FİNAL

302 25 29
                                    

2 ay sonra...

Ölümün kollarında şimdi huzurla uyuyormusun?

Veda mektubunda 'ben gidince çok üzülme olur mu?' yazmıştı. Giderken yine bana kıyamamıştı.

O bana kırık kalbinin sarılması için gelmişken ben ona kollarımı açmamıştım. Hassas kalbi dayanamamıştı.

İntihar notunda yaşamak için bir sebebi olmadığını yazmıştı. Neden Ada? Ben gözlerimi zehirden sana açamadığımda neden yüzüme kokundan serpmedin? Neden beni uyandırmadın Ada? Ben istemediğimde neden bana zorla sımsıkı sarılıp sana aşık olmamı beklemedin? Biliyorum senin kalbin nazikti. Bana neden kötü davranmadın? Belki gözlerim açılır sana sarılır ve seni hiç bırakmazdım...

Mezarının başına geldiğimde yanına oturdum. Elini tutmak isterdim şimdi. Göz yaşlarım yavaşça firar ediyordu. Güçlükle yutkundum.

Sen giderken neden birşey yapamamıştım neden sana engel olamamıştım?

İntihar notunda belirttiği şarkıyı mırıldanmaya başladım.

Love me love me
Sev beni sev beni

Say that you love me
Beni sevdiğini söyle

Fool me fool me
Kandır beni kandır beni

Oh, how you do me
Sen bende nasılsın

Kiss me kiss me
Öp beni öp beni

Say that you miss me
Beni özlediğini söyle

Tell me what I wanna hear
Bana ne duymak istediğimi söyle

Tell me you love me
Beni sevdiğini anlat

Ağzımdan hıçkırık kaçacağı zaman elimle ağzımı kapattım. Eğer Ada bunu duyarsa çok üzülür. Tanrım lütfen Ada beni yukarıdan izleyip gülümsüyorsa burnuma menekşe kokusu gelsin. Ada menekşeleri çok severmiş.

O sırada hafif bir rüzgar esti ve burnuma menekse kokusu doldu. Gözlerimden inen yaşlar daha da hızlanmıştı. Yüzümü ellerimle kapattım. "Tanrım çok teşekkür ederim. Bana Ada'nın gülümsemesini gösterdiğin için..."

Başımı kaldırdım ve toprağın altında yatan narin bedenini okşayabilecekmiş gibi ellerimi toprağın üzerinde gezdirdim. Başucunda duran ölü çiçekler seni bana hatırlattı. Keşke o an dilim dolansaydı ya da sesim kesilseydi de sana birşey ifade etmeyen çiçek demeseydim menekşem. Senin aslında en kutsal çiçek olduğunu keşke sen gittikten sonra anlamasaydım. Sen yanımdayken anlasaydım.

"Hayatımda senden başkasına aşık olmayacağım Ada..."

Onun en sevdiği şarkıyı mırıldandım bu sefer.

Elime doğdu gül yüzün ah

Kanakana içtim dünümü

Yüzüme güldü ilk sözün ah

Yana yana seçtim günümü

Gel...

Senden Kendimi Almayı Unutmuşum [Texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin