10. Bölüm

173 15 9
                                    

Selam arkadaşlar bu bölümü en yakın zamanda yazacağımı söylemiştim ve şimdi de yazıyorum iyi okumalar.Bu bölümü yazarken bana yardım eden 8 senelik kamkim Gözde'ye tenk yu sjsjs.
Ege?

Burda ne işi var?

''Hey burda ne işi var?'' diye sorduğumda bana anlamsızca bakıp ''Asıl senin burda ne işin var?'' diye sordu.

''İlk önce ben sordum ama.Ve cevap bekliyorum.'' dediğimde ''Burası kafa dinlemek için çok güzel bir yer.Peki sen neden burdasın küçük hanım?'' ''Biz Doğukan ile yılbaşına burda girmiştik ve gece uyuyakalmışız.Sabah uyandığımda Doğukan bana geri döneceğini söyledi ama 1 saat oldu ve hala geri dönmedi.'' dedim.

''İyi o zaman o gelene kadar biraz konuşuruz.Olur mu?'' dediğinde biraz tereddüt ettim.Ama sonra başımı onaylar şekilde sallayıp Ege'yi yanıma çağırdım.

''Ege bana biraz kendinden bahseder misin?Mesela Doğukan ile aranızda ne var?'' dediğimde yüzü katı bir ifade aldı.''Hadi ama Ege.Anlatsana aramızda ne olduğunu.O kadar da kötü değil.'' diye arkamızdan bir ses geldiğinde bu sesin Doğukan'a ait olduğunu anlamıştım.

''Doğukan geldi ben gidiyim.'' dedi Ege. ''Tamam,sonra görüşürüz.''dedim ve Ege ortadan kayboldu.Arkama döndüğümde Doğukan yumruklarını sıkıyordu.

''Ne var bu kadar sinirlenicek,bana da anlats.... h-hatırladım.'' dedim.Hatırlamıştım.Hani şu kaçırıldığımız gün Can ile beni Ege kurtarmıştı.Doğukan da bizi gördüğü zaman Ege'ye 'Seni aşağılık piç kurusu şimdide elimden Öykü'yü almaya çalışıyorsun he.' demişti.

''Öykü ne anladın bakalım.Anlat.'' ''Sanırım Ege senin bugüne kadar olan sevgililerini elinden aldı.Demi?'' dediğimde bana şaşırmış ifadeyle baktı.''Bu konuyu kapatalalım.'' dediğinde başımı onaylar derecese salladım.

Konuyu değiştirmek amacıyla Doğukan'a ''Neden bu kadar geç kaldın?'' diye sordum.''Çok beklettim demi? Özür dilerim.'' dedi ve elini ensesine koyup yüzüne mahçup bir gülümseme yerleştirdi.Bu haliyle oldukça tatlı görünüyordu.Sanırım yiyebilirim.Yiyicem.

''Yiyiyceemmm!!'' diyip Doğukan'ın üzerine atladım.Biraz geriye doğru sendelese de hemen kendini toparladı ve ellerini belime yerleştirdi.Beni sıkıca tuttu.O sırada ben 'Burayıda yerim' diyerek yanaklarını sömürüyordum.

NAPIYIM ÇOK ŞİRİNDİ!!!!

''Öykü yeter yanak bırakmadın.'' dedi gülerek Doğukan.Beni yere indirdi.El ele arabaya doğru yürümeye başladık.

Arabaya geldiğimizde elim bırakıp direk kendi kapısına yöneldi.Öküz öküzdür.Ne beklersiniz ki.

Kapımı açıp arabaya girdim.Ve yola çıktık.

Eve geldiğimde Doğukan'a veda edip arabadan indim.Annem ile babam oturmuş televizyon izliyorlardı.Bende onlara görünmeden odama çıkıp kısa bir duş aldım.Üstümü değiştirip bilgisayarın başına geçtim.İlk başta Tumblr'a girdim.Bir şey bulamayınca Twitter'a.Ordan İnstagram'a.Ordan da Facebook'a.

Sosyal medyada pek ilgimi çeken bir şey olmayınca Supernatural izlemeye karar verdim.Kaldığım bölümü açtım ve izlemeye koyuldum.Tam dizinin ortasında telefon çaldı ve küfür savurarak yataktan aşağı uçtum.

Korkmam normaldi.Ben en ufak şeyden korkardım.Özellikle Supernatural izlerken.

Yerden kalkıp arayana baktım.Özel Numara.Açmaya karar verdim ve cevapla butonunu sürükledim.

''Alo.'' ''Doğukan'dan uzak dur.'' dedi bir kız sesi.''Kimsin?'' diye sorduğumda telefon yüzüme kapandı.

Bunların benimle problemi neydi.Sıraylamı gönderiyorlar anlamadım ki.

Telefonu komidinin üzerine fırlatıp dizime devam ettim.6-7 bölüm izledikten sonra bilgisayarı kapayıp yatağa uzandım.Elime telefonu aldığımda Whatsapp'dan 65 mesaj vardı.

Hmm.

50 si Doğukan'dandı.Diğerleri ise Can,Yağmur ve İlkay.

D:Öykü nasılsın?

D:Öykü orda mısın?

D:Öykü iyi misin?

D:Herşey yolunda mı?

D:Görüldü yap bari.

D:Öyküğüüğüğü

D:Seni özledim.

D:Bağa cevop verrrğrğğr

D:Öğğkkkğğğ

D:öÖöÖÖöÖöÖ

D:Öykü cevap verrr.

Gibi birsürü mesaj.

Doğukan'ı aradım ve saniyesinde açtı.

''Öykü nerdesin seni çok merak ettim.Niye mesajlarıma cevap vermiyosun? Bari görüldü yapsaydın.Telefonun yine sessizde demi? Birdaha telefonunu sessize alma.SAKIN!'' ''Doğukan bi sus dır dır dır.Dizi izliyodum o yüzden.Hem sessizde değil telefonum,sadece dizi izlerken mesaj seslerine aldırış etmiyorum.'' dedim.

''Neyse Öykü öyle olsun.'' dedi ve telefonu yüzüme kapadı.

Buna ne oluyo ya böyle.Bi kız triplerine falan girmeler böyle.

Biraz kısa oldu ama idare edin.Sizi seviyorum okuyucularım..

İlk ve Son (Düzenlemede ve Arada)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin