1-Tanışma

523 26 1
                                    

Herkese iyi okumalar...Multide Doğukan var.

-Yazarınız Burcu

Okula tam adımımı atmıştım ki Yağmur birden üzerime atladı.

Yağmur:Bugün yeni öğrenciler gelcekmiş Öyküğğğğ.

Ben:Ya malmısın kızım niye üstüme atlıyosun.Hem gelsinler banane.

Yağmur:Kızım yeni öğrencilerin çoğu erkekmiş.

Ben:Benim gözüm Baran'dan başkasını görmezzzzzzzz.

Yağmur:Sen öyle san.

Biraz daha sohbet edip sınıfa geçtiğimde yerimde başkasının oturduğunu gördüm.O da neydi.Bir taş..Açık tenliydi.Kahverengi saçları,kahverengi gözleri vardı.Ama çok uykusuzdu sanırım.Gözlerinden uyku akıyordu.Ve mutsuzdu.Pofff.Baran'a bin basar.Neler diyorum ben yaa.

Ben:Heyy orası benim yerim bücür,kalk başka yere otur.

Adını öğrenemediğim taş jojuk:Bana bücür deme senden büyüğüm.

...Diye bağırınca tüm sınıf bize döndü.Neye uğradığımı şaşırmıştım.Korkuyordu.Adını bilmediğim çocuğun yüzünde çok kızgın bir ifade vardı.

Öküz taş:Bana öyle bakma bücür.

Ben:Öküzz.Siktir yerimden.

...Yüzünde bi piç smile oluştu.Ne oluyo ya.Mal lan bu.Ona küfür ettim ve o hiçbir şey yapmıyor.Sadece gülüyor...gülüyor.

Öküz taş:Şşşş.Sana hiç yakıştımı küfür.Tamam gidiyorum ama bidaha bana küfür edersen o küfürleri birer birer sana yedirirm kızım anladın mı beni.-Diye sinirle hafif bağarmaklı şekilde konuştu benimle-.

Ben:Sen ne dediğini sanıyosun yaa burası benim yerim.Git oturcak başka bir yer bul.

Öküz taş:Aahahha küçüğe de bak sen.Benim adım Doğukan.Bu adı aklından çıkarma.Birgün bu ad yüzünden çok acı çekeceksin.

...Ona şaşkın bir şekilde bakarken omzuma çarparak yanımdan gitti.Acı mı çekecektim.Bu ne demekti şimdi.Hıh.Kendini beğenmiş şapşalın teki işte.

*************

...Ders zili çalmıştı.Önümde Yağmur ve İlkay oturuyordu.İkiside en iyi arkadaşlarım.Ve birbirleriyle çıkıyorlar.Tam Yağmur birşey söyleyeceğim anda sınıfa Fizik hocamız Ahmet Beycik girince donup kaldım.Bu hoca tam bir..... neyse ağzımı bozmıyım.O dersi anlattıkça benim uykum geliyordu.Aklıma birşey takıldı..acaba Doğukan nerdeydi....Düşünmeme gerek kalmadan hoca Sınıfa yeni gelen Doğukan'a bağırıyordu.

Ahmet Hoca:Çocuğum sen yeni gelmemişmiydin ne diye geç kalıyorsun.-Doğukan tam bişey söylemek için ağzını açtığında hoca tekrar bağırdı-AAA bidaha böyle geç kalmalar istemiyorum geç yerine otur.

...Doğukan benim yanıma gelmeye başlarken korkuştum. Çünkü sınıfta birtek benim yanım boştu.OMGGGG. Yürüyor.....Yürüyorr.....Çok yaklaştııığğğğ.

Doğukan Öküzü:Selam güzelim.. Yine ben.

...Dedi ve yüzünde bi piç smile ile yanıma oturdu.

*******

...Tenefüs zili çalınca bende herkes gibi yerimden kalkıp hızla koşarak kapıya gidiyordum ökğz gücünde bir el beni geriye doğru çekti. Sınıfta kimse yoktu. Arkama baktığımda kimse yoktu.Tam önüme dönmüştüm ki bir an Doğukanla ile göz göze geldim.

Doğukan Öküzü:İşte oyun şimdi başlıyor güzelim.

...Diyip piç smile atarken elindeki çakıyı görüp çığlığı basmam bir olmuştu.

Ehehehe hiç olmayacak yerde bitirdim.Bölümler üç günde bir gelecek.Sizi seviyorum okuyucularım.

İlk ve Son (Düzenlemede ve Arada)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin