5-Kamp Part3

197 17 0
                                    

Selam bebişlerim.Okuyucular artıyor ve artık sınır koymaya karar verdim.Sınır hikayenin sonunda.

2 hafta sonra...

O günden sonra Doğukan ile aramızda pek bişey olmadı.Kavga bile etmedik o derece.İlkay yanıma geldi.''Kankağğ biz Yağmur'la birlikte kamp dışına gezmeye gitcez gelcen möö''dedi.''Olur kanka ama ben bi yerden sonra sizden ayrılırım ona göre'' ''Tamam kankaaa''.

Ormana doğru yürümeye başladığımızda çalı sesleri geliyordu.İHİHİHİ.İntikam zamanı.Doğukan'ın bizi takip ettiğini anladım.Uçurum denemeycek yükseklikte biş kayalığa geldiğimizde durduk.Ben Yağmur ve İlkay'a gitmelerini söyledim.Başlarını onaylar derecesinde salladıktan sonra benden uzaklaştılar.

Kayalığın en ucuna geldim ve beklemeye başladım.Hafiften bağırarak ''Artık beni hayatta tutan hiç birşey yok.Burdan atlıycam ve özgür kalıcam''dedim.Çok yapmacık oldu ama inandığına eminim.Biri burdan atlasa alt tarafı 6-7 kemiği kırılır ve hafıza kaybı yaşar.Hıımmm.

Kayalığın ucuna doğru bir adım daha attım.''Yo yo yo'' diye bi fısıldama sesi duydum.Asdfasdfasfdsadf.Bonom oçon ondoşolonoyoo.Numara biraz daha inandırıcı olsun diye ellerimi iki yana açtım.

HASSİKTİR.

''Allahım sen beni koru tivbbee ölmek için çok gencimm'' diye bağırıyorum çünkü şuanda kayalığın ucuna tutunuyorum.Doğukan bi anda karşımda belirdi.''Küçük hanım beni kandırmaya çalışmış demek...aşağı düşte cazanı gör''.Allahım benim suçım neydi.Bin ni yiptim.Anammm ellerim kayıyo.''Doğukoooğğn imdotttt'' ''Geber'' diyip piç smile attı.

Mini mini bir kuş konmuştu pencereme donmuştu...neydi la o.Bakın ne hallerdeyim.BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM.İmana geldim o derece.Ayhh tek elim kaydıı.''Doğukağğnğn bak vicdan azabı çok kötü bişeyy hadi beni kurtar yavrusuuu'' ''Yavrusumu.. Ahahahha.Sanırım kurtarabilirim,eğer böyle şeyler söylemeye devam edersen''.Noluyo lan.Neyse madem hayatım var arada.''Hımm çok seksisin.Bebeq.Immm.Şeyy.Hımmm.Has...Doğukanğnğn'' dediğimde elim kaydı.Gözlerimi kapadım.''Allahı'm ilk önce cennette bir yavru köpeğim olsun.Sonra orda Doğukan gibi yakışıklı çocuklar olsun.''.Ben niye düşmüyom lan.

Gözlerimi açtığımda Doğukan bana bakıyordu.''Öldüm mü?''.Doğukan bana bakıp sırıtırken elime baktım.Doğukan beni tutuyordu.''Bana dediğin lafları unutmadım.Demek çok seksiyim''.''Hııı öyledir''

Doğukan beni yukarı çekti.''Teşekkürler''dedim ağlarken.Ben astım hastasıydım hem de enfgv ilerlemişinden.--Bu arada ben gerçekten ilerlemiş derecede bir astım hastasıyım--.Ve astım ilacım yanıma değildi.Acilen sakinleşmem gerekiyordu.''Doğukan b-ben astım hastasıyım.N-n-nefes alamıyorum.'' ''İlacın yanında değil mi gerizekalı''.''H-Hayır hhhh nefes alamıyorum sakinleşmem lazım'' dedim ağlarken.Off düşücekken böyle bişey olmuyo da kurtulunca mı oluyo.''Gel buraya'' dedi ve benim kendine bastırdı.Derin derin nefes almaya çalışıyordum.Doğukan beni daha sıkı bastırdı ve dudağımdan öpmeye başladı.

**3 gün sonra***

Doğukan ile o günden sonra aramız çok iyi oldu.Sürekli denize birlikte girdik.Ve üzücü haber kampın bitmesine çok az bir zaman kaldı.Ühühühüühü.Neyse sonuçta Doğukan ile birlikte çok eğlendik.2-3 kere daha öpüştük.Uhahahah.O hayatımda tanıdığım en iyi en yakışıklı erkek.

Şuan denize gidiyorum.Doğukan çağırdı çünkü.

What...

Cansuu and Doğukan.

WTF.

Sınır +10 vote 3 yorum.

İlk ve Son (Düzenlemede ve Arada)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin