратата на кабинета му и той излезе от него и ми се усмихна и ме целуна нежно. Отидох и си взех нещата и излязохме от фирмата и се качихме в колата и се запътихме към апартамента му.
Вече бяхме в апартамента му и аз се разсъблякох и се преоблякох и се излегнах на леглото и си гледах тела,защото ми беше скучно и някакъв непознат номер ми писа:
„Здравей красавице! Нямам търпение в скоро време да се видим!"
Кой е този номер? Кой ми пише? И защо ми пише? Не исках да се занимавам с него и просто го игнорирах.
Здравейтеее!!! Ето ни с новата глава! Дано ви е харесала!
Кой мислите,че й пише?
Дали е нейн бивш или е някой преследвач,който иска тя да умре?
Искам да видя вашето мнение в коментарите!💕
Обичкам вииии!! ❤❤
YOU ARE READING
Влюбен в секретарката си
RomanceДаниел е на 27 години и ръководи фирма за коли "Dark Dreams". Той е леко разглезен и обича да командва парада. Обаче нещо се променя,когато срещне любовта на живота си на бал с маски. Започва да я търси,но без успех... Но един ден тя просто влиза въ...