°•°•°
Kažkas tavyje
privertė mane
pasijusti
gyva.°•°•°
Laikas sustojo. Judu spoksojote vienas į kitą, negalėdami atplėšti žvilgsnių. Scena panašėjo į dvi ilgai savo antrosios pusės ieškojusias sielas, kurios pagaliau susitiko ir suprato, jog visa tai - ne atsitiktinumas.
Judu ir būtumėte taip stovėję, spoksoję vienas į kitą ir mėgavęsi pilve plasnojančiais drugeliais, jeigu jūsų nebūtų nutraukęs erzinantis balsas.
"A-apsisukit ir dinkit iš čia! Girdit!? Jeigu neišeisit, aš nušausiu berniuką!" Vyras tamsiu, odiniu švarku stipriau įrėmė pistoletą į berniuko smilkinį, priversdamas jį sudejuoti. Užsidengei burną delnais, bijodama suklykti. "Ne!" Surikai beširdžiui vyrui.
Tik tada vaikinų akys nukrypo į kitame kambario gale stovintį ir tarp savo mirtinų rankų berniuką spaudžiantį vyrą.
"Paleisk jį, Sehun." RM įsakė šiurkščiu balso tonu. Stebėjai, kaip vyras, vadinamas Sehun, nugurkė. Galėjai jausti, kaip jis bijojo. "N-ne! Dinkit iš čia! Paleiskit mane ir berniukas gyvens!" Sukliko, priversdamas tave krūptelėti. Pasijutai be galo apgailėtinai. Tik ne Duho... Tik ne dar vienas žmogus, kurį taip myli...
"Gerai, paklausyk..." Namjoon pradėjo kalbėti, tačiau buvo šiurkščiai nutrauktas desperatiško vyro klyksmo.
"NE!" Suriko, užtaisydamas ginklą šalia Duho galvos. Matei, kaip sūrios ašaros ritosi berniuko skruostais ir kaip jis stengėsi sulaikyti kukčiojimą.
"Gerai, mes išeinam, tik... Prašau, nežudyk berniuko." RM žengė link durų.
Tai buvo situacija be išeities - jei nepaliksi Duho, jis mirs. Jei paliksi, jis, tikriausiai, irgi mirs. Tačiau jokiu būdu negalėjai rizikuoti - turėjai ką nors sugalvoti.
Tačiau ir pačiose netikėčiausiose situacijose mums, regis padeda aukštesnės jėgos. Taip nutiko ir šįkart. Pirmiausia, pamatei kaip už Sehun buvusios durys lėtai atsivėrė. Tada pastebėjai pro durų plyšį šmėžuojančias mėtines plaukų sruogas. Tada pamatei pažįstamą veidą ramia veido išraiška, bet ji iškart persimainė, kai vaikino akys nusileido ant berniuką laikančio vyro, kambario kampe surištų vaikų ir lyg niekur nieko stovinčio Bangtan.
Suga neprireikė daug laiko, kad suprastų, kas vyksta. Kai suprato, pastebėjai pailgą, juodą, metalinį objektą, kurį jis įspraudė pro durų plyšį. O tada kambaryje nuaidėjo šūvis.
Stebėjai, kaip vyras odiniu švarku nukrinta ant žemės, stebėjai, kaip raudona dėmė ant jo baltų marškinėlių vis didėja... Tačiau ilgai taip nestovėjai. Vos supratusi kas vyksta, šovei prie šokiruoto Duho ir stipriai jį apglėbei.
Niekad nemanei, kad ko nors mirtis tave taip pradžiugins. Tu tiesiog stovėjai apglėbusi šį mažytį, mielą berniuką ir glostei jo plaukus, kol jis be perstojo kukčiojo. Tu laikeisi savo žodžio - sugrįžai pas jį. Pagaliau.
Atsitraukei ir pažvelgei į jo liūdnas, tačiau tuo metu ir džiaugsmo kupinas akis. "Atriškime tavo draugus, gerai?" Paliepei, atlaisvindama virvę ant Duho rankų. Duho entuziastiškai palinksėjo, nubėgo prie vieno iš berniukų ir ėmė jį atrišinėti.
YOU ARE READING
ᴀᴛꜱᴘᴀʀɪ [P.JM×Reader] ✔
Fanfiction❝Taip. (T/V) buvo atspari. Bet ne jo bučiniams.❝ °•°•° Kurioje mergina, esanti atspari zombiams, bando išgyventi žiauriame apokalipsiniame pasaulyje, bet sutinka labai ypatingą vaikiną rožiniais plaukais, kuris jos gyvenimą apsunkina dar labiau. °•°...