Merhaba arkadaşlar yeni bir bölümle karşınızdayım.Biraz düşündükten sonra başrolun adını değiştirmeye karar verdim.Diğer bölümleri de düzenledim.İsimler böyle;
Doğukan Öngör
Öykü Güçlü
Ege Eser
Bu arada sizleri çok seviyorum. +800 oldu ve bu beni çok mutlu etti.Okunma sayısı 1.000 olunca Whatsapp grubu açıcam.Sizleri seviyorum..
''Portakalı severim ama birdahakine kiraz olsun'' dedi.
Ona garip garip bakarken yerden kalkmayı akıl edip yerden kalktım.Doğukan'ın yanına gidip ona arkadan sarıldım.O sırada yıldızları seyrediyordu.
''Öykü sende beni bırakıp gidecek misin?'' diye sordu.
Şok olmuştum.Ona dümdüz bakarken ''Doğukan ben seni çok seviyorum.Ve seni asla bırakmayacağım.''
Ona sarılırken o da bir anda arkasını döndü ve bana sarılmaya başadı.Birbirimize sanki bie daha hiç görüşemecekmişiz gibi sarılıyorduk.Sımsıkı.Kokusunu içime çekerken bir anda bana sarılmayı bıraktı ve alnıma minik bir öpücük koydu.Yüzünü göremeden hemen önüne döndü.
''Doğukan iyi misin?'' dedim. ''Evet iyiyim.'' dedi.Sesi boğuk geliyordu.Sanırım ağlıyor.''Peki sen beni bırakacak mısın Doğukan?'' diye sordum.
cevap vermedi.
Cevap Vermedi.
CEVAP VERMEDİ!!!!!
''Ne yani? Beni bırakıp öylece gidicek misin?'' diye sordum.''S-eni b-mıycam.'' dedi.Sesi boğuk vve kopuk kopuk geliyordu.
Kafasını elleri içine almış ağlıyordu.Doğukan'ın önüne geçip ''Doğukan bana bak.'' dedim.
Bakmadı.
''Doğukan bana bek dedim.''
Yine bakmadı.
''Doğukan!!''
''Ne var ne! Ağladığımı görmek çok mu hoşuna gidecek Öykü.''.
Bu lafına darılmıştım ama aldırış etmeden ona sımsıkı sarılmaya başladım.
------
Gözlerimi zar zor açtığımda birine sarılıyordum.Kim olduğuna bakmak için kafamı kaldırdığımda bu kişinin Doğukan olduğunu gördüm.Ne yani kayanın üstünde sarılarak uyuya mı kalmıştık.İnanamıyorum!!
''Doğukan hadi uyan.'' diye Doğukan'ı dürtüklemeye başladım.''Doğokon hodo kolk'' diye anırdım.Yine hiçbir tepki yok.-şimdi yazacağımı başka bir wattpad hikayesinden alıntı yaptım bilginize- ''Doğukan hadi kalk sevişelim.'' dedim.Bir anda kalkıp üstüme çıktı.''Doğukanğnğnğ sakin ol sadece uyanman için söylemiştim.'' dedim.
Doğukan bana tip tip baktıktan sonra üzerimden kalktı ve arabaya doğru ilerlemeye başladı.Sanırım belim tutulmuştu çünkü hareket edemiyordum.''Doğukağanağağan kalkamıyorum yardım et.Sanırım sırtım tutulmuş.'' diye bağırdım Doğukan'a doğru.''Off tamam bekle geliyorum Öykü.'' diye bağırdı Doğukan da bana.
Yaklaşık 15 dakikadır kayanın üstünde uzanmış biçimde Doğukan'ı bekliyorum.Geleceğini söyleyip hala gelmedi.Doğrusu merak etmeye başladım.
Sonuçta ormanın ortasında tekim.
Yapayalnız
Hiçkimsesiz.
Tek.
Neyse sdsdgs.
Çalıların arkasından bir gölge çıkınca oraya baktım.
Ege??
Burada ne işi var?
Biliyorum baya bi kısa bölüm oldu ama idare edin.En kısa sürede yeni bölüm yazmaya çalışacağaım.Bu arada BUGÜN VİNİ'NİN DOĞUM GÜNÜÜÜÜÜÜÜ YİHAAA
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk ve Son (Düzenlemede ve Arada)
ChickLit+Şimdi bırakıp gidemezsin! -Neden? +Çünkü sen benim ilk ve sonumsun! -Üzgünüm... +HAYIRRRR!!!!